KuRt BiLlDiP

1.3K 87 120
                                    

Ben yine de uyarı yapacağım.

Bu bölümü yazmadan önce çok fazla hayvan animasyon filmi izlemiştim. Biraz da belgesel. I love belgesel~ Yani ortaya bu çıktı.

Ikinci olarak; ScorpioSilver beni acayip gaza getirdi ve bunu yayımlayacağım.

Unutmadan Seni seviyorum~♥


Kurtlar dolunay  yaklaştığı için eş arıyorlardı. Normalde dişiler bir erkeğe yaklaşır, erkek onu kabul ederse onun eşi olurdu. Fakat dişi kurtlardan hiçbiri köşedeki; omega olan ve sürüye yeni katılan genç kahverengi kurda yaklaşmazdı.

Her dolunayda eşsiz kalan kurt kulaklarını düşürüp, arkasına dönerek bir taşın üzerine atladı. Bu canını çok sıkıyordu ama yapabileceği birşey de yoktu. taşın üstüne oturup çok az bir eksiği olan Ay'a baktı. Dolunay üç gün sürer ve yeni nesil için yol açardı. Kahverengi kurt hiç katılamamış olsa da yeni katılan kurtlarla oynar onlara bakardı. Sonuçta kardeşi ve o dışında başka omega yoktu..

Kardeşi de bir Alfa erkeğe kendini teslim etmişti bile..

Ay onun üstüne parlarken gözlerini kapattı, genç ve güçsüz kurt. Ayın ışığı içine işliyor gibi hissediyordu. Gözlerini açarak arkasına baktı. Eşsiz hiç dişi kalmamıştı. Derin bir nefes verdi. Ezik olmak bunu getiriyordu demek ki..

Tekrar Ay'a baktı. Birden hisleri ayaklanmış arkasında birinin olduğunu söylemişti ona. Kulakları dikik bir şekilde dururken arkaya dönen kulaklar ile yüzü de o tarafa dönmüştü. Kardeşi orada duruyordu.

"Dipper yine mi eşsiz kaldın?"dedi Üzgün sesiyle. Dipper Ay'a tekrar dönerek,

"Boşversene, sen nesli devam ettir. Böyle giderse sonunda burayı terk edeceğim." Mabel ona Üzgünce baktı. Onun da yapabileceği birşey yoktu. Geri eşinin yanına giderken, eşi de ona doğru geliyordu.

Dipper bu tür şeyleri kafaya takmasa da bu can acıtıcı birşey oluyordu artık. Gözleri yere kayınca kendine bakan birşey gördü. Eş seçme şeysi dağın bir açıklık alanında olurdu. Kısaca Dipper uçurumun dilindeki taşın üstündeydi ve yerde ona bakan sarı gözlü birşey vardı. Dipper başını yana eğdi 'o ne acaba?'diyerek uçurumun başında eğildi. Kurtlar biraz fazla meraklı olabiliyorlardı özellikle de Dipper. Ön patileri birden kayınca acı bir inilti ile 9 metre aşağı düşmesi de bir olmuştu. Diğer kurtlar taşın başına gelerek düşen Dipper'ın ardından bakarken, Dipper düştüğü yerde hareketsiz bir şekilde yatıyordu. Kurtlar düşmemek için hafif eğildiler ve sürünün bir diğer üyesi olan kurt'a birşey olmuş mu diye merakla yerinde tepiniyorlardı. Düştüğü yer kayalık olsa da az ilerde ormanlık alan vardı ve oradan siyah birşey fırladı. Kurtlar hırıltılı sesler ile onu uzak tutmaya çalışsalar da siyah şeyin pek umrunda değildi. Kurt sürüsünün lideri sonunda aşağı inmeyi akıl edince diğer 30 kadar kurt da peşinden gelmişti.

Aşağı inen lider kurt diğer kurlar ile birlikte, Dipper'ın yanında duran kurt'a hırlıyarak yaklaştılar. Ama şimdi kurt net bir şekilde ay ışığında belli oluyordu. Sapsarı parlak gözleri ve sarı kabarık tüyleri vardı. Sürüdeki kurtlardan daha iri olmasının yanı sıra, kötü bir aura yayıyordu. Mabel öne çıkarak kardeşinin yanına koştu. Fakat yarı yola gelmeden sarı kurt keskin gözlerini ona çevirerek hareketsiz yatan kurdun üstüne çıktı. Dört ayağının altında kalan Dipper, onun hakimiyetine alınmıştı. Mabel durdu ve geri adımladı.

Billdip Oneshot? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin