Scars Chapter 31.

540 33 2
                                    

*samo da razjasnim,Justin u ovoj priči nije poznat,on je samo običan momak o kome ćete više saznati kada pročitate :D

 

 

Scars

Chapter 31.

 

Posle dugog dana i razgledanja još 4 kuće,očajnički mi je trebao odmor.Sada sam u autu i polako ali sigurno,uskoro stižemo do hotela.Tišina.Ni Harry,ni ja nismo progovarali.Valjda smo bili previše isfrustrirani onim od malopre.Kraičkom oka sam videla prelepi butik,a s obzirom da ostajemo ovde,trebalo bi da nešto kupim.

Ja:,,Zaustavi auto.’’

Zbunjeno me je pogledao i uradio kako sam rekla.Valjda je pretpostavljao da imam dobar razlog.Popravila sam frizuru,ako je imalo šta da se popravlja uopšte,i uzela Harryjev novčanik.

Harry:,,A gde ćeš sa tim?!’’

Ja:,,Šta ti misliš?’’

Nisam mu ništa rekla posle toga,već sam samo izašla iz auta.On je uradio isto,prateći me u stopu.Ma znate šta?Neću sedeti u hotelu večeras!Izaći ću,upoznaću grad?šta je najgore što može da se desi?Samouvereno sam ušla unutra i osmehnula se prodavačici,potraživši neku odeću.Zapravo,tražila sam odgovarajuću haljinu i neke štikle,majicu i farmerice.Harry će bankrotirati.Izvukla sam kratku crnu haljinu koja mi je zapala za oko,te otišla da je probam.On je ćutao i naslonjen na jedan od zidova,čekao da se presvučem.Ubrzo sam stajala ispred ogledala,smešivši se.Izgledala sam opasno.Haljinica je bila obična,bez bretela i pratila je svaku liniju mog tela.

’Izgledate prelepo!’

Prodavačica je izgovorila te se nasmešila,slučajno pogledavši ka mojim ožiljcima.Primetila sam da gleda u njih,pa sam prekrstila ruke,osećajući se neugodno.

Harry:,,A da ne misliš da je malo kratka?’’

Upitao je,mršteći se.

Ja:,,Pa?Ko si ti da mi to kažeš?Otac,možda?’’

Podigla sam obrve,a on nije znao šta da mi odgovori.Odmahnula sam glavom,potraživši prodavačici neke štikle.Ona brzim korakom ode do jedne od zavučeniih polica i donese srebrne štikle.Vrtoglavo visoke štikle.Kako ću ja to da izvedem?Pa,sada je već gotovo.Zatražila sam moj broj i ona mi ih je odmah upakovala.

’Još nešto?’

Klimnula sam glavom,izvlačeći crvenu majicu i tamne farmerice.

Ja:,,To bi bilo to.Da ne znaš možda gde mogu da nađem neku dobru parfimeriju?’’

Zbunjeno sam je upitala.

.........................................................

Harry:,,Vratiću se...’’

Ja:,,Ne zanima me.’’

Izgovorila sam,šminkajući se.

Harry:,,Okej.Onda se neću ni vratiti noćas!’’

Molim?

Ja:,,Ne moraš!’’

Besno je zalupio vrata.Pogledala sam se.ne ličim na sebe.Ali to sam i želela,zar ne?

Uzela sam telefon i nazvala taksi,koji je za nekoliko sekundi bio ispred hotela.Polako sam ušla u auto,i ugledala plavokosu ženu..okej,to je neka devojka koja je moje godište.Pa,to je retko,ali možda se čak  i bolje osećam zbog toga.

Ja:,,Ummm...da li znaš neki klub u gradu?’’

Ona klimnu glavom,i krene da vozi.

Za nekih desetak minuta već sam bila u prepunom klubu.I više od svega,želela sam da se dobro provedem.I da ne mislim na onog kretena koji je sada sa Abby,verovatno se žvalave  i rade ko zna šta još.Nije kao da me interesuje.Muzika je počela da svira i ja sam sa pićem u ruci,počela da se njišem u ritmu.Nasmešila sam se kada sam videla prelepog zgodnog dečka kako gleda u mene.Njegova braon kosa bila je uredno nameštena unazad i kretao se ka meni.

