38.

454 45 0
                                    

Itachi - tučně
Deidara - normálně

O dva roky později

Vylezl jsem z postele a šel do kuchyně pro vodu.
,,Shisui, baví tě poslouchat jiné lidi, když se oddávají sexu?" povytáhl jsem obočí nad Shisuiem sedícím na barové židli v kuchyni.
,,Rozhodně ne. Ale ještě horší by bylo vás vyrušit, tak jsem raději počkal. Chtěl jsem tě vytáhnout někam ven. Můžeme jít ve třech." navrhl Shisui.
,,No, mě se až tak moc nikam nechce upřímně." řekl jsem.
,,Já bych docela i šel." zívl Kakashi mezi dveřmi ložnice.
,,Tak vidíš. Půjdeme." zavelel Shisui a seskočil se židle.
,,Dobře, ale necháte mě v klidu dát si sprchu." oznámil jsem jim a odešel do sprchy.

,,Tady jsem nebyl tak čtyři roky." nostalgicky jsem si povzdychl.
,,Dřív jsme sem ale chodili často spolu." přikývl Sasori.
,,Když vás tak vidím sedět vedle sebe, fakt jste jak brachové." zasmál jsem se a Gaara se Sasorim jen protočili oči.
,,Radši nám zajdu pro další pití." řekl Sasori, vzal sklenice a šel k baru.
,,Dei, už se známe dva roky." řekl Gaara.
,,A?" nechápal jsem.
,,Jak dlouho mě ještě budeš držet ve friend zone?" povzdychl si.
,,Víš, že tohle pro mě není úplně lehký." snažil jsem se mu to asi po stý vysvětlit z mého pohledu.
,,Víš, že bych ti neublížil, co potřebuješ víc?" zeptal se a chytil mě přes stůl za ruku.
,,Už to zase zkoušíš?" protočil oči Sasori, když přišel zpátky s pitím a viděl naše ruce na stole.
,,Sklapni." šeptl k němu Gaara.
,,Jste jak puberťáci. Tak spolu spěte, oběma by vám to teda jako prospělo." řekl nám a dal před nás nové sklenice. Gaara se na mě podíval a palcem mě pohladil po prstech.

,,Byl jsi tady už někdy, Itachi?" ukázal Shisui na  dveře v ulici se zvláštním barevným zevnějškem.
,,Řekl bych, že to je spíš Sasukeho styl, ne můj ." odvětil jsem.
,,Skvěle, tak pojďte. Čas zkoušet nové věci." usmál se Shisui a my ho otráveně následovali. Jak překvapivé, že bylo téměř plno v pátek večer.
,,Támhle je místo." ukázal na místo prázdného boxu náš průvodce nočním městem. Šli jsme okolo baru směrem k volnému místu. Najednou jsem před sebou uviděl nezvyklé vlasy červené barvy. Okamžitě přitáhl mou pozornost stůl, u kterého neseděl jeden vlastních nezvyklých vlasů ale rovnou dva. Když jsem šel okolo otočil jsem se na ně a na jejich třetího společníka. Dlouhé husté rozpuštěné blond vlasy.
,,Deidaro?" zasekl jsem se u stolu neschopen říct jakékoliv další slovo. Seděl tam důvod mých probděných nocí, mého bolavého srdce. Díval se na mě jak na přízrak a stejně jsem se tak díval i já na něj. Sjel jsem pohledem k jeho ruce, kterou svíral červenovlasý kluk naproti němu. Okamžitě ruku stáhl pod stůl.
,,I-Itachi?" šeptl. Všichni tři na mě upírali své překvapené pohledy. Podíval jsem se směrem k mým společníkům. Už seděli v boxu a bavili se spolu. Asi ani nepostřehli, že tam s nimi nejsem.
,,Je to už hrozně dlouho." lítostivě se na mě podíval Deidara. Na co naráží? Že už je s někým jiným? Nebo prostě jen že je dlouhá doba, co jsme se naposledy viděli.

Nebyl jsem schopen ničeho, když se přede mnou objevil Itachi. Tak dlouho se snažím zapomenout.
,,Dei?" vyrušil mě z mého zírání s otevřenou pusou Gaara. Letmo jsem se na nej podíval, ale pak zpět svůj pohled upřel na Itachiho.
,,Můžu tě na něco pozvat?" usmál jsem se, vstal jsem a zamířil rovnou k baru, aniž bych čekal na jeho odpověď. Sedl jsem si na barovou židli a objednal dva panáky. Itachi si beze slova sedl vedle mě. Mlčky jsme do sebe oba kopli prvního panáka a já rovnou objednal další.
,,Vypadáš skvěle. Pořád děláš doktora v nemocnici?" prolomil jsem to ticho. Itachi vypil dalšího panáka a znovu to otočil.
,,Jsem teď primář." odpověděl. Objednal jsem si k tomu ještě něco na zapití a vypil dvě skleničky přede mnou.
,,Rád tě vidím, Itachi. Vypadáš vážně dobře." usmál jsem se na něj. Pohled mi oplácel, úsměv nikoliv.
,,Co děláš ty? Pořád pracuješ na baru?" zeptal se na oplátku.
,,Ne." zasmál jsem se. Itachi upil ze skleničky a čekal, co řeknu.
,,Dělám na kriminálce." řekl jsem a Itachimu zaskočilo pití. Zasmál jsem se a párkrát ho praštil po zádech.
,,T-Takže děláš se Shisuiem?" zeptal se překvapeně.
,,Ne, Shisui je na drogovým, já dělám na mravnostním. Ale už jsme se spolu párkrát potkali." vysvětlil jsem.
,,Jak ses k tomu dostal?" zamračil se Itachi.
,,Šel jsem na rok na výcvik, když jsem potkal Gaaru. On dělá ve vězení, ale má známého právě na kriminálce, tak mi to pak dohodil. Asi jsem se potřeboval sebrat a trochu zmužnět." usmál jsem se.
,,A ten Gaara?" zeptal se spíše očima než slovy.
,,Nejsme spolu." odvětil jsem.
,,A ty? Máš někoho?" podíval jsem se rozpačitě do své skleničky.
,,Ne." hlesl.

Nový začátek  [HiDei/ItaDei FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat