23.

598 54 2
                                    

Počkal jsem si na Sasukeho než se vrátil ze školy, abych se ho mohl zeptat na pár věcí a jsem si jistý, že mi je milerád řekne. Když konečně cvakly dveře a Sasuke vešel do bytu, začal jsem se svým výslechem.
,,Sasuke?" zavolal jsem na něj.
,,Nezájem!" ozvalo se nazpátek.
,,Sasuke!" zařval jsem docela vztekle.
,,Co chceš?" zasténal a přešel za mnou do obýváku.
,,Co se stalo s tím Itachiho bývalým?" zeptal jsem se přímo. Docela překvapeně se na mě podíval.
,,Itachi ti o něm něco říkal?" zeptal se a založil si ruce v bok.
,,Do toho ti nic není, já se ptám tebe." řekl jsem důrazně.
,,No a co jako? Tobě fakt nic říkat nebudu." řekl a rozhodl se odejít.
,,To teda budeš, nebo se Itachi dozví, co tu v jeho nepřítomnosti děláš se svým údajným kamarádem." řekl jsem naoplátku.
,,To teda neuděláš." ukázal na mě výhružně prstem.
,,Neudělám, pokud mi odpovíš, na co se tě zeptám." usmál jsem se vítězoslavně. Nasraně zajel do křesla a čekal na co se ho budu ptát.
,,Co se stalo s Itachiho bývalým?" zeptal jsem se znovu.
,,Byl to idiot, stejně jako ty." odsekl.
,,Stejně jako já?" vydechl jsem překvapeně.
,,Jo! Stejně jako tebe si ho sem přivedl, aniž by o něm cokoliv věděl." křikl po mě.
,,Měl jsi ho rád?" zeptal jsem se.
,,Co? Nesnášel jsem ho stejně jako nesnáším tebe." procedil skrz zuby.
,,Itachi říkal něco jinýho." podíval jsem se Sasukemu do očí.
,,Itachi s ním vypadal šťastně." řekl.
,,Z Itachiho strany to byla láska ještě než se stačil představit." pokračoval.
,,Co mezi nimi tedy bylo nakonec?" zajímalo mě.
,,Mezi nimi? Když to spolu dělali tak mezi nimi nebyl ani duch svatej, ježiši, jak to mám asi vědět? Ptáš se jestli to spolu dělali? Jasně že jo! Každej večer do sebe bušili, že zavřít si dveře na ten hluk nestačilo." vyjel po mě.
,,Tohle jsem zrovna slyšet nepotřeboval." povzdychl jsem si a Sasuke jen tak lhostejně pokrčil rameny.
,,Přenesl se přes to?" zeptal jsem se s nadějí v hlase.
,,O tom pochybuju." odfrkl si.
,,Ale přece jen dva měsíce jsou docela krátká doba na takovou lásku." oponoval jsem mu.
,,Dva měsíce?" pokrčil Sasuke nechápavě obočí.
,,Byli spolu přece dva měsíce...ne?" zeptal jsem se opatrně.
,,Byli spolu přes rok. Mám pocit že rok a půl, možná víc." opravil mě a nespouštěl ze mě oči. Překvapeně jsem zalapal po dechu. V čem mi Itachi ještě lhal?
,,Máš nějakou jeho fotku?" obrátil jsem se znovu na Sasukeho, který o tom očividně začal přemýšlet.
,,Fotky měli, ale Itachi je pak asi skoro všechny vyhodil nebo někam schoval." řekl lhostejně, zvedl se a nechal mě sám v místnosti přemýšlet o nově získaných informacích.

Nový začátek  [HiDei/ItaDei FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat