konuşma~

1.7K 104 55
                                    

Bill gördüğü ilk kıza doğru uçar. Ve nedense mutludur...(?)

Bill:sen; Bayan!!

Siz şanslı olasınız!

Kız hiç tepki vermez. Bill kıza yaklaşır ve yanağına yapışır.

Bill:sarılalım! ~

Vay canına! Çok güvenilirsin! Çok tatlı~

Kız refleks olarak elini kaldırır ama yine cevap vermez bu durumda Bill ondan ayrılır.

Bill: Niye konuşmuyorsun?

Kio: Çünkü Bill cipher ne yapacak merak ettim. Doğrusu şeytanca birsey bekliyordum.

Sarılmak?

Bill ismini duyması ile ani bir şok yaşar.

Bill: Beni tanıyorsun!?

Kio: Evet,

Fakat bu tepki uzun sürmez ve Bill elini kaldırıp papyonunun üstüne koyar( dudağı yok o yüzden papyon. Kısacası düşünüyor).

Bill: Böyle güzel bayanları bile çekiyorum.

Kio: ?

Bu kadar sevgi istiyorsan bunu sana verecek kişiyi biliyorum, kabul edersen?

Bill tedirgin bir şekilde ellerini bağlar. Sonra birden ellerini gözünün yanında birleştirip  heyecanla konuşur.

Bill: Aslına bakarsan çok isterim. Çünkü insanlar bu şeye çok çabuk aldanıyorlar. Ve... ben de tatmak isterim!

Kız buna Gülümser. Bill kollarını kavuşturur.

Kio: Merakın hoşuma gitti. Ama insan olman gerekiyor... dönüşemezsen yardımcı olurum.

Bill: Tabiki dönüşebilirim!

Ve Bill dönüşür sarı uzun ceket tarzı birşey vardır ve cok gösterişlidir.

Bill: Yeterli mi?

Kio: Yalan söyleyemem, çok yakışıklısın! Ama kıyafet...

Bill: Ne varmış kıyafetimde?

Kio: Çok abartılı, siz şeytanlar çok hainsiniz...

Bill kıkırdar.

Bill: çok hainim~♥

Hmm...

(Yükleniyor..)

Sanırım buldum...

Bill dönüşür ve... Kio dilini yutar. (Iyi anlamda değil)

Bill: Peki bu?

Kio: Rapçi tarzı!?!

*iğrenç...**

Bill tekrar dönüşür ve bu sefer klasik tişört ve dar paça pantolon vardır. Tişörtün göğüs kısmında, boyun kısmında ve kol kısmında üçgen şekilleri vardır.

Billdip Oneshot? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin