öylesine

1.1K 70 128
                                    

"MABEL! TELEFONUM NEREDE?!" Mabel üst kattan bağırdı.

"GÖRMEDİM KIO!" Kız sinirle etrafı aramaya devam etti. Kumandayı sinirle yere fırlatıp kırdı.

"Hey, çocuk." Kız arkasını dönünce Stanley'i gördü. Sonra yerdeki Kumandaya baktı. Kafasını iki yöne sallayarak dişlerini sıktı.

"Telefonumu gördün mü? "Dedi. Stan düşünür gibi yaptı.

"O ince kutuyu görmedim."kız elini Kumandaya doğrulttu ve kumanda hiç kırılmamış şekline geri döndü. Sonra da kapıdan çıktı. Dışarı çıktı ve etrafına bakındı. Dipper az ilerde bir ağacın altında günlük okuyordu. Ford da az ilerde bir makineyi düzeltiyordu. Kız ilk Ford'un yanına gitti.

"Hey, altı parmak! Telefonumu gördün mü? "Ford başını olumsuz anlamda salladı.

"Bize bile nadiren denk geliyor o telefon. Almamız bile imkansız." Kız başını salladı. Dipper tarafına döndü.

"Dipper!" Yanına koştu ve oturdu. Dipper ona bakıyordu.

"Bir şey mi oldu kio? " kız başını salladı.

"Telefonumu bulamıyorum. Sen gördün mü? " Dipper düşünüyor gibi yaptı.

"Evet.. Sarı koltuğun üzerinde gördüm." Kız ona umutla baktı.

"Ama sonra orada yoktu. Bilmiyorum." Kız yere yatıp ağlar bir ses çıkardı.

"Onun içinde; birsürü fic, birsürü fotoğraf, birsürü bi--şey var! Burada olmaması gereken şeyler!" Sonra doğruldu.

"Bill Nerede? " Dipper omuz silkti.

"Şapkamın içinde. Kıkırdayıp duruyor." Kızın gözleri kocaman olurken Dipper'ın üstüne atladı. Dipper bağırdı ve yere yapıştı. Kız şapkayı çıkardı ve bill'i telefonuna bakarken yakaladı.

"Seni üçgen yaratık!"diyerek bir eliyle telefonu, diğer eliyle küçük üçgeni tuttu ve Dipper'ın üstünden kalktı.

"Ya! Ya! Daha bitmemişti! "Dedi üçgen elinde tepinirken. Kız telefona bakınca, gözleri kocaman oldu.

"Bide pikachuyazard'ın hikayeleri! Salak şeytan!" Bill elini telefona uzattı.

"Ver ver! Daha bitmedi!"kız onu yere yapıştırdı.

"Ver diyor bide! Sapık şey seni! Pikachu bol smut yazar, seni azgın üçgen!"Bill yerden kalkıp ona baktı.

"Bana diyene bak! Sende ne işleri var bunun? Yazdığın hikayeyi de gördüm! Kim sapık?" Kız kıkırdadı.

"Ben fangirl'im. Peki sen?" Bill gözlerini kıstı.

"Belki bende fan'ım. "Kız bu sefer Kahkasını tutamadı.

"Sen mi?" Dedi alayla.

"Nasıl olacak o? Yani fan olduğun tam olarak ne?"diye düzeltti.  Bill, oturmuş ve onlara anlamamış gibi bakan çocuğu işaret etti.

"Çam ağacı. " kız ürkütücü bir şekilde gülümsedi.

"Bu laf pahalıya patlar, tek Göz." Bill kararını değiştirmeyeceğini belirtir bir şekilde ona bakmayı sürdürdü.

"Ben eminim." Konuda adı geçen oğlan ikisinin dikkatini çekti.

"Bir dakika!? Ben ne alaka?" Kız, bill'e baktı.

"Dipper haklı Bill, o ne alaka?" Bill kıza sinirle baktı.

"O telefon senin! Sen açıkla!" Kız yan sırıtışı ile cevapladı.

Billdip Oneshot? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin