KISA VE SIKICI GELEBİLİR :-\ BU ARADA YENİ HİKAYEMİN KAPAĞI NASIL OLMUŞ?
"Tam benlik !"
Belimi saran eli yavaşca sütyenimin kopçasına giderken ..Kapının tıklanmasıyla ikimizde irkilmiştik . Ha siktir ! Şu an terbiyemin bozulması umrumda bile değil ! Gelen Eniştem , evin çalışanı hatta işin en kötüsü teyzem olabilirdi . Şimdi ne bok yiyeceğiz Rüzgar efendi ?
"Yağmur ..Teyzecim orada mısın ?"
Rüzgar 'da endişeli bir şekilde bana dönüp işaret parmağıyla sus işareti yaptı .Götün tutuşur işte böyle !
"Yağmur .."
"Yağmur iyi misin ?"
Teyzem daha da çok süphelenmeden ses verdim .
"Buradayım teyze birşey mi oldu ?"
"Rüzgar'ı bulamıyorum sen gördün mü ? "
Rüzgar'a dönüp kısa bir bakış attım .Onun yüzüne teyzeme yalan söyleyecektim !
"Ah hayır .. Neden arıyorsun ki ? "
"Buse telefonda .Neyse ben birde bahçeye bakayım ."
Buse telefonda ! Buse'nin ismini duymamla sinirlenmiştim..Sanki Rüzgar ikimizi birden yürütüyormuş gib geliyordu .İki kişiyi birden idare etmek ? İğrenç !
Teyzemin gittiğine emin olduktan sonra yerdeki havluyu alıp sarındım .
"Git artık Rüzgar "
Derin bir nefes bıraktı .Hıh birde sinirleniyor beyfendi !
" Saat 3 te bekliyorum .Bekletme !"
Hah ! Birde beni uyarıyor !
"Bekletmem ! " dedim sinirle .O buse'sine giderken ben bu halde..of !
Rüzgar kapıdan çıkarken bana kısa bir bakış attı . Benim bozulduğumu anlamıştı . Yada bana öyle geliyordu . Olanları boş vermeye çalışarak hızlıca üzerime kot ve kırmızı bir gömlek geçirdim .Aslında daha özenli giyinirdim ama ..Tüm hevesim kaçmıştı .Neden her güzel anımın içine Buse denen gıcık gelir ki ? Resmen kara lanet gibi ! Aman be Yağmur ne takıyorsun ki ? Aç bi Rihanna bacı kafayı bul ! Dimi ama ?
Bavul toplama işini hallettikten sonra aşağıya indim .Teyzem hararetli bir şekilde Rüzgar'a birşeyler anlatıyordu .
"Teyze "
Teyzem aniden bana dönmüştü .Gözleri mi kızarmış ?
"Ne oldu teyze ?"
Teyzem Rüzgar'a döndü .Sanki onun birşey demesini bekliyordu .
"Teyze ne olduğunu bana açıklayacak mısın ? "
"aa.Yok prensesim birşey . Sadece ...Öylesine Rüzgar'la konuşuyorduk "
Başımı tamam derecesine sallayıp Rüzgar 'a döndüm . O anda göz kırpıp ,öpücük attı .Hızla gözlerimi kaçırırken yanaklarım kızarmaya başlamıştı .Uyuz !
↪↩↪↩↪↩↪↩↪↩
"Aşağıda bekliyorum ."
"Tamam "
"Bu arada sessiz ol .Sakın bir yere çarpıp ses çıkarayım deme ! "
"Of tamam Rüzgar ! Anladım "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...