Poděkování

2.9K 168 100
                                    

Nevím, jestli byl konec příběhu dobře pochopitelný, ale jednalo se tam o to, že to celé byl vlastně jen sen, a že teprve až teď jde Hikaru na vysokou. Takže v překladu, příběh začal v poslední kapitole. Teď se přesunu k poděkování.

Vím, že tohle znáte asi z každého příběhu, co jste četli, ale... moc vám děkuji. Děkuji za to, že jste tento příběh četli do konce, děkuji za to, že jste dávali hlasy, děkuji za všechny komentáře, které jste tu utrousili, a musím přiznat, že u některých z nich jsem se dost nasmála. Zároveň jste mi splnili sen, vlastně několik snů. Je to můj první příběh a strašně jsem si přála, abych se dostala na žebříčku pod 100 umístění. To se vám povedlo opravdu rychle, a tak jsem za chvíli měla další sen a to, dostat se pod 10 umístění. Brala jsem to celkově jako opravdu nemožné, ale i přesto jsem si to přála a čím dál tím míň v to doufala. Nakonec, jste mě dostali na 9 místo a nedlouho na to na 8 místo. Koukala jsem na to několik minut a nemohla tomu věřit. Takže vám všem patří obrovské díky, za splněný sen. Děkuji

A teď ta možná trošku zábavnější část, i když se to zprvu bude zdát opravdu jako ten nejnudnější text na wattpadu. Některé z vás by mohlo zajímat, proč jsem se rozhodla tento příběh napsat. Motiv je prostý. Mám ráda yaoi a už jsem se nemohl dívat na to, jak někteří/é autoři/ky napíšou něco takového: Jsem výtěz! Vyděl jsem jak bych sem se odrážel v lesku zlaté koruny. A pak jsem samozdřejmně šel k trůnu, sednul jsem si a pak jsem se pohodlně usadil a chytil jsem žezlo. Uvyděl jsem knihu ležící pod trůnem vzal jsem si ji do ruky a kniha promluvila. Čti a dozýš se.

Tento text není v žádném příběhu, je jen smyšlený, takže nemá smysl takovou hrůzu někde hledat. Poskládala jsem ho z frází a slov, na která v některých příbězích narážím a vzniklo z toho tohle. Tím chci upozornit, na některé gramatické experty a doufám, že nemám v žádné z kapitol nějakou chybu a jestli ano, tak že to není nic brutálně výrazného, ale nikdo si na gramatiku nestěžoval. :D Takových chyb, na které běžně narážím v různých příbězích, by se našla ještě celá spousta, ale to by bylo opravdu dlouhé poděkování. V příběhu je spoustu skrytých věcí a významu, takže je v celku pravděpodobné, že jste si celé spousty těchto maličkostí nevšimli, ale odhalím vám jednu zajímavost nebo možná dvě. Nejen, že každé jméno má význam, který patří k charakteru postavy, ale na jménu Hikaru je jedna další zvláštnost, krom jeho významu. Někteří si všimli, někteří možná ne, ale... všimli jste si, že bych jméno Hikaru někdy skloňovala? No nic, už píšu nesmysly a ještě jich hodně bude. Bavilo mě pro vás psát.

Doufám, že jste tak nějak pochopili, co mě doslova přinutilo, napsat nějaký příběh, kde nebudou takové slátaniny a zároveň bych se chtěla zeptat. Do budoucna se chystám napsat další příběh a chtěla bych se s vámi všemi poradit.

1.

a) napiš ještě nějaký příběh

b) už nic nepiš

2.

a) yaoi

b) holka x kluk

3.

a) delší příběh (ještě víc kapitol než v: Spolubydlící)

b) kratší příběh (napište, kolik by jich bylo ideální)

4.

a) vlčí dívka (vášeň/sex)

b) ta co se snaží ublížit ostatním (ze života)

c) tma v podobě světla (bolest)

d) anděl

e) nenávidím, to co miluji (bolest, láska)

Je to něco jako malá anketa a názvy ve 4 nejsou oficiální. Kdyby kdokoliv byl tak laskav a napsal do komentáře svoji volbu, byla bych velmi šťastná. (příklad: 1a, 3b, 4e vášeň) Nemusíte volit písmeno u všech čísel, když budete nerozhodní, přeskočte. Asi jste pochopili, že to co je v závorce, je zhruba žánr, o kterém by to mělo být. Pokud byste si třeba zvolili: 4b kvůli názvu, ale nelíbil by se vám žánr, příště tam ten, který by se vám k tomu líbil víc. Snad je to alespoň trošičku srozumitelné.

Ještě jednou všem moc děkuji a přeji hezký večer.

l

SpolubydlícíKde žijí příběhy. Začni objevovat