Besok aku dah nak jadi isteri orang okay I mean isteri Aizad Fatihi. Acececeh! Malam ni? Malam berinai.
Aku ni jenis entahlah bila masa tak pakai inai lagi tu takde pulak rasa nak tergaru garu ni bila dah pakai tu nak tergaru sana lah tergaru sini lah.
Cepatlah inai ni kering then basuh! Aku dah tak tahan weyh nak garu garu ni! Baru 1 minit aku dah macam orang gila tunggu inai ni kering. Kena tunggu lagi 19 minit.
!@#$/^&*$@"! Pelishh help meyhh! Tak tahan weyh nak garu garu weyh!
Aku rasa Kak Bell dengan Syahira pun dah tengok aku macam orang gila.
Finally! Yeay finally! FINALLY! Inai dah kering dan boleh basuh.
Waa cantiknya! Takde comot comot pun! After berinai aku diminta mandi bunga bagi naik seri untuk esok.
Ermm wangi sangat! Hilang sikit penat aku tolong angkat angkat barang tadi. Waaa iluvit!
Selepas itu, aku dimake up kan sikit. Katanya nak gerak pergi hall. Ada apa pun aku tak tau. Aku just pakai hoodie warna grey dengan sling bag.
Sesampainya di sana. Aku dan Aizad diminta untuk duduk atas pelamin yand sudah siap dihias.
Kak Bell mengambil tempat di hadapan pelamin kami. Lagu Gashina dari Sunmi mula memecahkan kesunyian hall itu.
Kak Bell mula menari mengikut rentak lagu itu. Best weyh! Sharp dia punya tarian macam Sunmi yang sebenar.
"Waa terrornya kak Bell!" Jeritku teruja kepada Aizad.
"Haah dulu dia bekas penari. Dia ada belajar menari dulu. Tu yang bila lagu apa apa release sekejap je dia dapat tangkap." Balas Aizad.
"Kak Bell minat kpop jugak ke?" Tanyaku.
"Haah. Samalah macam saya dia pon ARMY." Balas Aizad tenang.
"Siapa bias dia?" Tanya aku teruja.
"Jibooty." Balas Aizad dengan sengihan.
"Yah~." Aku tergelak kecil dan sambung melihat tarian Kak Bell.
Seterusnya kami mengadakan makan makan sikit. Jam 10:30 malam kami sampai rumah. Aku dan orang dalam rumah I mean mama dengan Kaizan la, dah ready nak tidur.
Esok pagi nak akad nikah dulu. Dan terus ke majlis perkahwinan wutwut!
💜💛💚💙❤
Pagi yang indah dan pagi ni jugak rumah aku penuh dengan orang sebab akad nikah dekat rumah aku.
Tetamu sudah ramai hadir. Hantaran pula bermacam macam lah tas tangan, kasut, minyak wangi, make up, coklat and banyaklah jugak pihak lelaki hantar.
Aku dah gementar sejak dari tadi lagi.
Tok kadi akhirnya sudah sampai. Dan acara akad nikah dimulakan.
YOU ARE READING
[C] Crush On You
Fanfiction🌸Stastus: Complete 🌸Start; 260817 🌸End; 301217 👉High ranking #197 in fanfiction | 26/12/2017 #162 in fanfiction | 30/12/2017