29. Ślub

3.4K 113 20
                                    

Uwaga! Czytasz na własną odpowiedzialność!
****************************
W domu państwa Potterów było ciągłe zamieszanie. Szykowano ślub najstarszego syna. James Syriusz Potter miał dzisiaj przysięgnąć wierność swej ukochanej Allys Selene Dark. Gazety ciągle pisały o ślubie syna wybawiciela świata z córką głowy najsłynniejszego rodu czystej krwi.

Panną młodą zajmowały się wszystkie kobiety.

- Nie mogę uwierzyć, że bierzesz ślub z, Potterem.- zaśmiała się Alex.

- Sama w to nie wierzę.- westchnęła brunetka.

Kuzynka Allys, Ola Dark wpięła w czarne włosy panny młodej białe kwiaty. A potem zarzuciły welon.

Panem młodym zajmowali się faceci.

- Żenisz się, James. Już nie jesteś tą Casanovą.- zaśmiał się Louis.

Młody Potter przewrócił oczami i przytulił ojca. Dzisiaj miał złączyć swoje życie z miłością swojego życia.

Ślub był wielki, z hukiem. Rozgłosem. Była masa ludzi. Kiedy młodzi powiedzieli sobie oficjalne "Tak" rozległy się brawa.

~James~

Wszedłem z Allys do naszego pokoju. Oparłem ją o ścianę i wbiłem się w jej usta. Powoli zacząłem rozpinać jej sukienkę. Moja żona wzięła się za rozpinanie mojej koszuli. Zdjęła ją i rzuciła na ziemię. Zsunąłem jej suknię na ziemię. Zacząłem całować jej szyję, robiąc malinki. Uniosłem ją za pośladki. Jęknęła cicho, położyłem ją na naszym łóżku.



















~Magia Czasu 😂😊~

Obudziłem się obok mojej ukochanej. Objąłem ją mocno i znowu zasnąłem.

Miłość Jamesa Syriusza PotteraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz