18.

624 57 4
                                    

Deidara - normálně
Itachi - tučně

,,Neměl bych jít přeci jen s tebou?" optal jsem se.
,,Chováš se ke mně jak k Sasukemu." protočil oči.
,,Mám o vás starost." pokrčil jsem rameny.
,,Chceš mě chodit hlídat do práce?" uchechtnul se. Jen jsem si povzdychl.
,,Bude tam se mnou Sasori a spoustu dalších lidí. Je tam večer i vyhazovač." ujistil mě.
,,Tak tě aspoň vyzvednu, až budeš končit." rozhodl jsem.
,,Jak chceš." pokrčil rameny. Hodil si přes rameno tašku a odešel z bytu. Měl jsem dnes volno a hodlal jsem se za Deidarou stavit během jeho směny. Upřímně o něj mám starost.

Do práce jsem se vážně těšil. Byla to dlouhá doba a už jsem chtěl mezi lidi. Hlavně jsem už zase chtěl vidět Sasoriho. Přišel jsem do práce, převlékl se a šel za Sasorim za bar.
,,Dei, chyběl jsi mi tu." řekl hned Sasori.
,,Jak ti je?" usmál se o poznání starostlivěji.
,,Už lépe." oplatil jsem mu úsměv.
,,A co on?" úsměv mu z tváře zmizel.
,,Kterého myslíš?" zeptal jsem se ho.
,,Vlastně oba." pokrčil rameny.
,,Hidan mě od té doby nekontaktoval, ale za Itachim byl. A Itachi..." dlouze jsem si povzdychl.
,,Nevím. Ale už si sháním byt, abych mu dál nijak nepřekážel." řekl jsem upřímně. S Itachim jsem o tom ještě nemluvil, ale nemohu ho už dál takhle využívat.
,,To je dobře." zazubil se a já mu letmý úsměv oplatil.
Celá směna šla celkem i v klidu. Tedy, v rámci možností. Sem tam nějací otravný lidi, ale jinak jako každý jiný den. Hodinu před zavíračkou jsme si se Sasorim stoupli za bar a vzhledem k malému počtu lidí jsme jen uklízeli a povídali si.
,,Hele a co teda ten doktůrek?" zeptal se mě Sasori už o poznání méně nepřátelsky, než když o něm mluvil dříve.
,,Je vcelku fajn." přiznal jsem mu.
,,Líbí se ti?" zajímal se. Zamyslel jsem se.
,,Upřímně, možná i jo." přiznal jsem mu a usmál se na něj.
,,To sis rychle našel náhradu. Píchá dobře?" zazněl hluboký hlas za barem. Jen jeho hlas mě vyděsil tak, že jsem upustil celé plato se sklenicemi.

,,Shisui?" volal jsem Shisuiovi, zatímco jsem parkoval u baru, kde pracuje Deidara.
,,Itachi! Promiň, ještě toho moc nemáme. Ani na zatčení to není dost, pokud Deidara nebude svědčit." řekl mi. Praštil jsem rukou do volantu.
,,Deidara proti němu svědčit nebude. Má z něj trauma, jen před ním vyslovíš jméno Hidan a začne se klepat." řekl jsem zklamaně.
,,Hlavně nic nedělej sám, Itachi. Dlouho po týhle partě jdeme a co nejdřív je dostaneme do vězení. To ti slibuju." zdůraznil Shisui.
,,Neboj. I tak děkuju. Kdyby bylo něco novýho-" vylezl jsem z auta a šel k baru, ale vtom se zevnitř rozezněl zvuk tříštění skla. Nestihl jsem Shisuiovi doříct ani větu, mobil si strčil do kapsy a vběhl dovnitř.

Tak po dlouhé době pokračujeme s povídkou ^^ kdo se těší na další díly?? Má vůbec ještě cenu pokračovat?

Nový začátek  [HiDei/ItaDei FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat