09🍩

168 17 0
                                    

Aizad💕
Hai
16:07

Hai
16:08✅

Aizad💕
Macam mana malam ni?
Boleh tak?
16:08

Yup boleh☺
16:08✅

Aizad💕
Okay. Pukul 8 saya datang
ambil awak😉
16:09

Okay🙋
16:09✅

Aizad💕
Okaylah bye muah assalamualaikum
🙋💞💕💋
16:09

Hehe iyelah bye muah
waalaikumussalam🙋💞💕💋
16:10✅

"Bang" panggilku.

"Apa?" Soal Kaizan memandang aku sekilas dan menumpu kembali ke arah Iphonenya.

"Aku nak keluar dengan kawan aku malam ni boleh?" Pintaku.

"Tanyalah mama" jawab Kaizan.

"Mama kan ada kat rumah kawan dia. Esok pagi baru dia balik." Kataku sambil mengulung rambutku.

"Haa pergi jela. Tapi balik sebelum pukul 12 malam" arah Kaizan.

"Yela" balas aku dengan anggukan.

Kami meneruskan perlawanan Mobile Legend yang tergendala sebentar tadi sehingga pukul 6 petang.

"Dah la bang aku nak siap dah nih. Lawan dengan kau gila lama berjam jam nasib baik bateri aku ada 57% lagi" ujarku separuh membebel.

"Kroghhh!!" Kaizan berdengkur.

La mamat ni tido? Aku cakap sorang sorang lah ni? Aihh Aliff Kaizan.

Aku terus bingkas bangun dan keluar ikut pintu memang sebelah menyebelah menuju ke bilik aku.

Settle mandi! Sekarang masalah baju tak ada!

Jam di dinding terus berdetak ahhh~ k jam menunjukkan pukul 7:04 malam. Aku main pilih je. Aku just pakai baju t shirt putih berlengan panjang and seluar jeans.

 Aku just pakai baju t shirt putih berlengan panjang and seluar jeans

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Make up pun simple simple je. Nanti balik nak tidur kena basuh jugak. Ye dok?

Aku turun ke dapur. Aku buka peti ais nasib baik ada lagi 3 keping pizza. Aku ambil kotak pizza itu dan sekotak jus oren.

Aku makan dengan lahapnya. Machita~♡. Aku menikmati pizza itu sambil menutup mata menahan sedap.

"Dik simpan kat orang belakang jugak dik" tiba tiba Kaizan muncul entah dari mana tak tahulah.

[C] Crush On You Where stories live. Discover now