20. fejezet

1K 121 28
                                    

Matt felszabadultabb, amióta Mark elment és csak ketten maradtunk. A büfékhez érve nézelődünk, hogy mit is együnk.

– Te mit szeretnél? – kérdezi kedvesen. Mosolyogva nézi a pultokat.

– Nem is tudom – emelem a kezemet az államra, majd szándékosan vicces fejet vágok, amin aranyosan elneveti magát.

– Nem tudtam, hogy ilyen laza vagy – nevet fel.

– Én se – mondom a vállamat rántva. – Én gyros mellett döntök – mutatok a feltűzött, sülő húsokra.

– Jó ötlet, akkor én is azt eszek.

Odalépünk a pulthoz, ahol gyrost árulnak. Matt csípőset kér, én simát. A kezünkben a pitákkal helyet foglalunk az egyik asztalnál. Tálat is kérhettünk volna, de mint kiderült, ő is jobban szereti pitában, ahogy én is.

– Finom. Máskor is jövök majd – jegyzem meg bólogatva és élvezve az ízeket.

– Egyetértek! Jövök veled! – mondja, mintha olyan jó barátok lennénk. Félreértés ne essék, tényleg jó fej és kedves, meg minden. Talán lehetünk barátok, ha nem fog nyomulni, és megmarad barátnak. Megadom neki ezt a lehetőséget.

– Kettesben? – kérdezek rá kíváncsian, hogy mit reagál. Nem csak azt, hogy mit mond, hanem hogyan néz rám.

– Akár – mondja két falat között –, de a többiekkel is lehet.

– Rendben! Ezt megbeszéltük.

– Lenne kedved megnézni egy filmet? – kérdezi, miután végeztünk a kajálással.

– Nem voltam még moziban – jelentem ki nagyokat pislogva. – Markkal kellene elsőnek mennem – mondom zavartan. Mennék én Mattel is, de Mark az első, akivel illene, hiszen ő a fiúm.

– Hagyjad már Markot, ő egy seggfej! – mondja mérgesen. Én tátott szájjal nézek rá, a hangnemén na meg a seggfej kijelentésén is meglepődtem.

– Seggfej? – kérdezek vissza felhúzott szemöldökkel, karba tett kézzel.

Ingerülten kezdi nyomkodni a nyakát, majd hirtelen a hajába túr. Elém lép, és csak nekem suttogja.

– Amit a múltkor mondtam, az igaz. Nem szoktam hazudni senkinek. Neked sem tenném – mondja, s én teljesen elpirulok. Nagyon meleg lett hirtelen. Hátra lépek egyet, mert tényleg túl közel van hozzám. Halvány mosolyt húz az arcára. – Én itt leszek, ha eljön az ideje.

Hatalmasat nyelek. Teljesen megleptek a szavai.

– Nézzünk meg egy filmet! – szólalok meg a kelleténél hangosabban. A torkomat köszörülöm kínomban. Terelnem kell a témát, mert ez így iszonyat kellemetlen. A szája sarkában ott lapul egy mosoly, de felsóhajt, majd megragadja a kezemet és húz a mozi felé. Tágra nyílt szemmel bámulom a kezünket, ahogy össze vannak kulcsolva az ujjaink, mint a pároknál.

Vettünk pattogatott kukoricát, meg kólát, most pedig a helyünket keressük a teremben. Szinte legfelülre kértünk jegyet pont a szélére, ha esetleg rosszul érezném magam, sose lehet tudni. Matt jó fej, kedves és gondoskodó. Örülnék, ha ilyen legjobb barátom lehetne.

Lassan kezdődik a film. Egy vígjátékot nézünk meg.

Már legalább húsz perce megy a film. Magam előtt tartom a zacskót, és úgy eszem a popcorn, izgatottan nézem a jelenetet. A fiú éppen azon rágódik, hogy elárulja-e a lánynak az érzéseit. Nagyon bizonytalan. Izgulok, hogy megteszi-e, és ha igen, akkor mi lesz. A lány kedvesen mosolyog rá, beszélgetnek, aztán váratlanul megragadja a kezét a srác, magához húzza, és a fülébe suttogja: Szeretlek

Nem látokWo Geschichten leben. Entdecke jetzt