Aku Mira Natasya. Aku berumur 18 tahun. Ya baru habis SPM. Sementara menunggu tawaran dari mana-mana Universiti, aku mereput je la kat rumah dulu sambil stalk crush. Ehekk!
Aizad Fatihi crush aku. Dia ni boleh dikatakan sombong. Tapi muka dia langsung tak nampak sombong. Cute je! Setahu aku dia tak pernah ada girlfriend sampai sekarang. Hmm itu spoiled. Tapi aku buat biasa-biasa je. Tak payah kelam kabut.
Dalam suatu pagi selepas bersarapan bersama mama terchintorr. Aku naik ke bilikku lalu menghempaskan badanku ke atas katil. Lalu tangganku mencapai Iphone 6s yand terletak meja kecil di sebelah katil.
Aku buka aplikasi Instagram. Misi stalk crush bermula! Memang bernasib baik aku pagi ni. Dia dah update gambar baru. Aku pegang dada aku sekejap sebelum tengok gambar Aizad. Aku mula tengok. Omo! Handsome gila! Aku dah start berguling guling atas lantai.
"Omo handsomenya!" Jeritku sambil menepuk lantai bila melihat gambar Aizad di laman Instagramnya.
"Dah mula dah beruk sebelah ni" ujar Kaizan.
Jantan yang aku maksudkan tadi tu abang aku. Alif Kaizan. Dia tu tak habis habis kacau aku. Suka hati aku lah nak buat apa.
Aku baca komen pula.
Aizadfatihi_
♡ 139254 likes
Aizadfatihi_ Morning💕
1 minutes agoView all 8804 comments
Toongew93 Aigoo handsomenya! ♡
30s Reply
Jimbiterr_ Jelesh aii😌 ♡
30s Reply
Wowoonziz Ewahh👏💃 ♡
17s Reply
Kakakgigi12 I need you boy😍 ♡
18s Reply
Syahiraa14 Morning too😻 ♡
1s Reply"Pfttt! Wt-" Tersembur air liur aku bila tengok Syahira komen. Rasa nak campak je phone ni. Siot je perempuan ni. Aku hampir mencarut tapi ada pula jantan tadi ni memekak.
"Hoii tak baik mencarut!" Kaizan mencelah.
"Kau diam lah tapir" Bidas aku.
Ouhh ya Syahira adalah kawan baik aku sejak sekolah menengah. Kitorang selalu bersama-sama. Suka sama-sama sedih pon sama-sama. Tapi aku tak kuat kalau dia komen dekat gambar crush aku. Aku sendiri tak berani nak komen hanya mampu menyumbangkan like je .
Tiba tiba muncul di kepala otakku.
Aku terus turun ke bawah untuk mendapatkan mama. Cantik mama kusyuk layan Facebook tu boleh lah aku tanya.
"Ermm ma?" panggilku.
Mama menoleh.
"Apa?" Soal mama.
YOU ARE READING
[C] Crush On You
Fanfiction🌸Stastus: Complete 🌸Start; 260817 🌸End; 301217 👉High ranking #197 in fanfiction | 26/12/2017 #162 in fanfiction | 30/12/2017