Ještě chvíli jsem se držel, ale pak už to prostě nešlo. Chytil jsem ho za obě zápěstí a povalil ho na záda, ruce jsem mu při tom dal nad hlavu a té obvázané věnoval minimální pozornost. Nebránil se, ale nebylo to tak, že by mu to bylo jedno, a proto nevzdoroval, prostě se nebránil. Jestli nezačne vzdorovat, skončí to moc špatně.
Ze zvědavosti jsem kdysi koukl na nějaké gay porno..., kdybych se náhodou neudržel, věděl bych co mám dělat... Nad čím to sakra přemýšlím!
Hikaru se pode mnou zavlnil a zvedl jednu nohu tak, že jeho koleno bylo přímo mezi mýma nohama. V tu chvíli jsem si připadal jako pes, kterého přivedete do uzenářství a řeknete mu, že nesmí nic sníst, i když má před sebou několik kil masa a nesmí si ani přičichnout. Jednou rukou jsem mu koleno znovu přitlačil na gauč. Trochu jsem ho zalehl a políbil na rty, byly měkké a tělo poddajné, jako cukrová vata.
Myslel jsem si, že když bude aspoň trochu vzdorovat, bude lehčí přestat, ale opak byl pravdou. Sice byl opilý, ale ještě trochu rozumu a vůle mu zbylo. Otevřel oči a díval se na mě, pak se snažil uvolnit ruce, které jsem mu svíral, nešlo mu to,jeho tělo se při tom pode mnou vlnilo. Vypadalo to, jako by byl na nějakých sedativech, které utlumují svalovou funkci... a vlastně to byla i pravda, alkohol dělá svoje. Dál se snažil uvolnit ruce a dál neúmyslně přitom pohyboval tělem,neměl jsem problém ho udržet, bylo to snadné, problém byl udržet sám sebe. Dál jsem mu ruce držel jednou rukou a přitáhl si ho to druhou k tělu. Vydal jakýsi zvuk, podobný vzdychnutí, ale vzdychnutí to nebylo, i přesto mě to dost nabudilo. Dravě jsem se vrhl po jeho rtech a ruku, kterou jsem si ho přitáhl,přemístil na jeho tělo. Prsty jsem přejížděl po svalech, až jsem se dostal k bradavce, zarazil jsem se... vážně to chci udělat? Sám nevím, ale vím, že už nemůžu přestat. Stiskl jsem jeho bradavku mezi prsty a v tu chvíli se propnul, jeho noha se opět zvedla. To neměl dělat, rozdráždil mě tím ještě víc. Zahryzl jsem se mu do rtu, ne tesáky, které jsem měl na sání krve, jenom zuby. Bradavka mu ztvrdla a stejně na tom byla teď už i moje chlouba, částečně za to mohlo koleno, kterým se o něj otíral a částečně za to mohl on sám. Jeho teplo, vlnění se těla, jeho pohled a spoustu dalších věcí. V tuhle chvíli jsem ho strašně moc chtěl vlastnit. Dál jsem mnul jeho bradavku a při líbání ho kousal do rtu. Jeho tváře byly rudé a tělo stejně poddajné, i když se sem tam,na chviličku snažil vzepřít. Ze rtů jsem se přemístil na tělo, jazykem jsem olízl jeho bradavku a začal na ní kroužit jazykem, škubl tělem, ale to zase bylo za chvíli poddajné. Kdyby byl dívka, tak bych se tím tolik nezdržoval,jenže... jeho tělo mě tak přitahovalo, že jsem chtěl vidět, jak bude reagovat,při různých dotycích, při každé nové věci, co mu udělám. Stalo se mi to jen jednou, že se holka pod mými dotyky tolik vlnila, ale ta už je mrtvá, teď jsem měl příležitost to po tolika desetiletích okusit znovu. Zakousl jsem se jemně do bradavky a pořád ji olizoval. Tělo se mu propnulo, a proto jsem ho zalehl plnou vahou, přičemž jsem mu dal ruce za záda, nemohl je vytáhnout, byl jsem na něj moc těžký. Sundal jsem si tričko a kalhoty a začal rozepínat ty jeho, byl až příliš zaujatý rukama, které z pod sebe nemohl vytáhnout, takže to nebylo těžké. Následně jsem se přilepil rty na jeho krk, očividně to bylo místo, kde byl hodně citlivý, hned při první dotyku se prudce nadechl a stejně tak prudce, ale přerývaně i podruhé, potřetí a počtvrté, než se zklidnil.Vypadalo to, že už je v klidu, ale najednou vzdychl, už jsem byl fakt tvrdej, ale chtěl jsem víc jeho těla. Hlasitě mu bylo srdce, což mě přinutilo,se mu do krku zakousnout, i když jsem zatím nechtěl, aby se to dozvěděl, ale vášeň byla až příliš velká. Chutnala mi jeho krev, byla skvělá. Jeho drobné, občasné vzdory přestaly, něco bylo špatně, nehýbal se a jeho hlasité nádechy a výdechy už nebyly vzrušením, ale bojováním o kyslík. Jeho krev mi, přes tak silné údery srdce netekla do pusy tak rychle, jak by bylo normální, pravděpodobně je chudokrevný. Přestal jsem. „Promiň," zašeptal jsem mu do ucha, vypadlo to, že jsem mu dost ublížil, políbil jsem ho na rty. Nechtěl jsem mu ublížit.
ČTEŠ
Spolubydlící
RomanceJmenuji se Hikaru. Dnes se stěhuji na internát, kvůli vysoké škole. Myslím, že jsem vcelku šťastlivec. Většina pokojů je po čtyřech, ale ne všechny, jsem v jednom z mála pokojů, kde jsme jen tři. Budu mít mnohem klidnější semestr, než ti, kteří bydl...