26.Bölüm:Teklif

5.8K 414 6
                                    



Dünya sırf kendisi için çalışanı sınıfta bırakan tezat bir sınavdır...


Herkes izlediklerinden sonra donmuştu sanki.Bu kadar yükü onlar bile taşıyamamıştı peki Nisa nasıl tek başına kaldırabiliyordu yada kaldırmaya çalışıyordu?Kağan sakin kalmaya çalışsada beceremiyordu.Değişmeye başlamıştı evet ama ağzını tutamıyordu bu adama onlar azdı bile!Nisa'yı öyle ağlarken gördüğünde içinden birşeylerin koptuğunu hissetmişti.Kim bilir ne kadar korkmuştu.Bunun hepsini ona ödetecekti hemde en kısa zamanda...

Poyraz ise Nisa'nın yanlışlıkla Beyza'nın yerine geçtiğini duyduğundan beri bedenini bilmediği bir his sarmalamıştı.Korku muydu bu hissettiği?Evet korkuydu hemde en safından!Bakışlarını Beyza'ya çevirdi usulca.Genç kızın da korktuğunu hissedebiliyordu ama belli etmemeye çalışıyordu.Her zaman ki gibi...Genç kız hissettiği bakışların kime ait olduğunu bildiğinden başını çevirmiyordu.Zaten Nisa'nın o hallerini gördükten sonra kendinde değildi.Gözlerini silip bakışlarını karşısında ağlayan Eylül'e çevirdi.Solgun gözüküyordu yüzü ve birazda ürkmüş...

Sessizliği sonlandırmak adına Poyraz boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Herşey apaçık ortada adam tam bir deli.Her an herşeyi yapabilecek kadar hemde.Biz elimizden geleni yapıyoruz ama sizinlede iş birliği yapmamız gerekecek.Bir plan yapmalıyız."

Herkesi bir düşünce sarmıştı.Nasıl bir plan yapacaklardı ki?Öyle bir şey olmalıydı ki hem Nisa hemde ailesi kurtulmalıydı.Kapının aniden açılmasıyla herkes bakışlarını kapıya çevirmişti.Gelen kişiyle Poyraz çoktan sinirlenmişti.Bu adamı görmesi bile yetiyordu sinir sistemin bozulmasına.

"Ne işin var senin burada?"

Kenan Poyraz'ın sinirden kasılmış yüzüne karşı sırıtarak yanına yaklaştı.

"Amirim beni de bu görev için gönderdi.Artık bende sizinle çalışacağım."

Poyraz derin bir nefes aldı eğer sinirlerine hakim olmazsa elinden bir kaza çıkacaktı.Adı gibi emindi ki bu işi gidip kendisi istemişti.Sırf çantanın intikamını almak için.Bir de Beyza...Ah Kenan'a en kısa zamanda bir ders vermeliydi!

"Hiç birşeyden haberin yok.Bence hiç karışma."

"Sen merak etme herşeyi biliyorum.Amirim anlattı.Kamera kayıtını da sizinle beraber izledim.Yani olaya hakimim."

Poyraz içinde ne kadar küfür varsa sayıyordu Kenan duymasa da.Gidip amiriylede konuşamazdı.Onun sözünün üstüne söz söyleyemezdi.Resmen sıkıştırılmıştı!

"Tamam Poyraz gelmiş bir kere hem yardımı dokunur."

Poyraz Kağan'a sadece 'tamam' diyebilmişti.Bu adamı bıraksalar bir kaşık suda boğardı!Her işine burnunu sokuyordu ama bir gün o koca burnunu kıracaktı o olacaktı!

"Nasılsınız Beyza hanım?"

Beyza elle tutulur gerginliği fark etmişti ve onu rahatsız ediyordu.Zaten son zamanlarda Kenan ona nedense çok tanıdık gelmeye başlamıştı.Beyza sadece kafa sallamakla yetinmişti.Bu adamın onunla konuşma çabalarını da fark etmişti tabi ki de.Karşısında muzip bir şekilde sırıtan Eylül'e ters ters bakmaya başladı.

"Neyse biz konumuza dönelim. Nerede kalmıştık..hah plan diyorduk."

Poyraz Kenan'ın Beyza'dan dikkatini çekebilmek için konuya girmişti.Burada ki kimseye hal hatır sormayıp direk Beyza'ya sormuştu.Birde sırıtarak bakmıyor mu! 

SABIR "TAMAMLANDI" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin