14. kapitola

3.5K 168 5
                                    

Nelíbilo se mi tady a chtěla jsem pryč. No tedy užívala bych si to tu, nebýt osobě sedící o dvě židle dál. Jídelna se skládala z jednoho obrovského, gigantického stolu a asi čtyřiceti židlí. Po mé levici seděla Ell, která mě převlékla do letních, volných šatiček a po mé pravici můj Alfa.
A vedle něj ta ledová černovláska.
Ta nyní vyprávěla nějaký příběh který mne pranic nezajímal. Většina mužů na ní visela očima a když o cokoliv požádala hned se jí toho dostalo.
Oni nad ní doslova slintali.

,,Nelíbí se mi." Pošeptala mi Ell do ucha. Když jsem se na ni obrátila, zjistila jsem že ji nepřátelsky propaluje pohledem.

,,Mě taky ne, něco mi na ní nesedí." Sdělila jsem jí svůj názor.

Natáhla jsem se pro kus kuřete a nandala si ho na talíř. Neměla jsem hlad, ani chuť, jelikož moje vlčice snědla ten obrovský kus masa, ale nevěděla jsem jak dlouho budu bez jídla. Rychle jsem to do sebe naházela a vstala od stolu. Ell mě následovala.

,,Do zítřka budeš mít chatku se mnou, ukážu ti kde je." Bloncka se na mě mile usmála. Ke dveřím mě vyprovázel něčí ostrý pohled. Zařezával se mi do zad jako nejostřejší nože a já jen stěží potlačovala nutkání se otočit. Patřil Nickovi.
Chatka byla kousek nad jídelnou.
Z cesty, která k ní vedla se rozdělovala ještě ještě jedna, menší a ta vedla až k mému, novému dennímu domovu. Byla vysypána štěrkem a lemovalo jí hnědě natřené, něco jako zábradlí.

Dřevěná chatka, měla před vstupem malou terasu, na níž byly dvě, také dřevěné židle.
Vešly jsme dovnitř. Naskytl se mi výhled na stroze, avšak útulně zařízenou místnost. Gauč pro dvě osoby, červený koberec, minilednička, okno, malý stolek v rohu, na němž ve váze rozkvétala kytka.

,,Obývák." Usmála se Ell a pokračovala jinými dveřmi dál. Šla jsem za ní jako ocásek.
Tři postele, jeden noční stolek s lampičkou a menší skříň, narvaná k prasknutí. Dvě lůžka měla rozházené peřiny a polštáře, takže jsem usoudila, že tady bude ještě jedna spolubydlící.

,,Ložnice, ve skříni ti uvolníme ještě nějaké místo a pak tě seznámím s Riou." Omluvně se usmála a pokračovala dál. Za dalšími dveřmi se nacházela prostá koupelna - záchod, sprcha a umyvadlo se zrcadlem.

,,Tak to je všechno, není to nic moc já vím, ale stejně tady netrávíme moc času, takže je to stejně jedno."

,,Ne, ne moc se mi tady líbí opravdu."

,,Nevěřím ale nevadí, jdeme si popovídat o tom, co tě zítra čeká kočko." Nejsem kočka! Jsem vlk sakra!
Už jsem se nadechovala, abych dost urputně hájila svou totožnost, ale Ell už odcházela do ložnice.
Mrška.
Sedla si na jednu z rozhazených postelí a já se usadila na tu ustlanou, která jak jsem usoudila, bude nejspíš moje.

,,Tak má milá, povíme si o rituálu, který z tebe udělá právoplatnou Lunu a co to obnáší být Alfovou partnerkou do konce života." Začala a já se málem rozesmála nad jejím učitelským hlasem.

,,Jak Nick řekl, bude probíhat na našem místě, což je malá mýtina v lese, na které v úplňku krásně svítí měsíc. Věř mi, krásnější místo jsi ještě neviděla. No a tam započne rituál." Snažila se o dramatickou pauzu a já se jen tak tak držela, abych se nerozesmála.

