45🎉

86 10 4
                                    

"Woi cepatlah korang ni pun nak keluar dari kereta pun lambat!" Jerkah Yoongi yang berada di seat paling belakang. Haa tu lah kau siapa suh duk seat paling belakang.

"Sabor ahh shyton," Seokjin menjeling Yoongi. Yoongi menjeling Seokjin kembali.

"Woi Daniel!" Jerit Namjoon sambil melambaikan tangannya sambil tersenyum manis ke arah Daniel yang sedang menolak troli.

"Woi Daniel!" Jerit Namjoon sambil melambaikan tangannya sambil tersenyum manis ke arah Daniel yang sedang menolak troli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Bapak sexy dia"

Tak berkelip Seokjin melihat Daniel.

Puk!

"Adoi!" Seokjin menjerit kesakitan. Sebab apa? Sebab dorang semua ketuk kepala Seokjin. Padan muka hahahha

"Dah cepatlah." Hoseok menolak tubuh Namjoon yang masih tersenyum melambai Daniel yang tolak troli tanpa menghiraukan mereka.

"Apa ni main tolak tolak." Namjoon menolak Hoseok yang sudah jalan melintasinya. Nasib tak tersungkur Hoseok.

Yoongi menyumbat earphone ke dalam telinganya dan terus berjalan masuk ke dalam supermarket meninggalkan 3 orang yang tengah bergaduh kat situ. Dia kesah apa- SWAG

SKIP

"Woi!" Jerkah Jungkook dari arah belakang Chaeyoung.

"Kamchagi- aishh kau ni perangai hanat betul la. Kalau terkeluar jantung aku kat sini macam mana?" Marah Chaeyoung seraya memukul bahu Jungkook yang mengambil tempat di hadapannya.

Jungkook sekadar tergelak kecil. Happy ahh tu terkejutkan orang shyton betul anda huh

"Haa ada apa?" Soal Chaeyoung.

"Malam ni kau free?" Soal Jungkook.

Ehh soalan berbalaskan soalan. K takpe teruskan ;-----;

Chaeyoung sekadar mengangguk. Malas berkata apa. Dia hanya tunggu apa yang akan terpancul dari mulut Jungkook.

"Tolong aku selesaikan party Taehyung hyung." Jungkook mengerdipkan matanya banyak kali. Pikir cute ke

"Boleh je no problem ahh benda benda macam tu geng bawang aku suka ahh buat." Chaeyoung menghirup air sirap limau yang dia pesan tadi.

"Sekarang jom laa," Ujar Jungkook.

"Nae, kau pergilah mana mana dengan Taehyung oppa tu. Biar aku dengan geng bawang aku je yang buat." Chaeyoung mula mengeluarkan smartphonenya untuk memanggil squadnya, TWICE!

"Haa hyung hyung aku dah pergi supermarket tu beli barang untuk masak semua tu. Nanti kau tolonglah settle kan eaa," Kata Jungkook.

"Ye ye," Chaeyoung sekadar mengangguk. Macamlah dia tak tau.

"Gomawo Chae! Kau adik paling hanat muahh! Bye jumpa kau nanti!" Jungkook terus berlari pergi meninggalkan Chaeyoung.

SKIP

[C] Crush On You Where stories live. Discover now