49.Bölüm:'Senden Önce'

5.3K 413 15
                                    

Saatler geçmiş gitme vakti gelmişti.Son kez Nisa'ya bakıp üzerini örttükten sonra sessizce odadan çıktı.Mutfaktan çantasını aldıktan sonra Eylül'e veda edip dışarıya çıktığında Poyraz'da Kağan'la vedalaşıp Beyza'nın yanına geldi.Arabanın arka kapısını açıp binmesini bekledi.Beyza huzursuz olmuştu bu hareketine.Gerek yoktu böyle inceliklere.Ona hiç birşey yapmasını istemiyordu.İkiside arabaya yerleştiğinde Poyraz arabayı çalıştırdı.Beyza başını cama çevirip dışarıyı izlemeye başladı.Yağmur hafif hafif çiselerken telefonun titremesiyle çantasından çıkarıp cevapladı.

"Selamün Aleyküm Saadet anne."

"Aleyküm selam.Neredesin kızım kaç saat oldu yoksun?"

"Geliyorum işim uzadı da biraz Evde eksik birşey var mı gelirken alayım."

"Yok kızım.Haa söylemeyi unuttum akıl mı kaldı bende.Akşama Nurten teyzen gelecek haberin olsun."

"Nurten teyze kim? Çıkaramadım."

"Kızım Kader'le Samet'in annesi nasıl unutursun.Hatta sana kuzucuğum derdi hatırladın mı?"

"Hatırladım hatırladım da Samet'le Tufan amca gelecek mi?"

"Yok kızım gelmezler ne işleri var kızların arasında ama Samet gelir kapıdan selam verip gider."

"Tamam Saadet anne gelince görüşürüz."

Telefonu kapatıp tekrar çantasına koyduğunda dikiz aynasından Poyraz'la göz göze gelmişti.Hızla bakışlarını cama çevirip hızlanan yağmurla ıslanan ağaçları,yolları ve insanları izlemeye başladı.

"Misafiriniz var galiba?"

"Evet"

Beyza'nın kısa ve net cevabıyla gözlerini devirdi.Akşama Samet'in gelip gelmeyeceğini öğrenmeliydi.Zaten sinir oluyordu kıl kuyruğa.

"Kim geliyor?"

"Tanımazsın."

Poyraz sıkıntıyla iç çekti.Hızını azaltıp arabayı müsait bir yere park etti.Beyza yaslandığı yerden doğrulup etrafına bakındı.

"Neden durduk?"

"Yağmur hızlandığı için durdum.Kaza yapmamızı istemezsin heralde."

Genç kız oflayıp telefonunu çıkardı. Geç kalacağını haber vermek için Saadet annesini aradı Telefonu açan olmayınca yanındaki koltuğa bıraktı. Müsait olunca arardı nasıl olsa.

Arabaya sessizlik hakim olmuş, sadece cama vuran yağmur damlacıklarının sesi duyuluyordu.
Yağmur azalmak yerine daha da hızlanıyordu.Böyle giderse burada uzun süre bekleyeceklerdi.Nurten teyzesine ve Kader'e ayıp olacaktı.

Kader ara sıra geliyordu onları ziyarete lakin Nurten teyzesi nadir gelirdi.Hasta olduğu için pek çıkmazdı evinden.Beyza evlerine pek gidemese de camına uğrar halini hatrını sorardı.Severdi Nurten teyzesini iyi bir kadındı.

Arabada yankılanan telefon sesiyle yanında duran telefonuna baktı ama çalan onun telefonu değildi.Zaten melodisi de farklıydı.

"Efendim Büşra."

Duyduğu isimle kaşları istemsiz çatılmıştı.Bu kız böyle arıyor muydu Poyraz'ı?

"Nasılsın?"

"İyi sen?"

"Bende iyiyim.Şey için aradım ben seni akşam boşsan beraber birşeyler yaparız belki diye."

"Bu akşam işim var.Kusura bakma."

"Öyle mi?Sıkıntıdan patlayacağım desene.Bize de Samet'ler gelecek akşama.Gerçi bizim için gelmiyorlar Beyza için geliyorlar.Beyza'nın haberi yok şimdilik ama bu Samet Beyza ile evlenmek istesiğini söylemiş annesine.Annesinin de canına minnet zaten çok seviyor Beyza'yı.Bugünde ağzını yoklamaya gelecekmiş Kader'le.Bende sıkılacağım bunların arasında.Ayy evlense de kurtulsak.Aslında bu.. "

SABIR "TAMAMLANDI" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin