Scars Chapter 32.

558 33 5
                                    

Scars

Chapter 32.

 

 

Otvorila sam oči osećajući nečiji miris.Još uvek mi se u glavi nije sve najbolje razbistrilo,a kako i bi posle onog pića,ali,bila sam dovoljno trezna da vidim nečije lice pored mene.Justin.O Bože,nisam valjda...spavala sa njim?Na sebi sam samo mogla da osetim svoj veš.Prodrmala sam ga,gledajući njegove savršene mišiće.Nisam valjda...

’Dobro jutro,sunašce!’

Ja:,,Justine,jesmo li mi...’’

Nije mi ni dopustio da završim rečenicu,odmah je klimnuo glavom i bacio pogled na moje grudi,koje sam pokrila istog trenutka.

Ja:,,Spavali smo?!Mislim,kao..’

‘Da.’

Ali ja..ja sam zaljubljena u Harryja.Alice,šta se desilo sa tobom sinoć?!

Ja:,,Možemo li da…’’

Trebalo bi da se obučem.Stvarno bih.

Ja :,,A možeš li da se okreneš za početak ?’’

On klimnu glavom i uradi tako progunđajući da me je već video golu.Nije kao da sam to želela...dovraga!

‘Zašto se ponašaš kao da je ovo pogrešno ?’

Odmahnula sam glavom,navlačeći haljinicu od sinoć.

Ja:,,Zato što jeste.’’

‘Imaš dečka?’

Nervozno me je upitao.Pa,nemam.Ali moje srce mi kaže da imam.Harry zapravo nikada nije ni bio moj dečko.Izgovorila sam jedno ‘da’ pokušavajući da namestim frizuru I nađem mobilni.

‘I voliš ga?’

Ja:,,Veoma.’’

Slagala sam.Ali ja nemam dečka.Harry je nešto i…to nešto nije dečko.

‘Zašto si onda ovo učinila?’

Dobro pitanje.

Da,zašto,Alice ?Zato što si mislila da će on učiniti nešto ?Ne,nisi ti mislila.Ti ne znaš da misliš,jer da je suprotno,ne bi bila toliki idiot i spavala sa ovim ovde zbog čega ?Zbog ljubomore.

Ja :,,Rekla sam ti.Samo glupa greška.’’

Harry P.O.V.

Probudio me je glasan zvuk telefona.Zvono koje sam namestio za Alice.Odmah sam uzeo telefon,i  dalje sa polu zatvorenim očima,pritisnuo zeleno dugme.

‘Možeš li da me pokupiš ?’

Pokupiš ?Kod koga je ona prespavala ?Promrmljao sam ‘naravno’ i sačekao da mi stigne adresa,oblačeći se i obuvajući,istovremeno planirajući da neopaženo izađem iz stana i potražim drugu agenticu,jer posle ovoga,čisto sumnjam da bih želeo da je vidim.Ipak,ništa se nije dogodilo.Alice,sa druge strane,ne zvuči mi tako.Sedam u auto i odvozim se do adrese,paničeći.šta ako je spavala sa nekim ?Ne,Alice to ne bi uradila.A zašto ne ?Pa Harry,ti joj nisi niko.Nisi joj dečko.Samo si joj prijatelj.Sinoć ste se posvađali,ljubomorni ste jedno na drugo.Pa,zašto ne bi to uradila ?Ima sva prava ovog sveta.Samo se nadam da nije.Jer,ne znam da li bih mogao to da preživim,znajući da sam ja pravi uzrok toga.Crnokosa devojka još uvek u sinoćnoj haljini stajala je ispred zgrade sa čupavom kosom,cupkajući nogom u mestu.Očigledno je želela da što pre ode odavde.Nekoliko sekundi sam samo stajao na parkingu,posmatrajući je.I u tom trenutku,shvatio sam da sam kreten.Stvarno jesam.Mahnuo sam joj i ona je krenula ka meni,primetivši me.Nije bila u redu,znam to.Vidim joj na licu.Prešla je ulicu i ubrzo je stajala ispred mene,izustivši jedno ‘hej’.

Ja :,,Hej.Hoćemo li…’’

Klimnula je glavom,požurivši,i krenula da udje u auto,kada joj je neko pomenuo ime.Visoki,smeđi momak trčao je preko ulice.Nije valjda…

‘Zar si mislila otići bez pozdrava ?Pa čovek ne može ni u kupatilo da uđe a da ti ne pobegneš.’

Zatim je prestao da priča i pogledao me.

‘A ovo je taj dečko?’

Ona se naivno nasmeši.

Alice :,,Mislila sam da ćeš dugo ostati..’’

‘Mogu li da dobijem tvoj broj ?’

Alice pogleda u mene,a ja odmahnuh glavom i odmah uđoh u auto,jer nisam želeo da vidi da sam iznerviran.Mislim da je razlog i više nego očigledan.Proveli su noć zajedno.Razmenili su brojeve,a ona zatim uđe u auto.

Alice :, Danas se vraćamo ?’’

Nisam odgovarao.

Ja :,,Da li si spavala sa njim ?’’

Raširila je oči,i duboko uzdahnula.

Alice :,,Da li si spavao sa Abby ?’’

Ne,nisam.Zašto što te volim.

Ja :,,Prvi sam pitao.Odgovori mi.’’

Alice :,,Pravo si dete,pa šta ako si prvi pitao ?’’

Ispred mene,izleteo je ogromni crni auto.Tiho opsovah,jedva uspevajući da kontrolišem svoje vozilo.

Alice :,,Ne želim da poginem,znaš idiote ?!’’

Ja :,,Tako znači..’’

Znam da je to uradila.A ja nisam.Zbog nje.

Alice :,,Kako ?Želiš istinu ?Okej,Harry,jesam.’’

Naglo zakočih.Stajali smo na sred puta,a besni vozači automobila su nas zaobilazili,dobacujući nam kroz otvoren prozor.Ignorisao sam ih.

Alice:,,Spavala sam sa njim.Ali sigurna sam da bi I ti mogao nešto da mi kažeš o tvojoj divnoj ljubavnoj avanturi sa tvojom Abby.’’

Sa mojom Abby?Dođavola,Alice,ti bi trebalo da sit a koju ću nazvati mojom.Ti,a ne neka Abby tamo.

Ja:,,Oh,divno smo se proveli.Želiš li detalje?’’

U njenim očima sam mogao da vidim trunčicu razočarenja.Kao da se nadala da sam bolja osoba I da neću da se spuštam na taj nivo…kao što je ona uradila.I nisam.Žao mi je što ona jeste.

_______________________________________________________________

Nadam se da vam se dopada,i drago mi je sto citate ovu pricu.Posveta ide mojoj Mileni, koja je sa mnom od pocetka.Hvala ti za to Milena!Obozavam tee <3333333333333333333333

ScarsOnde histórias criam vida. Descubra agora