Scars Chapter 28.

642 37 4
                                    

Scars

Chapter 28.

 

 

Harry:,,Ja te trebam malo bolje čuvati.’’

Oh.Hvala puno Harry.Zar nemaš nekog drugog da zezaš,ha?Odmahnula sam glavom,pokušavajući da mu ne dam do znanja da sam očekivala drugu rečenicu,potpuno drugu rečenicu.A i ja sam bila previše glupa,misleći da ću ga tako lako naterati da mi to kaže.

Ja:,,Da,pa vidiš,mogu i sama da vodim računa o sebi.’

Drsko sam mu odgovorila.Da nije mene on bi sada verovatno bio u kolima hitne pomoći,boreći se za život.Naslonio se na sto,ne skidajući svoj pogled sa mene.

Harry:,,Da,pa vidiš,danas idemo u Edinburgh da pogledamo stanove.’

Napravila sam neku zbunjenu facu,očekivajući da nastavi sa pričom.Edinburgh?Oh.

Harry:,,Tako da bi trebala da se spremiš?’’

Ja:,,Šta fali ovome?’’

Slegnuo je ramenima.

Harry:,,Pa..znaš kakve ste vi devojke.Stalno se presvlačite’’

Verovatno bih trebala da ga poslušam.I u pravu je.Hoću.Trebala bih da se presvučem.Stvarno bih.zakolutala sam očima i nasmešila se,krenuvši ka svojoj sobi.

Ja:,,Mislim da smo već odavno utvrdili da ja nisam obična devojka,Edward.’’

Taman kada je hteo nešto da kaže,ja sam se nasmejala i ostavila ga da stoji u kuhinji,zadubljen u svoje misli,koje su,pretpostavljam,barem malim delom uključivale i mene.Ali,ne želim to da znam.Stvarno ne,ne treba mi.Dovoljno je što sam se u snu izblamirala za ceo život.Presvukla sam se u tamne farmerice,braon majicu i starke,smatrajući da će mi tako biti najudobnije.Što sam brže mogla,spustila sam se niz stepenice,gde me je Harry već čekao,negodujući što sam se ovako duuuugo spremala.O čemu on to?Ja se spremam dva minuta i njemu je to kao ’mnoooogo dugo’?Zna li on koliko sam ja požurila?

Harry:,,Možeš ti to i brže’’

Iznervirano sam ga presekla pogledom dok sam izlazila iz kuće za njim.A on može da bude ubijen od strane mene istog sekunda ako ne prekine da me nervira.

Ja:,,a ti možeš da ućutiš,da te ne bih udarila’’

Namignula sam mu,te ušla u njegov auto,prisećajući se večeri kada sam ga zatvorila i naterala ga da prespava tu,kako bih ja mogla da odem do ludnice.Kako bih ja mogla da odem do ludnice?Okej,to zvuči uvrnuto.Ah,ta dobra vremena.Koliko je bio dobar osećaj mučiti Harryja.A sada,kada mislim da osećam nešto prema njemu,ta želja za njegovim srozavanjem je pomalo utihnula i sakrila se u dubini mog srca,čekajući pogodan trenutak da izađe,i kako je Harry počeo,izgleda da će taj trenutak brzo doći.Svi znaju da je opasno po život požurivati devojku sa spremanjem,zar ne?Do Edinburgha nam treba sedam sati i nadam se da je Harry planirao da stanemo negde i da prespavamo u Edinburghu večeras jer nema šanse da spavam u autu,a i čisto sumnjam da će nam neko pokazivati stanove u dvadeset i jedan čas uveče.Da bude još gore,ja nisam ponela rezervnu odeću.Sve zahvaljujući Harryju.Kada smo konačno stigli u Edinburgh( ne zamerite mi ako negde pogrešim u pisanju ovog grada,znate na šta mislim haha),kao što sam i pretpostavila bilo je devet sati,tako da moramo da pronađemo hotel.Osim ako on ne namerava da prenoćimo u autu.Ne bi me čudilo.naučila sam da me on više nikada ne može iznenaditi.Možda čak i poželi da skoči sa neke zgrade.Naah,navikla sam ja na njega.Ovo je zvučalo nekako...arghh.

Harry:,,Moramo do hotela.’’

Govorio je dok se probijao kroz saobraćajnu gužvu,propraćen vriskom mnogih ženskih osoba,koje sam nažalost morala da trpim inače bih se ugušila u kolima ako bismo zatvorili prozor,nepomično,kako se meni činilo,stajali smo na semaforu,dok je ispred nas bilo barem dvadesetak automobila.Sve to je vodilo ka mom nerviranju,a nisam baš najprijatnija osoba kada se iznerviram.Pogledala sam kovrdžavog dečka pored mene koji je bio ukočen i na licu mu je bio ogromni,koliko sam mogla da primetim i neiskreni smešak.Dođavola,kada sam ja postala stručnjak za njegov osmeh?Ponašao se kao da je sve uobičajno,što i nije čudno.Mora da je prošao hiljadu ovakvih gužvi i da je već navikao da se smeši i maše ovim pomahnitalim devojkama.Ali,one su razlog Harryjeve slave.Tako da,zaslužuju mnogo više od ovoga.

xXx:,,Ko je ono,Harry?’’

Plavokosa devojka ga je upitala i ja na trenutak skrenuh pogled ka njoj.Njen stav me je naterao da spustim svoj pogled.Izgledala je prelepo i naterala me je da se pogledam i shvatim sve svoje mane.Kojih je bilo mnogo,očito.

Harry:,,To je...’’

Zaustavio se,ne znajući šta da kaže.

Harry:,,Neko koga ćete od sada stalno viđati.’’

Devojka se nasmejala,vidno nezadovoljna odgovorom.Zatim je oblizala usne,obraćajući se meni.

xXx:,,Da li si mu ti devojka?’’

Podigla sam obrve,nasmešivši se.

Ja:,,Devojka?Ne misliš li da je to privatna stvar?’’

Harry je pokušavao da me upozori da prestanem.

xXx:,,Harry nije privatna osoba’’

Ja:,,A ti znaš da li je privatna osoba?’’

Šta to uopšte znači?

xXx:,,Kako se zoveš?’’

Ja:,,Alice.’’

Drsko sam joj odgovorila,sve više i više se nervirajući,kada sam osetila Harryjevu ruku na mojoj.Nisam mogla ili...nisam želela,jednostavno,nisam je pomerila.Bilo je kao da me podržava,kao da je na mojoj strani.A i protiv ove plavuše,trebao mi je neko.

xXx:,,pa Alice,ti si ona devojka iz ludnice?’’

Devojka iz ludnice?Kad joj budem izašla iz ovih kola...

Harry:,,Koji ti problem imaš?’’

xXx:,,J-Ja..’’

harry:,;Da li si ti directioner?’

Devojka klimnu glavom.

Harry:,,Onda prihvati Alice kao i mene,inače nisi vredna moje pažnje.’’

*********************************Hm,prva sezona ove price se blizi kraju i ima sve manje zainteresovanih.Stvarno ne znam sta radim pogresno?

ScarsWhere stories live. Discover now