Scars Chapter 3.

1.5K 79 7
                                    

Potrudila sam se oko ovog nastavka i volela bih da malo prokomentarisete,jer se razmisljam da prestanem da pisem price na wattpad-u i da obrisem neke,medju kojima bi bila i ova.

Scars

Chapter 3.

‘It’s funny how the person who hurts you is the one who swore they never would’

Nije imalo smisla trčati za Kim,tako da sam otišla na časove,koji su,na nesreću,bili časovi koji nam se nisu poklapali.Znate,strani jezici i to.Ubijala me je znatiželja i nisam mogla a da ne pomislim da je onoliko loše koliko mi se čini da jeste?Kim...da li bi mi ona namerno nanela bol,zlo?Da li bi?

Profesorka:,,Alice,nešto si odsutna danas?’’

Podigla sam pogled ka profesorki koja je pogledom prelazila preko praznih listova moje sveske koji bi do sada trebali da budu ispisani.

Profesorka:,,Ne misliš li da treba da zapišeš nešto ili?’’

Ja:,,Izvinite’’

Profesorka:,,Ne,dušo.Ne izvinjavaj se.Samo piši,važi?’’

Profesorka Denise je bila jedna od boljih profesorki u školi i predavala je razumljivo,što kod većine profesora nije bio slučaj.Jedino sam nju zaista cenila i poštovala.Sve ostale sam,da tako kažemo,prinuđena da slušam još godinu i po dana.Mah,izdržaću.

Školu sigurno.A moju porodicu?Ne bih bila baš tako sigurna.

Potapšala me je po ramenu,vraćajući me u surovu realnost.Moram da saznam šta Kim krije od mene.Moram.Imam osećaj da će to promeniti sve.I moj stav prema životu,i prema svemu.Kada samo ne bih bila ovako napeta,verovatno bi sve bilo bolje.

 .........................................................................................................

Ja:,,Kim!’’

Devojka koja je imala kosu sličnu mojoj,istog trenutka se,pozivajući se na moj glas,okrenula.Čim je ugledala mene,izraz lica joj se promenio.

Kim:,,Ja stvarno...’’

Ja:,,Ne!’’

Možda sam to čak i preglasno rekla sa obzirom da su se neke devojke koje su stajali nedaleko od nas okrenule i pogledale nas onim uvrnutim ’weirdo’ pogledom.

Umm.tiše Alice,tiše!

Kim:,,Molim?’’

Ja:,,Molim te,ne idi,ne traži izgovor.’’

Ona je spustila pogled prelazeći njime preko belih patika koje su više bile braon nego bele,ali bi trebalo da budu...bele?O koncentriši se,Alice,zaboga!

Kim je polako sela na klupicu koja se nalazila levo od nas i pokazala mi rukom da i ja učinim isto.

Kim:,,Volela bih....’’

Prekinula je priču dubokim uzdahom što me je navelo da pomislim na ono najgore.Ne bi mi ona to uradila,zar ne?

Kim:,,Ti...ti si mi najbolja drugarica,i ja..ne znam šta bih radila da te nema.I znam da ne postoji način na koji ću ovo lako da kažem...’’

Podigla je svoje lice ka meni kako bih u njenim očima mogla da vidim nekoliko suza.

Kim:,,šta god da se desi...znaj da te zauvek volim’’

Ja:,,Kim?’’

Kim:,,Ja...Nick te je prevario sa mnom’’

U tom trenutku kao da se sva buka sveta utišala i našla sam se lice u lice sa njom.Osetila sam dva proboda u delu grudi gde bi trebalo da se nalazi srce.Jedna strela,od najbolje drugarice,izdajnice.Druga,od osobe koja mi je značila sve na svetu.

ScarsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant