Scars
Chapter 26.
Bilo mi je dovoljno da vidim njegov smešak i da mi bude jasno koliko sam se prešla.Pa od sada ću da držim traku na ustima kada spavam,zaista.
Harry:,,Govorila si nešto u smislu ’Harry,volim te’ ’’
Dah mi je presekla ova rečenica i mogu da se zakunem da sam u tom trenutku izgledala kao jedno od onih bespomoćnih pilića kada ih drže oko vrata,i gledaju kako da ih zakolju.Samo mi je još preostalo da pištim i da mi iz ušiju izlazi ona para,znate već,kao u crtanim filmovima kada je neko besan.Zašto moram da budem toliki kreten?Ostavio me je zatečenu i izašao napolje.Sa stilom Harry.Nisam čak ni znala šta da mu odgovorim.Rekla sam mu da ga volim u snu?Bravo,Alice.Od svih načina da mu to saopštiš,ti mu to kažeš u snu,i sada porediš sebe sa bespmoćnim piletom.Baš mi je lepo počelo ovo jutro,prosto da ne poveruješ.
Telefon mi je zazvonio.Da li neko može da me pozove u nezgodniji trenutak?
Ruka mi je zadrhtala kada sam videla čije je ime na telefonu.Nick.Zašto me on zove?Vest da se selim se proširila?Ako je stigla do njega,stigla je i do Kim.Sva sreća pa ona ne zna gde sam,a ne bi me začudilo da i ona počne da me zove.Radoznalost se probudila u meni,i taman kada sam htela da odgovorim na poziv,telefon je prestao da zvoni.Slegnula sam ramenima,i ostavila ga na stolu,međutim,uspela sam da napravim samo nekoliko koraka i ponovo sam čula već dobro poznatu melodiju.Koliko Nick može da bude uporan!
Da li da se javim ili?Ako se ne javim,nastaviće da zove,a i šta može da mi uradi preko telefona?Ništa.Tako da...
Ja:,,Halo?’’
Nick:,,Kad si mislila da mi kažeš da se seliš?’’
Ja:,,Nick,prestani da me zoveš.Ja i ti smo završili’’
Zašto uvek uspe da me uznemiri?Saberi se,Alice,kretenko.
Nick:,,Ne,nismo.Nismo dok ja ne kažem da je gotovo.Pobogu,Alice,to je bila jedna greška sa Kim,kako ne možeš da mi oprostiš?’’
Ozbiljno,Nick?!
Ja:,,Nick,ukoliko mi kažeš da je to pravi razlog zašto si me zvao,zovem policiju’’
Nick:,,Pobegla si od kuće?Sa stilom,Alice’’
Kako on to zna?!Bio je tamo?!
Ja:,,Začepi,idiote’’
Procedila sam kroz zube,naslanjajući na sto i osećajući nešto kako mi se prevrće po stomaku.Osećaj panike i paranoje već mi se polako uvlačio pod kožu.
Nick:,,Harry ima baš lepu kuću’’
Molim?Ja sam sama ovde,a Harry je otišao nešto da završi,pretpostavljam da je Nick negde ispred,čekajući najpogodniji trenutak da upadne i uradi mi nešto.
Nick:,,I lepo što je izašao,baš u pravo vreme’’
On je nas uhodio?
Spustila sam slušalicu,sa namerom da nazovem Harryja i da mu kažem šta se dešava.Usput sam zaključavala vrata,pitajući se kako sam mogla da izlazim sa ovim psihopatom a da ne primetim kakav je on zapravo.Ponovo sam došla do kuhinje i primetila Harryjev mobilni kako zvoni na stolu.Nije mu palo na pamet da ponese mobilni?!I šta sada?Gotovo je,Alice.Pomiri se sa tim da je gotovo.A ovog Harryja ću da zadavim u snu,kao duh.Koja osoba ostavlja svoj mobilni kada ide negde?!
Zvono na vratima učinilo je da skočim i srce je počelo ubrzano da mi lupa,i pumpa adrenalin u moje vene.Krenula sam da pogledam ko je,ali je telefon ponovo zazvonio.Ušla sam u pristiglu poruku i uzdahnula kada sam videla šta piše ’otvori,lepotice’ od Nicka.Znači,on je ispred,sada.Da se pravim da nisam ovde?Da...oh,Bože.Ironije li,Harryja nema sada.
