"Annyeong! Selamat malam semua bersama saya MC yang terkacak tak lain tak bukan mestilah Park Bogum! Hahahaha!
Sekarang marilah kita melihat kumpulan BTS yang baru sahaja menuruni kereta. Ya mereka sedang melambai lambaikan tangan mereka ke arah fans yang sedang menjerit histeria."
"Arghhhh Kook Puth! Marry me!" Jerit salah seorang fans.
Jungkook sekadar tersenyum hambar dan melambaikan tangan ke arah fans yang hampir nazak itu.
"Kemudian, Wanna One juga mula menuruni dari kereta. Yahh mereka semestinya nampak hot macam BTS! Tapi hot saya lagi hahahhajajahanat!
"Seterusnya, kumpulan Twice juga mula menuruni kereta. Wow! Mereka nampak berseri malam ini!"
Kesemua media mula mengambil gambar mereka. Ada juga media yang histeria di situ. Baru dapat kerja gamaknya.
"Kesemua calon mula naik ke atas pentas. Ya saya serahkan kepada MC Hani yang sangat berseri malam ni di atas pentas sana."
"Hahaha terima kasih MC Bogum. Baiklah sekarang calon calon COY awards bersama saya di atas pentas ini. Jadi apa korang harapkan malam ni?" Hani menyuakan mic kepada Namjoon.
"Kami harap kami dapat memenangi banyak awards dan bawak balik banyak trophi hahaha." Kata Namjoon dan diakhiri dengan gelakan kecil.
"Ya itu dia BTS. Jadi macam mana pula dengan Twice?" Hani menyuakan mic pula ke Nayeon.
"Kami pon berharap dapat memenangi kesemua awards yang ada haha." Kata Nayeon lalu tersengih comel.
"Yeahh itu dia Twice, di sini kalau kumpulan Red Velvet hanya seorang je yang tercalon menjadi watak antogonis, dipersilakan Irene," Hani mula menyuakan mic ke mulut Irene nasib tak termasuk dalam mulut Irene. Macam menyampah je.
"I pon harap yang I dapat memenangi kesemua awards!" Kata Irene bersungguh.
"Tapi kan Irene, awards awak hanya satu je yang tercalon." Kata Hani.
Irene sekadar tersengih malu.
"Baiklah, sekarang bersama saya watak antagonis seorang lagi iaitu Kim Mingyu dari kumpulan Seventeen! Apa yang awak harapkan malam ni?" Hani menyuakan mic kepada Mingyu.
"Saya harap saya dapat memenangi awards ini walaupun satu je awards yang mencalonkan saya." Kata Mingyu merendah diri. Dah insaf gamaknya sebab hidup mati balik.
"Nae itu dia Kim Mingyu, sekarang bersama saya, kumpulan Wanna One. Ni haa kumpulan yang tengah hotzz sekarang ni, baru je masuk ke bidang seni dah hotz I pon dah lama baru hotz sadisnya.." Kata Hani panjang lebar.
"Jadi, apa yang korang harapkan?" Sambung Hani seusai mengelap air mata palsunya.
"Saya harap sayalah yang paling banyak memenangi awards malam ini dan saya harap kumpulan kami yang memenangi awards ini." Kata Jihoon.
"Terima kasih Jihoon, nampaknya kesemua calon calon COY Awards berebut rebut nak memenangi awards. Baiklah diminta kesemua calon mengambil tempat. Kerana lagi setengah jam awards akan bermula. Jumpa anda di sana! Annyeong!" Kata Hani teruja.
YOU ARE READING
[C] Crush On You
Fanfic🌸Stastus: Complete 🌸Start; 260817 🌸End; 301217 👉High ranking #197 in fanfiction | 26/12/2017 #162 in fanfiction | 30/12/2017