Itachi-tučně
Deidara-normálně,,Co se děje?" zazněl pokojem hlas sestřičky, která u mě byla skoro pořád.
,,Hm?" pozvedl jsem obočí.
,,Vypadáte smutně. Vždyť vás doktor pouští domů, měl byste být šťastný." usmála se na mě.
,,O štěstí mám jiné představy." řekl jsem jen.
,,Většina pacientů je ráda, když od nás konečně odchází." pronesla s úsměvem.
,,Většina pacientů má kam se vrátit." řekl jsem nevrle.
,,Bydlíš s ním?" zazněl pokojem tentokrát hlubší hlas. Otočil jsem se ke dveřím, ve kterých stál Uchiha s tím svým typickým chladným výrazem. Sestřička se ne něj váhavým pohledem zadívala, sklopila pohled a rychlým krokem odešla.
,,To se tě tu všichni tak bojí?" ušklíbl jsem se na něj.
,,Všichni ne." odvětil mi.Přešel jsem k němu a sedl si k němu na postel.
,,Nevracíš se k němu." řekl jsem. Neptal jsem se, prostě jsem to oznámil.
,,Nevracím." přitakal.
,,Ale svědčit proti němu nebudu, už jsem ti to říkal." dodal hned.
,,Kam půjdeš?" zeptal jsem se ho.
,,Ještě nevím." přiznal se.
,,Kamarád mi nabízel, abych byl u něj. Ale on má přítele a malý byt. Asi bych tam spíš překážel." povzdychl si.
,,Můj byt je celkem velký." řekl jsem po chvilce a vytáhl z kapsy svoje druhé klíče od bytu. Vlastně třetí, jelikož druhé má Sasuke. Překvapeně na mě zamrkal.
,,Ber, dokud nabízím." vtiskl jsem mu klíče do ruky.
,,Počkej, vždyť se vůbec neznáme." řekl se stále překvapeným výrazem ve tváři.
,,Tak to je asi nejvyšší čas se poznat. Já jsem ale momentálně v práci, takže bych to nechal až budeme u mě bytě. Vyzvednu tě po směně." otočil jsem se na patě a šel ke dveřím.
,,A nebude to vadit? Bydlíš sám?" stačil se mě ještě zeptat, než jsem otevřel dveře.
,,Byt se mnou sdílí kočka, té vadit určitě nebudeš." řekl jsem pro odlehčení situace a pak skutečně odešel. Ještě pár hodin do konce směny mi zbývalo a práce jsem měl nad hlavu.Měl jsem smíšené pocity. Na jednu stranu se takhle alespoň nebudu muset potkat s Hidanem alespoň nějakou dobu, než se uklidní a všechno se to srovná. Na druhou stranu budu bydlet u cizího člověka. Nakonec to ale nemůže být horší, než kdybych teď byl Hidanovi na očích. Já vlastně moc na výběr nemám.
ČTEŠ
Nový začátek [HiDei/ItaDei FF]
FanfictionMladý Deidara kvůli lásce obětoval mnoho - rodinu, studium a dokonce i přátele. Později si začne uvědomovat, že tato rozhodnutí asi nebyla tou nejlepší a nejmoudřejší cestou. Co když ale Deidara potká někoho, kdo mu bude chtít pomoci k lepším zítřků...