16🍟

135 18 1
                                    

Seperti semalam, kami pagi pagi dah siap. Haa hari ni kita pakai belang belang pulak. Zebra : )

Hari ni kita gerak ke K street! Bighit, JYP, SM building! And Lotte World! Woo!Aku memang tak sabar nak pergi ni!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hari ni kita gerak ke K street! Bighit, JYP, SM building! And Lotte World! Woo!Aku memang tak sabar nak pergi ni!


Kita orang sampai K street dalam jam 9 pagi. Eksaited punya pasal.

Klak! Klak!

Aku snap gambar Aizad, Aizad snap gambar aku. And snap berdua sekali. Haa maghi maghi selfie selfie sekali.

Banyak betul! Boleh full memori kad aku ni. Dengan gambar semalam dah beratus hari ni kat K street pun dah berpuluh. Nanti kat Lotte World pulak? Tak tau lah nak cakap apa. Wait and see.

Aku dan Aizad pun merangkak ke Bighit new building. Of course lah ikut panduan Hashim Ahjusshi! Nak merangkak kami dua orang je? Tak sampai kot rasa.

Sesampainya di sana mulut aku terus melopong. Penuh sign para fans! Sampai ke tangga nak masuk penuh dengan sign. Information board pon penuh dengan sign! Wahh~ daebak!

Aku dah terkinja kinja macam berok. Best weyh bila kau sendiri yang pergi. Paling best time secara spontan habang habang BTS keluar dari building ni tanpa pengawasan staff dia. Wah!

DNA! Aku dah start dance depan building tu. Best weyh! Senyum je saya hari ni!

Aku mengeluarkan Iphoneku dan snap beberapa gambar. Peluang keemasan ni! Boleh tunjuk kat mama dan Kaizan. Mesti dia orang jelous(?) Tambah tambah Kaizan tu.

"Awak meh la sini kita selfie!" Aizad memanggil aku.

"I'm coming!" Balas aku teruja. Lalu aku pun terkedek kedek pergi ke Aizad. Dia sudah bersedia dengan Iphonenya. Dan

Klak!

Maka dengan itu saya meng- kk mengarut. Maka tertangkaplah gambar aku dan Aizad di menara Big Hit! *menangis air mata palsu*

Dah dah. Kami pun ngesot ke JYP Enternaiment pulak. Hewhew!

++skip

Aku dan Aizad lepaklah kat cafe JYP yang di depannya terdapat JYP Enternaiment! Aku menghirup minuman sambil memandang JYP building yang megah di depan ni.

Memang ramai gila manusia bernamakan sebagai fans. Ada IGot7 ada Once ramailah yang lepak sini!

Klak!

Aizad mensnap gambar aku semasa menghirup minuman sambil memandang ke arah JYP Buliding tanpa aku sedar. Aku terus berpaling ke arah Aizad. Dia tersengeh dan menunjukkan aku gambar yang dia snap tadi. Nasib baik cantik je auu!

[C] Crush On You Where stories live. Discover now