24. Oh, głuptasie

3.1K 133 11
                                    

Szedłem korytarzem razem z Allys. Trzymałem mocno jej dłoń. Moja ukochana była ciągle zarumieniona.

- Alli, ślicznie ci w rumieńcach.- uśmiechnął się.

- Dziękuję, James.- przewróciła oczami.

Zaśmiałem się i wtuliłem ją w swój bok. Pocałowałem ją w głowę i wszedłem do Wielkiej Sali. Usiedliśmy z naszymi przyjaciółmi.

- Jak tam u was?- zapytałem.

Vesna zachichotała i popatrzyła na nas z błyskiem w oku.

- Wspaniale.- oparła się o Freda.

Alex trzepnęła Louisa w głowę.

- Za dwa dni, koniec roku.- powiedziała po chwili Lily.

Pokiwałam głową. Potem będę szedł na 6 rok. Boję się jednej rzeczy. Że przez naszą rozłąkę Allys się ode mnie oddali. Kocham ją całym swoim sercem. Będę musiał z nią pogadać.

~Magia Czasu~

Podbiegłem do Allys i objąłem ją ramieniem.

- Musimy pogadać.- wymruczałem jej do ucha.

Zauważyłem, że przeszedł ją dreszcz. Wszedłem z nią do pustej klasy.

- Martwię się o nasz związek. Czy rozłąka na dwa miesiące, nas od siebie nie oddali?

Allys zaśmiała się serdecznie i pocałowała mnie w nos.

- James, ty głuptasie! To tylko dwa miesiące.

- AŻ dwa miesiące.

- Jak rodzice się zgodzą to do ciebie przyjadę.- usiadła na ławce.

Położyłem jej ręce na biodrach i pocałowałem. Oplotła ramiona wokół mego karku, a nogi wokół bioder. Całowaliśmy się chwilę, po czym wyszliśmy. Momentalnie rzuciły się na nas dziewczyny i zabrały Allys. Ostatnio często to robiły. Co one planują?

Miłość Jamesa Syriusza PotteraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz