07🍧

203 19 2
                                    

Jeng jeng jeng

"Haa seronok berdrama?" tiba tiba munculnya seorang perempuan.

"Kau pahal? Jeles?" aku menyoal balik.

"Eh mestilah Aizad tu aku punya. Kau jangan nak melebih lebih dengan Aizad aku!" tengking perempuan itu.

"Eh kisah apa aku and aku tak suruh kau kisah k la aku blah dulu semak la perempuan tak tau malu ni" kata aku lalu terus merempuh bahu perempuan tu.

"Damn!" balas perempuan itu.

❄❄❄

"Weyh minah kau pergi mana asal lambat sangat ha?" tanya Syahira sambil menolak nolak bahuku.

Aku tak menjawab pertanyaannya Syahira terus aku masuk ke dalam kereta. Mood aku? Hilang habis. Sial punya perempuan!

Syahira dah masak sangat dengan aku dia pun terus masuk ke dalam perut kereta.

Sepanjang perjalan balik aku hanya berdiam diri hanya ditemani radio yang dipasang mama.

Nasib baik lagu Korea mama pasang boleh ubatkan balik mood aku ni.

Sesampai rumah aku terus angkat barang sampai settle then aku naik masuk bilik. Aku hempaskan badanku atas katil. Sumpah penat.

Aku mencapai tualaku lalu ke bilik mandi untuk mandi. Seusai mandi aku hanya menyarungkan pijama unicorn hadiah daripada Kaizan sempena hari lahirku pada tahun lepas.

Aku duduk di atas kerusi meja solekku. Aku mengambil segala barang make up aku di atas katil. Dan mengeluarkan segala isi di dalam beg plastik itu.

Aku mengatur satu persatu alatan make up ku mengikut jenis dan siap!

Aku mengatur satu persatu alatan make up ku mengikut jenis dan siap!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku menepuk tangan gembira. Aku mengambil IPhone 6s ku lalu membuka aplikasi instagram. Hmm tak ada gambar baru.

Ting!

IPhone6s ku berbunyi menandakan ada mesej masuk.

Aku membuka Whatsapp.

018XXXXXXX

Aizad 💞

Hye👋
20:35

Hye siapa ni? √√
20:35
A

izad 💞

Bakal imam awak😜
20:35

Ouhh.. Hehe😅√√
20:35
A

[C] Crush On You Where stories live. Discover now