’Ne otvoriš li,provaljujem’
Začula sam sa druge strane vrata.Da jednostavno ubijem samu sebe?Pošto nekoliko minuta nakon njegovih reči nije dobio odgovor,prišao je vratima i počeo nešto da radi sa bravom.Stvarno bih trebala da se sakrijem negde.Gde je ovaj majmun od harryja?!
Otišla sam na sprat,u moju sobu,te zaključala vrata.Ubrzo sam mogla da začujem korake po kući i zvižduke.Naćiće me,znam da hoće.Nick neće odustati tek tako lako.
’Alicee,znam da si tu.Provaljivaću svuda dok te ne nađem’
Čovek bi pomislio da su brave na kući Harryja Stylesa teže za provaljivanje,pošto je on,ono kao milijarder.A šta ćeš,kad on ni ne misli na to.
Mogla sam da čujem kako se približio vratima sobe gde sam se ja nalazila.Počeo je da petlja nešto sa bravom,a ja sam se sledila.U tom trenutku sam mogla da čujem nešto na prizemlju,ali bila sam sigurna da je još neko ušao u kuću kada sam čula Harryjev promukao glas kako me doziva.Dobro je,preživeću.Ali,sa druge strane,tu su Harry i Nick...sami... u kući...sa noževima u kuhinji...dođavola!
Nick:,,Izgleda da ti je tvoj novi dečkić stigao...da vidimo kako će se snaći sa nožem koji ja upravo držim u ruci?’’
Nožem?!Harry je u opasnosti.Okej,samo diši.Diši Alice,i smisli šta ćeš dovraga da uradiš.Nicka više nisam mogla da čujem pored vrata,što znači da je sišao dole.Polako sam prišla vratima i otvorila ih,i dalje na oprezu.Došla sam do stepenica i mogla da vidim Harryja kako me traži po dnevnoj sobi,dok je Nick stajao pri kraju stepeništa.Svakog trenutka je mogao da se okrene i da me vidi,ali njemu je pažnja bila usmerena ka kovrdžavom dečku sa kojim sam ja živela.Bila sam ukočena i nisam znala šta da uradim,šta da kažem.Da li da vrištim,da bi privukla Harryjevu pažnju ili?Ili bi trebalo da skočim na Nicka i oborim ga,u nadi da će da se nabode na onaj njegov nož.Primetila sam da je Harryju telefon u ruci,pa sam mu otkucala kratku poruku ’Nick je kod stepeništa,ja sam malo iza njega.Ne okreći se kad pročitaš ovo,posumnjaće,ima nož u ruci.’Videla sam kako Harry ubrzano diše,i nekoliko puta čita poruku,da bi se uverio da je sve to istina.
Nick:,,Pa,Harry,ponovo se srećemo’’
Nickov glas ispunio je prostoriju.O ne.Ovo se ne dešava!
Harry:,,Ostavi nož,pa da se obračunamo na pravi način’’
Hrabro je rekao,gledajući ga direktno u oči.Uradi nešto,Alice,nemoj samo da stojiš tu.Napravila sam nekoliko koraka kada sam videla Nicka kako se podlo smeši.
Nick:,,Voleo bi,zar ne?’’
Harry je neustrašivo krenuo ka njemu,a ovaj je podigao nož,spreman da ga povredi.Brzo sam potrčala ka Nicku.
**********************Samo se nadam da nećete da me ubijete što sam ovde stala,i znajući šta planiram da uradim u sledećim nastavcima,bolje bi vam bilo da me ne ubijete haha.Šalim se malo.Pa,videla sam da prošli nastavak nema nijedan komentar...zbog čega mi je jako žao.Tako da ću ovde postaviti uslov 4 komentara,jer imam utisak da niko ne čita i da sve ovo radim uzalud.I ne kažem sad ja zbog toga da bi vi ne znam,dovodili ljude da čitaju ili nešto,samo želim da čujem vaše mišljenje.To ne bi trebalo da bude toliko teško,zar ne?U svakom slučaju,hvala vam na svemu,priča ima 7000+ pregleda i to je veliki uspeh.Volim vaaas.
YOU ARE READING
Scars
FanfictionOna je naizgled obična devojka.Samo naizgled.Ona krije svoje pravo lice,krije svoju tugu,depresiju.O tome svedoče ožiljci na njenim rukama.Svaki ožiljak je jedna uspomena.Porodica?Da li ona uopšte ima nešto što možemo nazvati porodicom?Prijatelji?Po...