Hei, jeg er syk, og derfor blir ikke denne ukens del en normal en. Jeg har bestemt meg for å ha et lite intervju med Jax og Ethan sånn at dere kan bli litt bedre kjent med karakterene og få et innblikk i deres tanker. Jeg tenker å skrive slike om de andre karakterene hvis jeg skulle bli syk i fremtiden. Håper det er interessant og at du ikke spoler over dette kapittelet.
Intervju med Jax og Ethan
Velkommen til dere.
Jax: Jo tusen takk, hvordan har du det i dag?
Ethan: Hvorfor er jeg her?
Jo takk, jeg har det strålende, litt syk, men ellers veldig bra. Men vi er her for et intervju, og vi starter enkelt; hva er favorittfargen deres?
Jax: Jeg er veldig glad i lyseblått, det var derfor jeg bestemte meg for å farge håret mitt i denne fargen. Men egentlig liker jeg alle farger, verden er et nydelig sted med alle de ulike kontrastene mellom komplimentærfargene.
Ethan: Woah, ro ned Einstein. Jeg har ingen favorittfarge, det er barnslig og teit og kun småunger har favorittfarger.
Hvor gamle er dere?
Jax: Altså hør her, favorittfarger er ikke barnslige. Det er sunt å kunne ha egne meninger om ting du liker. Det gjør deg ikke barnslig.
Ethan: Jo. Det er ekstremt teit og jeg nekter å ha en yndlingsfarge.
Deres fulle navn?
Jax: Jax. Jeg har ikke noe etternavn. Jeg fikk aldri tildelt ett.
Ethan: Ethan den store og allmektige
Øyenfargen deres?
Jax: Grønn
Ethan: Regnbuefargede. Sånn som homoflagget. #EQUALITY
Siden dere helt tydelig ikke klarer å svare på enkle spørsmål, så går vi over til de dypere og mer personlige spørsmålene. Hvorfor begynte dere i mafia virksomheten i Tyfon?
Jax: Jeg hadde ikke så mye valg. Jeg ante ikke hvem faren min var og moren min forlot meg, og selv når hun var en edel av livet mitt så var hun en svært upålitelig kilde. Jeg var vel ganske desperat og jeg trengte noe som kunne ta meg vekk fra gaten.
Ethan: Det har ikke du noe med. Ingen kommentar.
Kan dere beskrive dere selv med tre ord?
Jax: Pålitelig, vennlig og sterk
Ethan: Kjekk, uimotståelig og sinnsykt sexy
Det er faktisk fire ord, men jeg skal late som om du faktisk svarte normalt på spørsmålet for en gang skyld.
Hvis dere kunne ha valgt en farge på øynene dine, hvilken farge ville dere ha valgt?
Jax: Lilla øyne, for hvis de personene jeg møter har en forferdelig framtid så ville jeg kunne advare dem om katastrofene som kommer. Da ville jeg ha kunnet redde liv.
Ethan: Blå øyne, for da ville jeg ha kunnet følt det når noen er kåte eller forelsket i meg.
Herregud...
Vi fortsetter, og dette er et spørsmål til deg Ethan, Ethy eller Ithen?
Ethan: Hva for noe? Er det klesmerker eller noe sånt?
Hah nei, det er ship navn.
Ethan: Men jeg har ikke båt...
Å nei, det er ikkebåt navn. Det er navnene til deg og Ivy blandet.
Ethan: Ja, men hvorfor har dere gjort det?
Fordi vi vil at dere skal bli sammen.
Jax: Definitivt Ethy.
Og nå som vi er inne på temaet kjærlighet, hvordan går det?
Jax: Jeg er ikke en veldig romantisk person, og jeg har ingen spesielle akkurat nå.
Ethan: Ja samme her, men jeg skal innrømme at at Ivy har ganske pene pupper.
Men du er klar over at det er mer til jenter enn bare kroppene deres, ikke sant?
Ethan: Ja selvfølgelig, det er bare det at hun har en veldig fin kropp når hun sloss. Og hun er veldig sexy når hun er sint på meg.
Jeg tror jeg stopper deg der, denne boken er for alle. Tilbake til spørsmålene, hva tenker dere om Ruby sin situasjon?
Jax: Det er helt forferdelig. Jeg synes så synd på henne. Jeg bryr meg så utrolig mye om hun og Ivy og når en av dem har det vondt så får jeg fysisk vondt. Jeg vil bare at hun skal ha det bra. Og tanken på at jeg nesten ble en halvveis onkel er helt utrolig.
Ethan: Jeg kan ikke engang gjette meg til hvor vondt hun har det akkurat nå. Jeg kjenner henne ikke så godt, men hun virker som en person som ikke fortjener det som blir slengt mot henne.
Hvor ser dere dere selv om ti år?
Jax: Forhåpentligvis ute av Reiret for godt og med en liten familie og et trygt liv.
Ethan: Død.
Hvorfor død?
Ethan: ehh hallo? Er du dum eller? Noen kommer jo til å drepe meg, jeg har jo svarte øyne. Men jeg skal si deg, jeg skal dø med stil.
Og helt til slutt, har dere noe dere vil si til leserne?
jax: Tusen takk for at du leser boken, og vi er alle veldig glad i dere. Jeg lover å ta vare på Ivy sånn at dere ikke trenger å være bekymret for henne. Og jeg vil gjerne si på vegne av forfatteren at hun beklager at det ikke ble et ordentlig kapittel i dag, men at dette kanskje funker som et plaster på såret.
Ethan: Neste ukes kapittel kommer til å få deg til å skrike like høyt som mora di gjorde i går kveld.
ETHAN!
YOU ARE READING
SVARTE ØYNE
FantasyReglene er enkle: 1. Ta aldri av deg masken 2. Stopp aldri å spille 3. Ikke stol på noen I et samfunn hvor alle har evner utenom det vanlige skjules øynene bak masker. Hvorfor? Øyenfargen forteller hvilken evneklasse du tilhører. Feil øyenfarge bety...