Scars
Chapter 23.
Harry je izašao da kupi neke namirnice,a ja sam ostala sama sa svojim mislima.Poljubili smo se,i ni ja,a ni on,koji je prvi počeo sve to,ne žalimo što smo tako postupili.Ispisao me je iz škole i ja sam bila presrećna zbog toga,iskreno,ali i dalje ne mogu tako lako da odustanem od Lune i osvete na koju sam se koncentrisala već neko vreme.Sada kada više nisam učenik te škole,i kada neki saznaju za to,prosto se plašim njihove reakcije.Prvenstveno mislim na Kim,za koju sumnjam da se nada da ima bilo kakve šanse da se vratimo na staro.Ja sam tu nadu odavno otpisala i izgubila.Jer,ne mogu,koliko god ja to želela da ponovo imam poverenja u osobu koja mi je slomila srce,znajući koliko volim Nicka.A još kada Nick sazna,ne mogu čak ni da pomislim šta će se desiti.Mada,pre mislim da će ga Harry zadaviti i baciti u neki od okeana ako se bude motao oko mene.Jedina osoba sa kojom se nisam oprostila je Aleks.Aleks,sećate se?Aleks koja me je nagovorila da idem na onu zabavu,gde sam se ponovo susrela sa Harryjem,koji je,ironično,bio maskiran u princa,ha.Pa,da.Smatram da zaslužuje da se oprostimo.A osim toga,dobro bi mi došlo nešto da mi skrene pažnju sa onih strastvenih poljubaca.Da,sigurna sam u to.Uzela sam telefon i nazvala Aleks,očekujući da će mi se javiti.
Aleks:,,Alice?’’
Nasmešila sam se kada sam začula koliko je iznenađena što sam je nazvala.Bila je tu kada mi je bilo teško,jednim delom.Nije da nije zaslužila da je nazovem.
Ja:,,Oh,pa pokušaj da zvučiš malo manje iznenađeno,ha’’
Aleks:,,Devojko!Nisam te očekivala uopšte,mislila sam da si me zaboravila nakon...’’
Mora da me podseti,zar ne?
Ja:,,Da,možeš li da dođeš na (adresa)?Stvarno bih želela da te vidim,toliko toga se izdešavalo’’
Da,jeste.Potpuno sam zaboravila na Aleks.
Aleks:,,Naravno!’’
Prekinula sam vezu kada je neko ušao u kuću.Pitam se ko li bi to mogao da bude?
Harry:,,Sa kim si razgovarala?’’
Ja:,,Um...sa Aleks’’
Napravio je neku zbunjenu facu dok je spuštao namirnice na sto.
Ja:,,Da,znam,ma okej je ona’’
On me je i dalje gledao kao da je očekivao neko objašnjenje.Kada je video da ja apsolutno ne znam o čemu se radi,slegnuo je ramenima.
Harry:,,Pošto sam odlučio da spremam večeru,mislio sam da ćemo biti malo sami i da možemo da pričamo o..’’
Klimala sam glavom.
Ja:,,Da,ali ja joj se nikada nisam odužila što je bila uz mene.A neće ti biti teško da napraviš malo više hrane?’’
Harry:,,izgleda da neće.’’
Nasmejao se.
Čekaj malo...Harry će da kuva?
Ja:,,Uostalom,šta ćeš da kuvaš?’’
On me je pogledao,jer je čuo iznenađujuće preplašen ton u mom glasu,jer sam se stvarno plašila da ne završim u bolnici ako on skuva nešto.Jedino što znam je da će on to prvo probati,a onda,onda Aleks i ja.
Harry:,,Mislio sam da nam spremim šnicle i neki dezert.Ali taj dezert će verovatno biti sladoled,koji sam upravo kupio’’
Ja:,,Hvala Bo...mislim,oh.’’
Spasilo me je zvono sa ulaznih vrata,a ja sam kao da me je neko jurio,brzo izašla iz sobe i otvorila vrata.Nasmejana plavokosa devojka stajala je samouvereno ispred,i istog trenutka kada me je videla,zagrlila me je.Ne,to nije bio zagrljaj.To je bilo gušenje na prijateljski način.Tako nešto.
Aleks:,,Izgledaš...sveže’’
Ja:,,Stvarno?Ulazi,hajde’’
Aleks:,,Ti živiš ovde?’’
Ja:,,Zapravo...’’
Taman kada sam htela polako da joj objasnim,neko je morao da upadne i pozdravi se sa njom.Ha,hvala ti puno,Harry.
Harry:,,Aleks,zar ne?’’
Širom je otvorila oči.Iako joj je on bio profesor fizičkog,mogu da zamislim koliko je samo želela bolje da ga upozna.A ionako sam joj dužna za sve one dana koje je provela sa mnom,dok sam ja plakala kao kiša.Ne znam kako je nisam pozvala pre,stvarno.Ispala sam loša drugarica.
Aleks:,,D-Da...Alice,nešto si zaboravila da mi kažeš?’’
Značajno me je pogledala a ja sam zakolutala očima i podigla ruke u znak odbrane pokazujući joj put ka dnevnoj sobi.Nije kao da joj je trebao,jer gotovo da je udarila u zid koliko je zaslepljena bila Harryjevim osmehom.A nije kriva,i ja sam se izgubila,i bilo bi još gore da se već nisam navikla.
Smestile smo se na udobnom kauču dok je Harry kao lud jurio po kuhinji.Mislim da mu je nešto već zagorelo.Čovek bi pomislio da barem zna da održi meso normalnim pet minuta.Pogledala sam ga,a on je napravio neku nevinu facu koja me je nasmejala.
Aleks:,,Pa,osim one sitnice da si bila u onoj ustanovi..’’
Rekla je,a meni su sećanja preplavila misli.Prekini,Alice.Koncentracija,odmah.
Aleks:,,I da živiš sa Harryjem..’’
Oblizala je usne i namignula mi a ja sam samo odmahnula glavom.
Aleks:,,Šta si još htela da mi kažeš?’’
Zainteresovano je slušala,dok sam ja pokušala da nađem reči kojima bih joj saopštila da odlazim iz škole i da se selim.Ali ne postoji lak način da to kažem.Ne,nipošto.
Ja:,,Mislim da će biti lakše da ti to kažem za večerom.’’
Da,možda se zadavim sa Harryjevom hranom,pa onda Aleks neće paničiti zbog selidbe.
Ubrzo je sve bilo gotovo,pa sam pomogla gospodinu smotanom i namestila sto,sipajući nam svima po jednu čašu vina.Iako bih sada rado razgovarala o nama,meni i Harryju,Aleks je tu,i koliko god mi bila dobra drugarica,možda se slučajno poveri nekome da smo se mi ljubili pa se taj neko poveri,sasvim slučajno,nekom novinaru i sve ode dođavola.Bolje je da ćutim.
Aleks:,,Pa kaži mi,šta je ta glavna vest?’’
Sedela sam pored Harryja i trudila se da pojedem ono meso iz tanjira,jer znam da se potrudio da ga spremi.
Ja:,,Ummm....ja..’’
Htela sam da izgovorim nešto ali sam osetila Harryjevu ruku na mojoj nozi.Šta je njega sad spopalo?
Ja:,,Prestani!’’
Aleks me je zbunjeno gledala a ja sam se nasmešila.
Ja:,,Ma ja to sebi,da se usredsredim na razgovor’’
I dalje se videla zbunjenost na njenom licu,ali je klimnula glavom,pokušavajući da ovu situaciju učini manje neprijatnom.Kraičkom oka sam mogla da vidim kako se Harry vragolasto smeška.Biće ovo duuugo veče.
**************************huuuuuh,ispunili ste te uslove,pa evo nastavka :) isti uslov je i za ovaj deo.Volim vas :)
YOU ARE READING
Scars
FanfictionOna je naizgled obična devojka.Samo naizgled.Ona krije svoje pravo lice,krije svoju tugu,depresiju.O tome svedoče ožiljci na njenim rukama.Svaki ožiljak je jedna uspomena.Porodica?Da li ona uopšte ima nešto što možemo nazvati porodicom?Prijatelji?Po...