ostali nastavci sutra,stvarno nisam stigla da postavim :(
Scars
Chapter 13.
Telo mi je zadrhtalo dok sam slušala njegove reči.Da li on to stvarno misli?Da li Harry to stvarno govori?Nisam mogla da verujem u to.
Ja:,,H-Harry...ja...’’
Harry:,,Kako se usuđuješ da razgovaraš sa mnom,ubico!Truni ovde!’’
Pokušavala sam da se pomerim ali mi iz nekog razloga nije uspevalo.Bila sam potpuno bespomoćna,dok se on udaljavao od mene.Poželeh da vrištim,da trčim za njim,kako bih mu objasnila da ja nisam znala šta sve može da se desi i u šta se sve to Luna zapravo uplela,i nisam shvatala važnost njenog telefona,zapravo,nisam shvatala važnost poruke koja je pristigla na njen telefon,dok nje više nije bilo.tada sam već sve shvatila.
Lilly:,,Alice..’’
Lillyin već pomalo iznerviran glas odjekivao je svuda oko mene,ali nje nije bilo.Iznenada sam otvorila oči i skočila,istog trenutka videvši da su mi ruke lisicama vezane za čvrsti deo kreveta.
Ja:,,Vezali ste me za krevet?’’
Rekla sam,još uvek u glavi premotavajući san od malopre.Izgledalo je tako realistično,kao da se stvarno desilo.Srce mi je i dalje ubrzano lupalo pri naletu adrenalina.
Lilly:,,Budi sretna što smo ti dozvolili da se probudiš’’
Presekla me je pogledom i prekorno izustila.
Lilly:,,Na šta ti je ono ličilo?Da odeš kod Valentine,koja je ionako nestabilna i da čačaš po uspomenama?Na šta si mislila?!’’
Ja:,,Na moju sestru!’’
Glasno sam povikala.Lilly je na sekundu izgledala potpuno izgubljeno.
Lilly:,,Sestru?’’
Ja:,,Da,mrtvu sestru’’
Pogled mi je prelazio preko mojih nogu,izbegavajući da se susretne sa Lillynim ispitivačkim očima.Osećala sam se čudno i po prvi put,želela sam osvetu.Ni sama ne znam,u šta se upuštam,ako krenem tim putem,ali,Lunu je ubio neko,i prvi put u životu imam šansu da saznam ko je to.Bez svojih roditelja,koji su krili celu istragu od mene.Kasnije sam saznala da nije bilo otisaka,i to od policajaca.Što znači,da konačno mogu da se usresredim na nešto u svom i životu i da pokušam da odbacim sve okolne boli koje mi nanosi spoljašnja sredina.Tako će moj život konačno imati neku višu svrhu.Posle svega što mi se izdešavalo,ovo izgleda kao logično rešenje.
Lilly:,,Dolazio je onaj tip...Harry’’
Ponovo sam se trgla iz razmišljanja kada sam začula već dobro poznato ime.Samo on može da me izbavi odavde.Samo on.Poslednja,i jedina šansa.Harry.
Lilly:,,Bio je uporan.’’
Ja:,,I?’’
Radoznalo sam je pogledala dok je ona samo oblizala usne i nastavila da priča.
Lilly:,,Kada sam mu objasnila da ne možeš da izađeš i kada sam mu rekla šta si uradila jadnoj Valentini,izgledao je poprilično iznenađeno.No,i dalje je dole,pokušava da te izbavi’’
Oči su mi se raširile u neverici.
Lilly:,,Izgleda da ćemo morati da ga izbacimo,već pet sati ne prestaje da se dere na obezbeđenje i osoblje.’’
Ja:,,Mogu li da ga vidim?’’
Smireno sam upitala,dok sam gledala u Lilly.Molim te,kaži da mogu.Molim te.Molim te,reci da.
YOU ARE READING
Scars
FanfictionOna je naizgled obična devojka.Samo naizgled.Ona krije svoje pravo lice,krije svoju tugu,depresiju.O tome svedoče ožiljci na njenim rukama.Svaki ožiljak je jedna uspomena.Porodica?Da li ona uopšte ima nešto što možemo nazvati porodicom?Prijatelji?Po...