Okay guys author skipkan pasal honeymoon. Kira honeymoon dorang kat Jepun tu dah sekali package la hahah author dah malas nak tulis benda yang sama. Sebab dah 3 chapter dah author tulis benda yang sama😌.
Enjoy!
Lek lek. Kita orang dah sampai Malaysia. Ahaa! Rasa nak pergi lagi je Korea dan Jepun tu. Kalau boleh nak angkut je semua family.
Sumpah penat gila! Baru sampai ann.. sampai pon dah malam. Dalam pukul 7:25 malam macam tu la kita orang sampai rumah.
Aku terus je mandi sebab penat sangat. Kalau mandi tu kuranglah sikit penat. After mandi aku turun bawah. Nak masak memang dah tak larat gila. Takdalah tak larat sangat. Cuma aku just malas hahah.
Aku bukak Youtube di Iphoneku dan
"Muah muah muah!" Aku menari mengikut rentak lagu I am me dari DSV tu dengan bibir bibir sekali aku buat.
Tengak duduk syok menari sambil menyanyi tiba tiba
"Bhaa!" Aizad sergah aku dari belakang.
"Mak hang tergolek!" Aku melatah. Terus aku pukul bahu dia. Dia sudah berlari sekeliling rumah sambil gelak terbahak bahak.
Sampai di penjuru rumah aku menekapkan kedua dua tanganku ke dinding mengunci Aizad. Paham tak? Tak paham lantak koranglah haha.Aku merapatkan muka aku dengan muka Aizad. Aku merenung Aizad tajam.
Chu~
Aizad mencium bibir aku. Mata aku terus membuntang. Aku terus tolak bahu dia. Kini aku pula berlari. Aku masuk ke dalam bilik dan menyorok di sebalik langsir. Dada aku turun naik. Kau tinggal turun naik kau tinggal turun na- okay ii sorry.😂
"Ingat awak tu kecik sangat ke menyorok kat situ?" Aizad menghampiri aku. Aku sudah pejam mata dari tadi. Aku terasa bagai di awang-awangan. Rupanya Aizad sudah mendukung aku lalu mencampak aku ke atas katil.
"Oppa ani." Terkeluar habis bahasa Korea aku bila takut.
Ding dong!
"Duduk sini biar saya pergi buka." Arah Aizad.
"Okey." Balas aku dengan anggukan.
Wew selamat!
No one POV
Aizad turun ke bawah dengan pantas. Dia memulas tombol pintu. Terserlahlah muka seorang perempuan bermake up tebal dan pakaian yang agak menjolok mata.
"You kenapa lama tak pergi club? I rindu you tau!" Rengek perempuan itu sambil mengusap pipi Aizad.
"Nanti I free, I pergi okey honey?" Balas Aizad dengan senyuman.
"Okey. Wife you tak de ke?" Tanya perempuan itu sambil menjenguk jenguk kepala ke dalam rumah.
"Ada kat atas." Jawab Aizad.
"Ouh. Takpelah I pergi club dulu. Bye muah! I tunggu you." Ujar perempuan itu lalu mencium bibir Aizad seketika.
"Okey baby see you later muah!" Balas Aizad sambil wink.
YOU ARE READING
[C] Crush On You
Fanfiction🌸Stastus: Complete 🌸Start; 260817 🌸End; 301217 👉High ranking #197 in fanfiction | 26/12/2017 #162 in fanfiction | 30/12/2017