Dipper bunun tuzak olduğunu bilmiyordu."Bill!!" Tilki içeri bağırarak girdi. Bill karavanın içindeki yatakta yüz üstü yatmış bir şekilde karşıya bakıyordu. Az ilerde mark elindeki tavuk butları ile büyük bir savaşa girmiş gibiydi. Elleri ve ağzı yağ ile kaplanmış dolu yanaklarını dahada doldurmakla meşguldü. Kız kıkırdadı. Bill'in yanına yaklaşıp suratının önünde edildi.
"Hey, çekim arkadaşını buldum." Bill tısladı.
"Sana insanlarla çekim yapmayacağım, onlarla herhangi bir dokunma, konuşma faaliyeti göstermeyeceğim demiştim." Kız göz devirdi.
"Ama bunu seveceksin. Çok yakışıklı ve sevimli biri~" Bill kafasını diğer tarafa çevirdi.
"Umrumda değil. "Kız bıkkınca nefes verdi. Arkadaki öksürük sesi ile oraya döndü.
"Gerzek! Yavaş ye, senden başka yiyen yok zaten!" Mark öksürerek biraz da ağzı dolu bir şekilde;
"Ozor dolorom..."dedi. Kız göz devirdi.
"Hadi bizim karavana git. Bende birazdan geleceğim." Mark boğrüne vura vura elindeki kapla birlikte karavandan çıktı. Kız bill'e baktı.
"Leş gibi kokuyorsun Bill. Banyo falan yap. Yarın çekimler başlayacak."Bill omuz silkti.
"Banane."
"Bill."
"Umrumda değil."
"En azından kim olduğuna bak? Belki seversin?"
"İstemiyorum."
"Bill..."
"Banane."
"BİLL! YETER BE! KALK HEMEN!!" Bill aniden yataktan doğrulup ayağa kalktı. Gözleri kocamandı ve oldukça korkmuştu.
"ŞİMDİ BANYO YAPACAK, YARIN DA ÇEKİM YAPACAKSIN! anlaşıldı mı?" Bill yutkundu ve hemen banyo etmek için hazırlandı. Kız kapıdan çıktı ve boğazını temizledi. Mark karşısında duruyordu. Ağzındaki tavuk budu yere düştü.
"Kızgın... sen kızdın mı?"kız gözlerini kaçırdı.
"Iyiyim sorun yok. Korktun mu?" Mark başını salladı.
"Biliyorsun kio, sen kızınca tek etkilenen kızdığın kişi olmuyor. Kendini kaybetmenden ölümüne korkuyorum." Kız mark'ın saçını karıştırdı.
"Üzgünüm. Hadi gidelim."
***
Bill banyo yaptıktan sonra altına eşofman geçirdi ve yatağa yattı. Kalbi hâlâ çok hızlı atıyordu. Tilki bağırınca birden öleceğini hissetmiş gibiydi. Derin bir nefes verdi.
"Bir daha asla tilkiyi kızdırmayacağım. Bazen onun kim olduğunu unutuyorum..." Bill kafasını yastığa gömdü.
"Insan olmak istemiyorum. Lanet tilki... bana birini bulmuş ya!" Ayakları ile tepindi.
"Istemiyorum dedim işte neyine zorluyor ki... çam ağacı istisna olacak demiştim. Onun dışında hiçbiri olmaz demiştim. Dinlemiyor..."
***sabah**
Dipper siyah bir tişört ile siyah dar paça giyerek şu çekimlerin olduğu yere gitti. Etrafta tilki denilen kızı bulmak amacıyla biraz gezindikten sonra bulmuştu. Gülerek yanına gitti.
"Günaydın!" Kız kafasını konuştuğu kişiden ayrılıp dipper'a döndü. Gülümsedi.
"Günaydın dipper. Gelmene çok sevindim." Dipper başı ile onayladı.