,,Upřímně ti to nezávidím. Nejprve naše Jiaya, nevím jestli víš kdo to je, tak ti to řeknu, je to něco jako naše šamanka a léčitelka v jednom. Jiayu mají všechny smečky jen tak pro zajímavost. U nás to je postarší milá paní, která je na svůj věk hbitá jako myška. Zamiluješ si ji uvidíš. No nejprve řekne nějaké, prej kouzelné matrice či co, a pak. Ehm.. Pak." Zasekla se.
Zhluboka se nadechla a pokračovala.

,,Pak no nevím jak to říct... Uvážou tě ke stromu a každý člen smečky, řízne do tvé ruky nožem."
No to si jenom dělá prdel že jo?!

,,Skoro vůbec to nebolí neboj, propojí tě to s našemi dušemi a zároveň to má ukázat jestli jsi dostatečně silná nato abys nás vedla." Sklopila hlavu.

,,Ale vždyť, vždyť já ani nechci být Luna! Nicka nemiluji a vás skoro ani neznám! Proč bych vás měla vést?! Já nic z toho nechci! Řekněte Laře! Ta se toho úkolů zhostí mnohem lépe než já!" Není to fér.

,,To ani neříkej! To ty to máš v krvi ne ona! A ty moc dobře víš že by tě lovili, kdyby se dozvěděli že jeden z Ixarů přežil. Nick neměl na vybranou a navíc si tě vybral. A já viděla jak se na tebe dívá když seš k němu otočená zády. Takže, můžu pokračovat?!" Byla jsem překvapená. Ell vypadá spíše jako ten typ co se jenom usmívá a všechno bere pozitivně. Takové přenosné sluníčko.  Nevěděla jsem že umí i křičet.
Pomalu jsem přikývla.

,,Tak, jako Luna máš několik povinností. Zaprvé, být Alfovou oporou. Uklidnit ho když bude třeba a tak znáš to. Zadruhé, starat se o chod smečky. Pomáhat ze vším co bude potřeba a na společenských akcích dělat alfovi doprovod. Zatřetí, zplodit smečce potomky." Ell se potuleně pousmála. A v očích jí šibalsky jiskřilo.
Mně?
Mně zaskočila slina, takže jsem se urputně rozkašlala.
Ne! Ne! A ne!
Zapomeň.
Vůbec! Ani náhodou!
Všechny body jsem byla ochotna zkousnout, kromě toho posledního! To teda sakra, zatraceně, doprdele, hernajs NE!

,,A taky myslím se v těch zákonech píše něco o tom, že Alfovi náleží právo první noci."
Dusím se.
Pomoc!
Co by se stalo, kdybych pláchla?
Hravě zamrkala a dodala.

,,Slyšela jsem že ho má Nick velkýho."
Stop!
Prosím!
Ne!

Když jsem byla znovu schopna dýchat, zpražila jsem jí pohledem, tak krutým, že jsem skoro cítila jak jí zabíjí. Nestalo se. Bohužel.
Už se nadechovala že řekne něco dalšího, podle jejích koutků, škádlivě zvednutích vzhůru, jsem soudila že to bude zase na téma Nick a prasečinky, když dovnitř vtrhla jako velká voda další osoba.

Předlouhé, hnědé, kudrnaté vlasy za ní vlály jako prapor, tmavá pleť a pončo které na sobě měla jí dodávaly indiánského vzhledu, oříškové oči v rychlosti přelétly místnost než se zarazily na mně. Úsměv jí rozzářil obličej a o sekundu později jsem byla drcena v obětí.

,,Ahój." Zapištěla mi do ucha a já už se v duchu loučila se svým ušním bubínkem. Chudinka asi praskl.

,,Jsem Ria. Ty jsi Mia viď?"
Byla jsem schopná jen opatrně přikývnout.
Ani jsem se nestihla vzpamatovat a najednou jsem byla přetáhnuta něčím měkkým po hlavě.

,,Polštářová bitva!" Zařvala indiánka a já se již v duchu loučila se životem.




************************************

 

Bububu 👻👻👻
Další kapitolka enjoy it😌

For LunaKde žijí příběhy. Začni objevovat