Salı günü ..
"Hazır mısın yağmur ?"
"Evet merve 2 dakika ya yanınızda olurum"
"Tamam"
Telefonu kapattıktan sonra son bir kez kendimi kontrol edip odadan çıktım .Çantamı elime alıp evden çıktım . Beni bekleyen merve yani efenin arabasına doğru yürüdüm .Merve arka koltuğa mı oturmuştu ? Sorun yok yağmur sorun yok ! Arabanın kapısını açıp oturdum .Bunlar bana neden dik dik bakıyor ?
"Çok mu kötü olmuşum ? "
"Ha-hayır ! "
Soruma ilk cevabı veren efeydi .
"Peki neden öyle bakıyorsunuz ?"
"Tek kelimeyle muhteşem olmuşsun !""Saol merve .Sende çok şıksın .."
"Teşekkür ederim"
"Artık gidelim mi bayanlar ? "
"Tabi efe .. "
Arabayı çalıştırmasıyla gaza basması bir olmuştu .Bunun arabasının markası ne ? Çünkü sahibi kadar sexsi !! Yağmurrr !!! Kafamı dağıtmak için saate bakmayı akıl etmiştim ki eyvah telefonumu evde unutmuştum . " Bana saat başı rapor vereceksin yağmur hanım !" diyen babam bu sefer canıma okumuştu ..
"İşte geldik"Efenin sesiyle arabadan indim .Allah 'ım bu nasıl mekan ?
"Nasıl güzel mi ?""Güzel ne kelime bu bu çok harika"
"Sen birde içini gör"
"Nereden buldun burayı merve ?"Efeyi göstererek
"Bizim tatlı çocuk sağolsun .."
Galiba efeye bir teşekkür borcum vardı .
"Teşekkür ederim ..Efe"
"Ne demek böyle iki güzel bayanı mutlu etmek benim görevim ."
"Ayy efeee .."
Hıh tamda sana yakışacak bir cevap merve ! Neyse ..Artık şu mekanın birde içini görme zamanı gelmişti..Mekanın kapısından girerken aklıma takılan soruyla mervenin kolundan tutup kendime çevirdim .
"Merve rüzgar ı çağırdın mı? "
" Ne berk ne de rüzgar ı çağırdım yağmur ."
"Ne dedin sen !"
"Onlar sana bu kadar şey yapmışken çağırmamı bekleme benden ! Lütfen yağmur huzurunu bu gün kaçırma !!"
Derin bir nefes bırakıp içeri girdik . Bari buranın güzelliğiyle morelimi düzelte bilirdim belki !! Mekanın tam ortasında barmen ,Beyaz koltuklar ,deniz manzaralı terası ve mekanın arkasında kocaman ormanlık .Burası tek kelimeyle muhteşem .. Tabi kafamı kaldırmamla kaşlarımın çatılması bir olmuştu .Ben bunu girişte neden görmemiştim ? Kocaman yazılarla "İyi ki doğdun doğum günü evladı" yazıyordu . Tabi ya efe beyin eline fırsat geçmişken boş durur mu ? Birde bu yazıyı tüm okul gördü .. Ağlama yağmur!! Sahi burası çok kalabalıktı ! Doğru ya tüm okul !! Vay be hediyeler için ayrı bir yerde vardı ,Herkesi bırakıp onların içine dalmamak için kendimi zor tuttum ..
&&&
Herkese hoş geldin demem tam 2 saatimi almıştı . Ama ne rüzgar dan ne de berkten bir haber yoktu . Belki gelir diye ümit etmiştim .Artık sinirlerim iyice gerilmeye başlamıştı .Önümde duran içkiyi bir dikişte bitirdim .Tatı yüzünden yüzüm eşkisede daha fazlasını istiyordum .Elimdeki bardakla beraber ayağa kalkıp barmer in yanına gittim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANYAK KUZENİM (Düzenleniyor)
Teen FictionBir film olsa aklımdan geçenler... Kesinlikle "Rüzgar'ın Yolu " olurdu. O yolların sonu hep bana çıkardı. O benimdi! Ve benim olana kadar da savaşacaktım! Çünkü Yağmur olmak bunu gerektirirdi. İmkansızın peşinde koşmak, aptal gibi davranmak yada...