Deidara - normálně
Itachi - tučněV tichosti jsme jeli domů. Vypadalo to, že je Deidara pohlcen ve svých vlastních myšlenkách a já ho nechtěl rušit. Zaparkoval jsem před bytem a vyrazil s Deidarou nahoru. Odemkl jsem a Deidara vpadl do bytu jak zombie.
,,Dei." hlesl jsem za ním když mlčky procházel chodbou. Otočil se na mě a díval se smutným pohledem, který jsem u něj ještě neviděl.
,,Mrzí mě to." řekl jsem upřímně. Nechápavě se na mě podíval.
,,Slíbil jsem, že tě ochráním." vysvětlil jsem.
,,Slib jsi splnil. Kdybys tam nebyl, stalo by se něco horšího." nepatrně se usmál a mou mikinu, kterou měl stále na sobě, si přitáhl blíž k tělu.
,,Už se tě ani nedotkne." přešel jsem k němu a objal ho. Objetí mi okamžitě oplatil. Bylo to příjemné. Ani nevím, kdy jsem naposledy tohle cítil.Jemně se ode mě odtáhl a lehce spojil naše rty v polibek. Byl to tak krásný pocit. Bylo to tak nezvykle něžné. Ruku zapletl do mých vlasů a promnul je mezi prsty.
,,Máš tak nádherně jemný vlasy." vydechl. Zasmál jsem se jeho komplimentu.
,,Sluší ti úsměv." usmál se na mě. Sklopil jsem oči, abych skryl rozpaky, ale prsty mi tvář za bradu zase zvedl.
,,Líbí se mi tvoje oči." zašeptal a opět spojil naše rty.
,,Co to děláme." zamumlal jsem mezi polibky.
,,Je ti to nepříjemný?" odtáhl se.
,,Ne, není." přitáhl jsem si ho zpátky.Zarachotily klíče v zámku a do bytu vstoupil zrovna dost nechtěný narušitel.
,,Niisan! Co to tu sakra děláte?!" rozkřičel se.
,,Sasuke, tohle je můj byt. Když sem chceš takhle chodit musíš občas respektovat a akceptovat moje soukromí." vysvětlil jsem mu lehce podrážděně.
,,Ale proč zrovna s ním?" ukázal prstem na Deidaru po mém boku.
,,Sasuke!" řekl jsem rázně. Sasuke jen nafoukl tváře a zabouchl se v pokoji.
,,Omlouvám se za něj." povzdychl jsem si.
,,To nic." řekl jen. Pohladil jsem ho po vlasech.
,,Chtěl bych si jít lehnout." podíval se mi do očí.
,,Samozřejmě, běž." řekl jsem mu, ale Deidara pořad stál na místě.
,,Mohl bys...mohl bys spát dneska se mnou?" zadíval se na mě prosebně a nervózně si rukou mnul zápěstí.
,,Jistě." usmál jsem se a šel s ním do mého pokoje. Převlékli jsme se a lehli si vedle sebe pod jednu velkou peřinu. Natiskl se ke mně a spokojeně usnul na mém rameni.
ČTEŠ
Nový začátek [HiDei/ItaDei FF]
FanfictionMladý Deidara kvůli lásce obětoval mnoho - rodinu, studium a dokonce i přátele. Později si začne uvědomovat, že tato rozhodnutí asi nebyla tou nejlepší a nejmoudřejší cestou. Co když ale Deidara potká někoho, kdo mu bude chtít pomoci k lepším zítřků...