Scars
Chapter 8.
Besna,popela sam se u svlačionicu I skinula odeću za sebe,bacajući je na hladne pločice.Gotovo da mi se zavrtelo glavi od adrenalina,kada sam zapravo shvatila šta sam uradila.Srce mi je ubrzano lupalo,I osećala sam se čudno…ali ipak,zapanjujuće dobro za nekog ko je sada udario slavnog Harryja Stylesa koji je,između ostalog I moj professor fizičkog,I za napad na njega mogu da budem suspendovana.Ali je lepo bilo izbaciti sav taj bes iz sebe,najzad.
Sedela sam neko vreme na klupici,pre nego što sam počela da se oblačim.Baš u trenutku kada sam se spremala da navučem gornji deo moje odeće,kada sam na sebi imala samo farmerice I crni brus,neko je sasvim smireno I polako otvorio vrata.Pretpostavila sam da je to neka devojka Iz odeljenja koja želi da mi održi lekciju za ovo što se malopre zbilo,I prekorno me pogleda,ali nije bila.
Umesto toga,ispred mene je stajao Harry sa krvavom usnom I blagim osmehom na licu.Brzo sam pokrila svoje telo I malo mi je falilo da vrisnem,ali sam se onda setila da me je već video u ovakvom izdanju kada me je presvlačio,one noći kada sam prespavala kod njega u stanu,pa sam ležerno nastavila da se oblačim bez ikakve reči.
Njegovi sigurni koraci odzvanjali su svlačionicom dok se zavodnički približavao.
Harry:,,Zašto se ono tamo desilo?’’
Rekao je držeći se za vilicu.
Ja:,,Mislim da sam ti dala dovoljno objašnjenje’’
Hladno I samouvereno sam hodala ka ogledalu,popravljajući svoj ajlajner I frizuru.Zadivila sam čak I samu sebe sa tim stavom.
Za tren oka,čim sam se okrenula ka strani suprotnoj od ogledala,ispred mene,na nekoliko milimetara se našao Harry.Ostala sam bez teksta nekoliko sekundi,Nikon čega sam slabašnim glasom izustila jedno ‘skloni se’,nemajući snage da sama napravim taj prvi korak.
Harry:,,Izvini se’’
Ja:,,Molim?!’’
Harry:,,Izvini se!’’
Ja:,,Zašto?Zato što sam udarila egoističnog manijaka I osobu koja me prati svuda gde krenem,bez moje dozvole?Šta ćeš uraditi ako se ne izvinim,ha?’’
Prišla sam mu još bliže I mogla sam osetiti njegov vreli dah koji je mirisao na moje omiljene Orbit žvake.
Harry:,,Jesi li sigurna da želiš da saznaš?’’
Ja:,,Misliš da te se plašim?’’
Harry:,,Misliš da ću ja odustati od moje namere ako se ne izviniš?’’
Ja:,,Mislim da bi trebalo,ako ne želiš da dobiješ još jedan udarac,a veruj mi,spremna sam na to’’
Harry:,,Poljubiću te’’
Ja:,,Stvarno?E pa ja…’’
Stala sam kada je do mog mozga doprelo ono što je on u tom trenutku rekao.
Ja:,,Ne bi se usudio!’’
Harry:,,pa ne znam,pošto…’’
Pogledao je ka polu odškrinutim vratima svlačionice.
Harry:,,Polovina devojaka iz tvog odeljenja gleda trenutno kroz ova vrata,da li bi želela d ate poljubim I to sutra izađe u novinama ili da mi se jednostavno izviniš I da završimo sa ovim?’’
Dođavola!Taj gad!
Harry:,,Pa,šta će biti,poljubac….ili jedno malo ,tiho izvini,hm?’’
Ja:,,Ništa od toga.A sada se pomeri ili ću vrištati’’
Harry:,,Oh,slobodno’’
Njegove usne su se zamalo našle na mojima kada sam ga još jednom udarila pesnicom u lice.
Ja:,,Eh,sada mi je stvarno žao.’’
Brzo sam pokupila svoje stvari I otvorila vrata svlačionice.
Ja:,,Predstava je gotova’’
Sve devojke su mi se odmah sklonile sa puta,većina se verovatno plašila šta bih mogla d aim uradim.
Brzo sam čula duboki I promukao muški glas sa stepenica.
‘Alice Tomphson!Sačekaj me posle škole’’
Šta on to dovraga pokušava?Šta mu znači ovo?
xXx:,,Hej,opasna’’
Taman kada sam bila spremna da se izderem na nekoga,pojavila se Sophia.
Ja:,,Hej ti’’
Prijateljski me je zagrlila.
Sophia:,,Nevolje oko novog profesora?’’
Ja:,,Ide mi na nerve!’’
Sophia:,,Ni ja nešto nisam oduševljena.Previše je…previše je umišljen?’’
Ja:,,Upravo!’’
Nasmejale smo se,ulazeći nazad u školu.
Sophia:,,Ozbiljno,ponašaju se kao da nikada nisu videle muškarca u životu kada su u njegovoj blizini.Podržavam tvoje udaranje,da znaš’’
Namignula sam joj te sela nazad na svoje mesto.Kako su ostali ulazili,posle nas,svi su me gledali kao da sam počinila ubistvo.Ozbiljno?Ah,pa on je slavni Harry Styles.Naravno,šta sam očekivala?
………………………………………………..
Harry:,,Alice!Hajde,ulazi’’
Ja:,,Ni u ludilu.Prekini da me pratiš!’’
xXx:,,Nisi je čuo?’’
Začula sam glas od koga mi se svaka dlaka na glavi pogigla.Naslonjen na jedan od zidova škole,stajao je Nick.
Divno.Dva manijaka.
Ja:,,N-Nick?’’
Nick:,,Iznenađena?’’
Strah me je savladao I krenula sam ka Harryjevom autu,dok se on spremao da izađe iz njega kako bi..ne znam,opet prebio Nicka na mrtvo I ispao heroj?Muka mi je od svega ovoga više!
Ja:,,Ne izlazi Harry,pali auto!’’
Brzo sam uletela u auto pre nego što je Nick reagovao I pokušao da me nasilno uhvati za nadlakticu.Uspeo je samo da me ogrebe,Nikon čega je Harry počeo da vozi nenormalno brzo.
Ponovo sam počela da plačem jer su me emocije savladale.Dugo ga nisam videla I jednostavno,kada ga vidim,sve mi se vrati,najbolja drugarica koja me je izdala I sve što se dogodilo u vezi toga.
Harry:,,Hej..jesi li dobro?’’
Ja:,,Samo me vozi kući,okej?’’
Klimnuo je glavom I vratio svoj pogled nazad na put.
komentari ili ste bez teksta?
:) ly
YOU ARE READING
Scars
FanfictionOna je naizgled obična devojka.Samo naizgled.Ona krije svoje pravo lice,krije svoju tugu,depresiju.O tome svedoče ožiljci na njenim rukama.Svaki ožiljak je jedna uspomena.Porodica?Da li ona uopšte ima nešto što možemo nazvati porodicom?Prijatelji?Po...