Dipper nedensizce oldukça mutlu hissediyordu. Vücudunda adlandırımadığı bir güç vardı ve içinde bir ateş yanıyordu. Ormanın derinliklerine dalmış olmasına karşı deli gibi kan istiyordu. İnsan kanı. Lekeli kan..
"Yazık."dedi o adlandırımadığı tuhaf kişilikli sesi. "Oysa eğlenmek için ne kadar da çok kendimi tutuyorum. Bunu yapmama gerek dahi yok. " diğer sesinin oldukça fazla eğlendiğini fark etti. Bazen içinden konuşurdu. Diğer kişilik, normalde cevap vermezken; bazen onunla iletişime geçmekten çekinmezdi.
'Bunu yapmaktan vazgeç, sayende bayağı bir kişi öldürdüm.'
'Sen mi öldürdün? Eğlenceme Karışma, beni kabul eden sendin.'
'Ama bana yardım edeceğini sandım, şeytan. '
'Şeytan ha? Çok mu kızdın, dipper? '
'Kardeşim bile benden korkuyor! Ne yaptığına dikkat etmiyorsun! Masumları dahi öldürmek istiyorsun! Yeter artık!'
'Bak sen. Bu bir ayaklanma mı? Hadi ama dipper~ öldürmek kadar eğlenceli bir şey yok.'
'Ayaklanma? Öyle de algılayabilirsin. Ben artık seni istemiyorum.'
'Sanki ben senin gibi bir ineği çok istiyordum! Kendine gel dipper~ bir anlaşmamız var.'
'Seni Bill sandığım için kendimden nefret ediyorum!'
'Beni Bill ile eşit tuttuğun için senden nefret ediyorum.'
'Karşılıklı duygularımız var. Ne kadar da hoş.'
'Katılıyorum, bebek suratlı. '
'Birini mi öldüreceksin? '
'Evet~ kim olsun sence?'
'Evet.. sanırım birini öldürmek için iyi bir seçeneğim var.'
'Heyecanlandım! Kim!?'
'Kim olacak. Tabiki--'
"Dipper?" Arkadan gelen ses ile konuşmayı bırakmak zorunda kaldı. Bu ses bir yerden tanıdık gelse de dipper hatırlayamadı ve arkasına döndü. Bu sarı uzun saçlı kızı görmeyeli uzun olmuştu.
"Ah, Merhaba ufaklık~" dipper diğer kişinin baskın olduğu zamanda pek olaya el atamazdı.
"Ufaklık? Ne diyorsun sen!?" Kızgın ve alınmış sesi ile dipper kahkaha atmak istemişti. Çok şirindi~ tam kanıyla boyanmaya yakışacak bir yüzü vardı.
"Tamam tamam. Üzgünüm, Bla Bla. Şimdi konuya gel, ne oldu?"kız heyecanla ona yaklaştı. Ve yanakları yavaştan allanmaya başladı.
"E-Eh! Geldiğini duyunca, b-bende gelip seni görmek ve birazda takılmak istemiştim. Sorun olmazsa..?" Elini saçına atarak oynamaya başladı. Dipper'ın gözleri yine kısa bir kırmızı renk değişimi yaptı.
"Tabiki seninle takılmayı çok isterim, Pasifica~ Neden biraz daha ormanın tuhaf ve karanlık yerinde gezmiyoruz? " Pasifica büyük bir neşe ile dipper'a yaklaştı ve onun koluna girip, yapmaması gereken bir şey yaptı.