’Još jedno piće za zanosnu devojku?’

Osmeh je ukrasio njegovo lice.Stvarno ne bih trebala,a sa druge strane...ma kog đavola,baš me briga za Harryja.Pružio mi je ruku sa koju sam se vrlo rado uhvatila s obzirom na to da su me noge već ubijale i poveo do šanka.smestila sam se na jednu od onih visokih stolica,uzraćajući mu osmeh.

’Dva martinija’

Izgledao je samouvereno,opasno.I pala sam na to.U potpunosti.Ako zanemarimo malo veći deo mog srca koji se pitao gde je sad Harry i u kome je bilo urezano njegovo ime.Ali ja sam,kao što sam već rekla,rešila da potpuno zanemarim taj deo.

’Kako se zoveš?Ja sam Justin Bieber.’

Naslonila sam se na šank,pokušavajući da flertujem,ali mi nije išlo.Nikada mi nije išlo.

’Ja sam Alice.’

Pića su nam stigla,i ubrzo smo se smejali kao da se znamo od malena.Zanimljiv je.Telefon mi je zazvonio i ja pročitah poruku.

’Neću večeras doći u hotel.Ne čekaj me.Harry.’

Kao da bih ga čekala.E pa neću ni ja brzo kući.Neka ostane kod Abby,sigurna sam da će biti srećniji kod nje.Piće za pićem,sve se odvijalo sve brže i brže.Sledeća stvar koje se sećam jeste ulazak u Justinom prostrani stan,i osećanje njegovih usana na mojim.Ne bih trebalo ovo da radim,ali Harry radi to isto,tako da je opravdano,valjda.Polako smo se približavali krevetu i njegove ruke su bile svuda po mom telu...

Harry P.O.V.

Sedeo sam u Abbynom dnevnom boravkom polako ispijajući hladno pivo i želeći da budem na nekom drugom mestu.Na nekom drugom mestu?Pa zna se gde bih želeo da budem.Pored Alice.Ali ne.Ja moram da budem kreten i da joj teram inat.Čak mi nije ni odgovorila na poruku,nemam pojma gde se nalazi u ovom gradu koji joj je potpuno nepoznat,a možda je i sa nekim tipom i ko zna šta rade.A šta ja radim?Slušam dosadne priče ove Abby.Barem se pretvaram da slušam i da sam zainteresovan,a u stvari samo želim da ućuti i da zaspim.

Ja:,,Abby..’’

Prekinuo sam je u pola rečenice.

Ja:,,Umm,obećao sam Alice da večeras neću biti u našoj sobi jer bi želela da bude sama a u njoj su mi ostale i novac i sve,pa sam se pitao da li bih mogao da prespavam ovde,na kauču?’’

Nasmešila se.

’Naravno.’

Ustala je,te počela da mi se približava.Bila mi je već previše blizu i treba da uradim nešto.Ja ne želim ništa sa njom.Ja želim Alice.

Ja:,,Abby,stvarno nisam raspoložen.Možeš li da me ostaviš da odspavam malo?’’

’Ali..’

Ja:,,Abby,molim te.Pričaćemo sutra’’

Ili nikada.

’Okej.Doneću ti posteljinu’

Zahvalno sam joj klimnuo glavom i naslonio se,zatvarajući oči.Ovo nije trebalo da se desi.Ništa od ovoga.Izgubiću je.Izgubiću Alice.To ne sme da se dogodi.

***********************Nemojte da me ubijete aahhahah.Morala sam malo da zamrsim stvari.I ova sezona se i vise nego oduzila,ali nije nista strasno.Sve ce vas sokirati kraj prve sezone :) Hvala sto citate :D

 Posveta ide mojoj sisteeer,jer je najbolja i pruza mi sve vecu podrsku iz dana u dan.Sister,obozavam te heeh <333

ScarsWhere stories live. Discover now