Scars Chapter 21.

814 53 5
                                    

uzivajte :)

Scars

Chapter 21.

 

 

Harry je i meni je ostalo samo da gledam dosadne televizijske programe po ceo dan,barem dok Sophia,moja dadilja,ne dođe.Dosada me natera da previše razmišljam,pa su mi se neprijatne slike iz prošlosti,urezane duboko u moje sećanje,odgiravale pred očima.Pokušavala sam da ih oteram,i delom mi je i uspevalo,jer bi se skoncentrisala na nešto drugo i jednostavno bi isparile.To ’drugo’ bi previše često bio Harryjev osmeh,koji bi uzburkao sve u meni i imala sam osećaj da letim.

Glas devojke sa kojom sam se od nedavno zbližila,odjeknuo je prostorijom,na šta sam ja skočila,te se otresla svih misli koje su mi pre toga pomagale da skratim ovo vreme.

Sophia:,,Alice,nisam očekivala da ću te zateći kako gledaš...’’

Pogled joj je odlutao do velikog crnog ekrana,na kome se trenutno prikazivao strastven poljubac glavnih likova poznate serije..oh.

Odmahnula sam glavom i promenila kanal,pustivši muziku,pritom je utišavši,kako bi nas dve mogle da komuniciramo.

Ja:,,Šta ti je oduzelo toliko vremena?’’

Sophia:,,Harry..davao mi je neka bezvezna uputstva i ja sam morala da klimam glavom iako,znaš već,nisam ukapirala polovinu onoga što je on rekao.’’

Nasmejale smo se i Sophia je spustila svoju veliku crnu torbu na fotelju,potom se zavalivši i podignuvši noge na sto.

Sophia:,,Mada nisam sigurna šta je rekao u vezi sa nogama na stolu...sigurno nije ništa pozitivno,pa u tom slučaju,mogu da uživam.’’

Ja:,,Uh,okrutno.Sviđa mi se’’

Sophia:,,U svakom slučaju..’’

Podigla je obrve i njene prelepe plave oči su došle do izražaja.

Sophia:,,Šta kažeš da radimo nešto zabavno?’’

Nisam stigla ni da reagujem,a njene ruke su već bile u torbi,neprestano tražeći određenu stvar.

Sophia:,,Kao  na primer..naduvamo se?’’

Oh,znači to je tražila.Pogled mi je pao na kesu sa travom i još nekim stvarčicama, koje meni nisu poznate,i nisam sigurna da želim da mi budu poznate.

Ja:,,Jesi sigurna da je Harry odobrio to?’’

Nasmejala sam se,mada sam znala da ne bih trebala ovo da radim.I neću,zar ne?

Sophia:,,Izgleda da nisam dobra bebisiterka’’

Namignula je,te izvadila i svoj upaljač.

Nekoliko minuta kasnije,dim se širio vazduhom dok je Sophia sa zatvorenim očima i smeškom na licu,uvlačila u sebe još jedan dim,pa zatim još jedan,još jedan,i ....tako u nedogled.

Sophia:,,Da li si ti to uopšte probala?’’

Odmahnula sam glavom.I nije mi potrebno da probam...za sad.Uopšte nije.

Sat vremena kasnije,nisam mogla čak ni da razumem neartikulisane rečenice koje je izgovarala.

Ja:,,Ummm...mislim da bi trebala da prestaneš’’

Ustala sam i uzela već dovršeni džoint kako bih ga ugasila.

Sophia:,,Ma hajde,uopšte nisi zabavna..uopšte nisi kao Lu...ništa,haha’’

ScarsWhere stories live. Discover now