Itachi - tučně
Bylo nádherné vidět, jak se jeho tělo prohýbá pod návaly slasti, kterou si navzájem poskytujeme. Bylo mi vážně skvěle. Hodně dlouho jsem s nikým nespal, a když už jsem se s někým vyspal, nedokázal jsem se u toho dostatečně uvolnit a neužil si to jako teď. Hodně mi to chybělo. Podíval jsem se vedle sebe na udýchaného Deidaru.
,,Nebolelo tě to?" zeptal jsem se ho a vlasy mu odhrnul z červených tváří. Zavrtěl hlavou.
,,Vypadám na to?" zasmál se.
,,Vypadáš docela spokojeně." konstatoval jsem.
,,Spokojeně je slabý slovo." vydechl a já se usmál. Vstal jsem, natáhl na sebe boxerky a šel do kuchyně pro pití. Hned jak jsem vyšel z ložnice, srazil jsem se pohledem se Shisuiem, který z kuchyně přicházel přes obývák ke mně. Zavřel jsem za sebou dveře, aby neviděl Deidaru.
,,Shisui, jak dlouho tu seš?" zeptal jsem se. Trochu jsem se bál, jestli nás neslyšel.
,,Teď jsem přišel." řekl jakoby nic.
,,Pěkně jsi nám to zavařil, Itachi. Nechytili jsme je. Hlavně zatím nemáme ani dost důkazů. Říkal jsem ti, že nemáš nic dělat okatě a hlavně sám." začal mi kázat Shisui. Vtom se otevřely dveře od ložnice a já jen zavřel oči a čekal, co se bude dít.
,,Shisui. Dokážu to vysvětlit." řekl jsem okamžitě, jak jsem uviděl jeho výraz.
,,Jistě." řekl, otočil se na patě a dal se na odchod.
,,Shisui!" zakřičel jsem a vydal se za ním. Chytil jsem ho za ruku až za vchodovými dveřmi.
,,Itachi, sakra!" zakřičel a zabouchl za mnou dveře.
,,Kolikrát ještě uděláš jednu a tu samou chybu?" zeptal se stále dost naštvaně.
,,Shisui, není to tak, jak to vypadá. Nic spolu nemáme." řekl jsem.
,,Jen oba zpocený vylezete v trenkách z ložnice. Itachi, nejsem dnešní." argumentoval mi.
,,Jen jsem mezi námi trochu upustil páru, bylo to mezi námi dost napjatý a začal se hodně vyptávat." vysvětlil jsem mu.
,,Itachi, tohle už nejsou jen drogy nebo domácí násilí. Ten jeho týpek a kumpáni toho týpka jsou zamotaný ve vraždách. Tady jde o hubu, Itachi. Musíš být opatrný. Na sebe a na Sasukeho. Tohle není už sranda. Nezamiluj se, Itachi, z tohohle bude průser. S tím rizikem jsi do toho šel, ale teď je to jiný. Je mi fakt líto, co se stalo předtím, ale nesmíš se do toho nechat vtáhnout znovu. Neříkám, ať zůstaneš sám. Chci pro tebe to nejlepší, ale u tohohle kluka se drž plánu. Od začátku víš, že z něho máš akorát vytáhnout informace a nechat ho u sebe dokud je nechytíme. Máme na ně namířeno už dlouho, nekomplikuj nám to, Itachi. On je naše vodítko k nim a naše jediná návnada, nesmíš k němu chovat žádný city. Řekl jsem ti to i minule. Neposlechl jsi mě a co se stalo. Nemůžeš za to, že zemřel. Ale už tě nechci vidět v takovém stavu, v jakým jsi po tom byl. Tentokrát to může skončit taky hodně zle." řekl mi Shisui a kladl na svá slova velký důraz. Pak mi do ruky vrazil obálku, kterou držel celou dobu v ruce a odešel.Zdravím všechny 🤗 tak pokračujeme, jaké z toho máte pocity?
ČTEŠ
Nový začátek [HiDei/ItaDei FF]
FanfictionMladý Deidara kvůli lásce obětoval mnoho - rodinu, studium a dokonce i přátele. Později si začne uvědomovat, že tato rozhodnutí asi nebyla tou nejlepší a nejmoudřejší cestou. Co když ale Deidara potká někoho, kdo mu bude chtít pomoci k lepším zítřků...