Nick mi opatrně chytl obličej do dlaní a lehce mě políbil na nos.
,,Nemusíme to dělat lásko." Pošeptal, ale já v odpověď jenom razantně zakroutila hlavou. Zřejmě na mně byla ta nervozita poznat. Sehnul se ke mně a opatrně mě políbil. Nejdříve něžně, tak, jako motýlí křídla. Poté o něco důrazněji a v polibků byl cítit narůstající chtíč. A nakonec přešly nevinné polibky, v něco dravého, živočišného. Když mi zajel prsty do vlasů, vzdychla jsem, čehož on využil a polibek prohloubil. Mezi našimi jazyky se vedla válka. První, druhá světová, bylo mi to jedno. Jasným vítězem však byl rozhodně Nick, vedl mě a já ho poslušně následovala, tak jako pastýř vede své stádo ovcí. Bylo to neskutečné, celým mým tělem procházelo neuvěřitelně velké množství energie. Počáteční lehké chvění v podbřišku, se změnilo na výrazný tlak. Potřebu, mu patřit, potřebu být jeho. A když svými teplými dlaněmi zajel pod mé tričko, myslela jsem že se rozskočím. Rychle mi ho přetáhl přes hlavu, ale vzápětí se opět zmocnil mých úst. Já jeho příkladu následovala a za chvíli jsem měla pod rukama jeho vypracovanou hruď. Prsty jsem jezdila po konturách jeho svalů a užívala si to. Ten pocit že je můj. Poté co jsme se zbavili veškerého oblečení a naše těla splinula v jedno, jsme to řekli. Oba dva. V momentu té největší slasti, v momentu kdy jsme se vznášely na křídlech vášně, jsme to přiznali. My se odevzdali tomu druhému a ty pocity jsme potvrdily slovy.
,,Jsi má.."
,,A ty jsi můj.."
Nakonec jsme jen nazí ležely. On mě ochranitelsky svíral v náručí a já se k němu oddaně tiskla. Konečky prstů jsem mu lehce přejížděla po břiše a kreslila mu na ně nesmyslné obrazce.
,,Nicku?" Zeptala jsem se tiše. Nechtěla jsem narušit tento nádherný okamžik.
,,Ano?" Zamručel a já si všimla že se mu víčka lehce přivírají únavou. Super! Když je muž unavený tak je povolnější ne?
,,Víš.. Myslím že Ell chráníš zbytečně moc." Šeptla jsem do ticha. To ho trochu probralo. Zmateně na mě zamrkal a už se nadechoval aby se zeptal jak to myslím. Přerušila jsem ho.
,,Se Zackem." Zkoumavě jsem na něj pohlédla a dost mě překvapil jeho obličej stažený do vzteklé grimasy. Už se ode mě obtahoval, ale já si ho prudce přitáhla zpátky a opatrně jsem obejmula jeho hlavu do rukou.
Párkrát se ještě zkusil odtáhnout, než to s povzdechem vzdal. Zabořil mi obličej hlouběji do klíční kosti a pořádně se ke mně přitulil.
,,Ještě ty s tím začínej." Zamručel nakvašeně. Jeho rty mi věnovaly na krk pár lehkých polibků, které mě rozptylovaly. Zasmála jsem se.
,,Ty víš že ho miluje a on miluje jí. Jde to z nich cítit na sto honů." Šeptala jsem konejšivě. Zavrtěl se.
,,To mě nezajímá. Je to moje malá sestřička, nebude jeho. Nikdy." Povzdechla jsem si. Ta umíněnost v jeho hlase.
,,Ty víš že malá už rozhodně není. A i když bude s ním, stejně to bude tvoje sestřička. Nic se nezmění, kromě jedné maličkosti. Tvoje sestra bude šťastná. Copak bys jí to mohl odepřít?" Mumlala jsem mu do vlasů.
,,Bojím se že jí ublíží." Lehce jsem ho políbila na vlasy.
,,Miluje jí. Nikdy by ji neublížil."
,,A jak víš že jí miluje?" Jeho hlas trochu ztvrdl.
,,Tehdy jsem to cítila. Při té noci když jste do mě řezali. " Odpověděla jsem pobaveně. Znovu si povzdechl a hlavu ke mně přímo namáčkl. A pak bylo ticho. Věděla jsem že přemýšlí a já mu chtěla dát tolik času, kolik jen bude chtít. Zatím jsem mu prsty začala lehce probírat a cuchat vlasy. Měl je tak dokonale hebké, husté a voňavé. A ta barva tmavé čokolády mě lákala k jejímu ochutnání. Lehce jsem vzala do pusy kousek pramínku a tiše ho cumlala. Tiše se zasmál, ale jinak to nijak nekomentoval.
,,Tak dobrá." Vydechl tiše a já se tím vlasem málem zadusila.
,,Cože?" Vykašlala jsem otázku.
,,Může.." odmlčel se a já moc dobře viděla jak mu ty slova nejdou na jazyk. Zhluboka se nadechl a pokračoval. ,,Může s ním být." Zavrčel a mě to rozvibrovalo celou hruď jelikož měl pořád rty na mé klíční kosti. Nadšeně jsem vypískla a chytla jeho obličej do rukou. Hned o chvíli později jsem jeho obličej zasypávala mokrými polibky. Zamručel a za pas si mě přitáhl blíž. Já pokračovala a na každou pusu dávala co největší důraz, hlavně v místech kde obličej vtipně krčil. Šťastně jsem se zasmála když mi začal polibky opětovávat, on ale rovnou na ústa. Převalil se mě pod sebe a my se nechali unášet strhující vlnou vášně podruhé. Vyčerpaně jsem se mu znovu svalila do náruče. Naše těla se na sebe lepila, ale nám to nevadilo těžce jsme oddechovali a snažili se zkrotit náš zrychlený dech. Vlepil mi něžný polibek do vlasů a přitáhl si mě ještě blíž ačkoliv se zdálo že už to víc ani nejde.
,,Jseš bůh." Vydechla jsem, ještě pořád zadýchaná. Zasmál se a do ucha mi zašeptal.
,,Já vím." Načež ho lehce zkousl. Zavrtěla jsem se a těžce vydechla, znovu jsem pocítila to už tak známé chvění v podbřišku.
,,Né potřetí už né." Zasmála jsem se. A snažila se od toho svůdníka odtáhnout. Taky se zachechtal ale nakonec mě pustil. Zavřela jsem oči a s tichým Dobrou noc se pomalu propadávala do hlubin se pomalu ubrala do černo-černé tmy.
**
Přede mnou se objevila místnost. Byla vymalovaná pastelovými barvi. Na posteli v ní ležela žena. Tmavé vlasy měla rozcuchané a poházené všude kolem sebe. Různobarevné oči vysílením přibírala a drobný nosík krčila. Zhluboka dýchala ale najednou zařvala bolestí a zaklonila hlavu.
Byla jsem to já.Drobnou ručkou pevně svírala tu větší, v níž se úplně ztrácela. Nick klečet vedle postele a stisk jí také opětoval, na tváři se mu usadil podivně starostlivý, ale zároveň nadšený výraz. Já jsem měla druhou ruku položenou na břiše. Svém břiše. Bylo tak, tak velké! Já jsem rodila?!
,,Už to bude má paní, ještě jednou zatlačte." Hlas zněl podivně tlumeně, jako by někdo mluvil přes sklo až jsem skoro nerozuměla. S křikem jsem poslechla. Tvář se mi skřivila úsilím a bolestí a najednou se místností rozlehl dětský pláč. Mé druhé já úlevně vydechlo a po tváři se jí koulely slzy vyčerpání. Obličej měla celý rudý a spocený. Najednou se ale zarazila. Hlava jí klesla hlouběji do polštáře, ruka v Alfově dlani povolila a oči se jí zavřely. Nick se vyděšeně postavil a nadšený výraz jeho obličeje, radující se z dítěte nahradil jiný. Sierra která právě dítě držela v náručí k nim rychle přešla a dítě položila do náručí jiné ženě. Přiložila mi dva prsty na krk a po chvíli svůj zrak užasle přesunula na Alfu.
,,Nedýchá."
************************************
Bububu👻👻
Je tu Bubák s novou kapitolou! 😆
Jste zvědavý co ten sen jenom může znamenat? Protože já jo jelikož to ještě sama nevím😂
Takže...
Enjoy it❤❤
ČTEŠ
For Luna
WerewolfMia. Poslední přeživší svého rodu. Poslední vlčice z prastaré smečky. Oplývá skvělými bojovými schopnosti, drzostí a občasnými sklony k alkoholismu. Z jejího rutinního života bude ovšem vyrušena a dostane se do víru událostí, které jí navždy změní ž...