Itachi - tučně
Deidara - normálněNevěděl jsem, kam mám jít, ale do bytu k Uchihům jsem se vrátit nechtěl. Tak jsem zavolal Sasorimu, jestli je doma a můžu se stavit. Sasori o posledních událostech ještě nic nevěděl a tak chvíli trvalo, než jsem mu všechno řekl. Se zaujetím a lítostí v očích poslouchal, čím jsem si minulý týden prošel a viděl jsem na něm chápající pohled ohledně pocitů, které mám teď vůči Itachimu a Hidanovi.
,,Dei, je jasný, že se cítíš ohledně Hidana takhle. Prošel jsi s ním nejdůležitější část života. Vždyť jste spolu dospěli. Až s nim sis konečně uvědomil a ustálil svou orientaci a pak tě rodiče vydědili. Hidan tě tenkrát držel nad vodou, vzpomínáš?" řekl mi Sasori.
,,Proč mi to říkáš?" zasténal jsem. Ničil mě těma vzpomínkama.
,,Protože je normální cítit se teď takhle. Neměl jsem ho rád, ale tys ho miloval. A musím upřímně říct, že než se chytil tý party a drog, byl ti docela i dobrým přítelem. Pak se staly věci, které se nedopouští, ale, Dei, vybral sis ho, miloval jsi ho. Dobrovolně. Kdežto Itachiho..."povzdychl si.
,,Itachi na tebe ušil boudu a vaše seznámeni nebyla náhoda. Využil tě jako zdroj informací. Zažil jsi s Hidanem dost špatných chvil ke konci a Itachi byl tvoje záchrana. Jsi si jistý, že to, co k němu cítíš, je láska a ne jen vděčnost? Po Hidanovi to byl první člověk, který se k tobě choval hezky a tak ses k němu přirozeně upnul. Ale on dělal jen to, aby přesně tohohle docílil. Promiň, Dei, ale přijde mi akorát jako dobrej manipulátor. Chápu, že máš teď pocit, že mu musíš být vděčný za domov a za svůj život. Ale tak to není. To, co chtěl dostal a nic mu nedlužíš." zakončil svůj monolog Sasori.
,,Já teď nevím, co cítím, Sasori. Jsem hrozně zmatený." řekl jsem popravdě.
,,Dei, vypadni od nich a dej se dohromady. Konečně buď sám za sebe. Kamarád zrovna poblíž uvolnil byt, je levný a pokud teď nemáš na kauci a vybavení, půjčím ti, to není problém. Zkus si třeba dodělat školu, nebo si vyzkoušej jinou práci. Udělej teď něco pro sebe. Zkus si věci, který jsi chtěl, ale s Hidanem to nebylo možný. Vzchop se. Přece nechceš být na krku Uchihovi a být mu za všechno vděčný." apeloval na mě můj nejlepší kamarád.
,,Nevím, co teď chci." odpověděl jsem mu zoufale.
,,Sakra, Deidaro! Vzpamatuj se! Vždyť tohle nejsi ty! Chci vidět zase toho nejsebevědomějšího parchanta, kterým jsi byl ještě na začátku vejšky. Kluk, kterej když přišel do klubu, strhl na sebe veškerou pozornost. Narozdíl od náš všech, jsi sbalil každou holku, na kterou jsi ukázal. A tebe balila strašná spousta kluků. Podívej se na sebe teď. Lekneš se s každým mým prudším pohybem. Dei, dej na mě. Chci pro tebe to nejlepší. Teď to nejlepší je oprostit se od všeho a zaměřit se sám na sebe." Sasorimu už se mnou docházela trpělivost a já se nedivím.Ráno za mnou přišel Shisui.
,,Jak ti je?" zeptal se mě namísto pozdravu.
,,Je tu nuda." usmál jsem se.
,,Vypadáš už dobře. Asi tu máš protekci, když se o tebe takhle starají." zasmál se Shisui.
,,Jo, všichni okolo mě chodí po špičkách." přitakal jsem.
,,Itachi..." začal Shisui s povzdychem a já začal tušit problém.
,,Co?" přejel jsem ho podezřívavě pohledem.
,,Chytili Hidana." řekl jen.
,,Vážně? Tak to je výborná zpráva! A jen jeho?" polil mě vnitřní pocit zadostiučinění.
,,Ještě pár jeho kompliců." osvětlil mi.
,,Řekl jsi to Deidarovi?" zeptal jsem se. Jen přikývl.
,,A?" páčil jsem z něj informace. Shisui se ošil.
,,Sesypal se z toho." hlesl pak.
,,Co? Myslel jsem si, že bude rád a bude cítit úlevu." přiznal jsem. Byl jsem velmi překvapený z Deidarovy reakce.
,,Není na tom psychicky dobře a tahle zpráva ho asi dorazila. Vyběhl z bytu a nevrátil se celou noc." přiznal mi Shisui.
,,A kde je?" vytřeštil jsem oči ze strachu a obav o něj.
,,Sasuke mu psal a Deidara napsal, že přes noc bude u Sasoriho." snažil se mě uklidnit můj společník.
,,Měl bych být s ním." kousl jsem se do rtu, když jsem o tom přemýšlel.
,,Víš, že to ještě teď nejde." řekl mi přísně Shisui.
,,Alespoň mu zavolám." sáhl jsem po mobilu na stolku, ale Shisui byl rychlejší.
,,Nech ho teď se z toho dostat. Potřebuje být asi chvilku sám." vysvětlil své počínání Shisui.
ČTEŠ
Nový začátek [HiDei/ItaDei FF]
FanfictionMladý Deidara kvůli lásce obětoval mnoho - rodinu, studium a dokonce i přátele. Později si začne uvědomovat, že tato rozhodnutí asi nebyla tou nejlepší a nejmoudřejší cestou. Co když ale Deidara potká někoho, kdo mu bude chtít pomoci k lepším zítřků...