32.

471 44 0
                                    


Deidara - normálně

,,Jak to jako do prdele myslíte, že mě tam nepustíte? Kdyby vám ve vedlejším pokoji umírala žena, taky byste jen stál a čekal?!" rozeřval jsem se na doktora, který mě odmítal po operaci pustit k Itachimu.
,,Je to kvůli vyšetřování, nesmí k němu nikdo, dokud se neprobere a nevyslechne ho policie. A kolega Uchiha je sice ve vážném stavu, ale už je mimo ohrožení života. Neustále je pod dozorem, má tu nejlepší péči, věřte nám." snažil se mě uklidnit.
,,Deidaro!" vyrušil mě blížící se hlas. Podíval jsem se do chodby a uviděl Itachiho bratrance a Sasukeho, jak ke mně běží. Sasuke mě okamžitě silně objal. Asi cítil, že to je skutečně to, co potřebuju.
,,To je tvoje?" zeptal se, když si prohlídl můj obličej, ruce a oblečení od krve. Zavrtěl jsem hlavou.
,,Jaký je jeho zdravotní stav?" zeptal se Shisui a ukázal svůj odznak doktorovi.
,,Je po operaci ve vážném stavu, ale je už mimo ohrožení života." odpověděl mu doktor.
,,Je při vědomí?" ptal se dál.
,,Zatím ne. Ztratil hodně krve, může to nějakou chvíli trvat." ochotně doktor poskytoval informace Shisuiovi.
,,Deidaro, běž se opláchnout." kývl ke mně. Sasuke šel se mnou a pomohl mi smýt ze mě krev. Když jsme se vrátili, Shisui stále o něčem diskutoval s doktorem.
,,Pojď." ukázal na mě Shisui.
,,Nikdo kromě vyšetřovatelů k němu nesmí, mám ohledně toho jasné instrukce. Po nabytí vědomí je nutné ho vyslechnout, nesmí s nikým jiným mluvit do té doby." řekl Shisuiovi striktně doktor.
,,Já jsem vyšetřovatel a tak mi tu neurčujte a nepoučujte, kdo s ním může a nemůže mluvit. To je moje práce. Pokud je mimo ohrožení života, už je to na mě. Není ani při vědomí, mluvit s ním nebude a když, tak tam budu i já. Nikomu to neublíží, naopak to pomůže." řekl mu ostře a kývl směrem ke mně. Doktor si nás změřil nenávistným pohledem, ale pak svolil.
,,Sasuke, ty tu počkej." šeptl směrem k Sasukemu.
,,A hlídej, kdyby něco." zašeptal sotva slyšitelně. Oba nás navlíkli do divných obleků a pustili nás do Itachiho pokoje. Jeho bezvládné tělo leželo na nemocniční posteli. Všude pípaly přístroje připojené k Itachimu. Byl to srdcervoucí pohled. Každý jsme si sedli na jednu stranu lůžka.
,,Itachi." zašeptal Shisui a pohladil ho po ruce. Začal jsem zase brečet. Bylo mi zle.
,,Proč ses do toho pletl, Itachi." vzlykal jsem.
,,Protože jsi pro něj víc, než jeho vlastní život." odpověděl Shisui místo Itachiho.
,,To je pěkná blbost." řekl jsem.
,,To je láska." podíval se na mě Shisui. Sklopil jsem oči na Itachiho. Vzal jsem ho za ruku a znova začal brečet.
,,Ne-nebreč." probral mě slabý hlásek Itachiho.
,,Itachi!" vyjekl jsem. Pomalu otevřel oči a rozhlédl se po místnosti.
,,Co se stalo?" zeptal se nechápavě.
,,Itachi, na co posledního si vzpomínáš?" zeptal se pohotově Shisui.
,,Vystřelil jsem po tom klukovi." řekl zmoženě po chvíli ticha.
,,Ano, ale on střelil tebe do břicha ještě přes tím, než jsi ho střelil ty." řekl jsem.
,,Co je s tím klukem?" zeptal se.
,,Itachi, byl na místě mrtvý." odpověděl mu Shisui. Itachi se na něj překvapeně podíval.
,,Ne, určitě jsem mířil na nohy." řekl Itachi přesvědčeně.
,,Itachi, ve stavu, kdy jsi střílel, se obavám, že mířit nešlo. Ztratil jsi spoustu krve." sklopil Shisui pohled.
,,Itachi, teď mě dobře poslouchej." apeloval na něj Shisui.
,,Mě z tohohle případu odvolají vzhledem k tomu, že jsme rodina. Zatím to nevypadá úplně dobře. Prakticky žádný nezaujatý svědek. Nevím, jestli Deidaru budou brát vážně jako svědka. Itachi, chystají se zajistit tvůj byt, máš tam něco, co ti může přitížit? Promiň, že se ptám, ale...třeba nelegálně držený zbraně, drogy, nebo něco takovýho? Vím, že ta zbraň, se kterou jsi střílel, je v pohodě." sypal na něj Shisui a já se nestačil divit. Itachi jen zavrtěl hlavou.
,,Vždyť to byla sebeobrana! Jaký vyšetřování, jaký zajišťování? Itachi tam málem umřel!" vztekal jsem se.
,,Možná nám napíchnou i telefon, neříkej mi nic důležitého přes mobil. Dokud tě pořádně nevyslechnou, tak za tebou asi nebudeme moct, ale hned, jak to půjde, přijdeme. Deidaru i Sasukeho vezmu k sobě, nemusíš se bát. Hlavně, že jsi v pořádku. Drž se, Itachi. Řekni to tak, jak to bylo. Zajistím ti kdyžtak dobrýho právníka." řekl mu Shisui, aniž by na mě reagoval.

Nový začátek  [HiDei/ItaDei FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat