"Uyumadığını biliyorum ..Ve sana kendimi affettirmeye geldim ."
Affettirmeye gelmiş miş ! Yap yap sonra da şebeklik yap ! Ama bu sefer o kadar kolay olmayacak .Rüzgar Değirmenci ! Demek uyumadığımı biliyorsun .. Hünerlerini görelim bakalım !
Önüme dönüp onun gözlerinin içine bakmayı umuyorum ki maalesef rüzgar dan tarafa döndüğümde horluyordu ! Ahh! Gerçekten sinirlerimi bozuyor ! Hızla ayağa kalkıp yastığı kafasına geçirdim . Bir an' belki romantik bir şeyler' yaşarız diye düşünmüştüm .Bir An ! Aklıma gelen fikirle çantamı aramaya başlamıştım .Bir şişe su harhoşa iyi gelebilir di.
"Nerede bu ??"
"Bunu mu arıyorsun ?"
"Ay ! S-sen uyuyordun"
"Gördüğün gibi uyanığım ."
"İyi ! O zaman odamdan çık çünkü uyuyacağım!"
"Bak işte onu yapamam ."
"Rüzgar çık !Seni görmek bile istemiyorum .Sende beni görmek istemiyorsundur ! Doğru ya kim ister ki Fahişe görmeyi ! "
"Yağmur özür dilerim ..Ben bir anlık sinirle.."
"Bu beni hiç ilgilendirmez.Zaten yakında kendime evde bakıcam."
"Saçmalama ! Bana kızgın olduğun için böyle davranıyorsun !"
"Hayır yanılıyorsun .Eğer kovulmasaydım para biriktirip ev bakacaktım ."
"İyi de yapmışım ."
"Tamda sana yakışan hareketti ! Neyse çıkarmısın ? Ha çıkarken de çantamı bırak ."
"Ya demek öyle ?Çıkmıyorum çantanda bende kalacak .Ha çok istiyorsan gel de al !"
"Alayım da sende gör !"
Hızlıca yanına yaklaşım havaya kaldırdığı çantamı almaya çalıştım.Çabaladım !OF keşke biraz daha boyum uzun olsaydı! Parmak uçlarıma yükselip havada olan çantama daha da uzanmaya başladım .Başlamaz olaydım.Dengemi kaybedip rüzgar ın üstüne rüzgar ise yatağa düşmüştü benimle.Şu an ki pozisyon ; Ben rüzgar ın üstünde ve ikimizde yataktayız!!! YATAKTAAA!!!! Kendime gelip hemen üstünden kalmaya çalıştığımda rüzgar efendi fırsat bilip o benim üstüme çıkmıştı !! ÜSTÜMEEE!!!¡¡¡
"Se-sen ne yaptığını sanıyorsun ?"
"Şitt .Bu anın tadını Çıkart .."
Ben dediklerini idrak etmeye çalışırken o benim çoktan dudaklarıma kapanmıştı ! Ona karşılık vermeli miydim ? Kesinlikle hayır ! Benden ayrılıp soluk soluğa kulağıma bir şey fısıldamıştı .Ve galiba benim felaketim gelmişti ..
"Seni istiyorum yağmur .Burada tam da şu an seni istiyorum .Ve kuzenim olmanda umrumda değil !"
Kalbim mi durmuştu ? Beyin kanaması felan mı geçiriyorum ? Hayır eğer sağlıklı bir insan olsaydım beni fahişe gören birisiyle burada olmamalıydım ! Çünkü dudaklarımı koparırcasına öpen rüzgar olamazdı ? Kendimce silkelenip rüzgar 'ı itmeye başladım .Tüm gücümle ! Ve evet başarılı da olmuştum . Benim gözlerimde kızgınlık onunkinde ise 'şaşkınlık,haz ,tutku ve heyecan vardı .Evet neden onu ittiğimi ,benden bir açıklama bekleyen surat ifadesiyle bakıyordu .İşte şimdi intikam zamanı .Acı verme zamanı .Ve bana Fahişe demenin ne kadar yanlış olduğunu hatırlatma zamanı !!
"Seni istemiyorum rüzgar.İlkimin sen olmasını istemiyorum ."
Evet bir erkek için acı vericiydi.Bir kadın tarafından istenmemek ..Ve ben ? Hep istenilen taraf olacaktım ..
KISA BİR BÖLÜM SONU DAHA ..SİZE BİR ŞEY DANIŞMAK İSTİYORUM .MANYAK KUZENİM 'İ BİR YIL SONRASINA MI GÖTÜREYİM YOKSA BÖYLE İYİ Mİ ? EĞER YORUM YAPIP BELİRTİRSENİZ HİKAYE ONA GÖRE ŞEKİLLENECEK .NEYSE BİR BAŞKA HAZ DOLU BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...