Scars
Chapter 14.
Zabezeknuto me je gledao i verovatno je i u jednom trenutku pomislio da sam stvarno zaslužila da budem ovde.
Harry:,,Ne.’’
Izgovorio je i odmahnuo glavom.Šta,on je glup ili?Je l shvata da moram to da uradim?
Ja:,,Harry,nisi ovde da mi naređuješ!’’
Drsko sam odvratila gledajući ga direktno u oči.
Harry:,,Alice,da li ti čuješ sebe?!’’
Besno sam uzdahnula i zakolutala očima.
Ja:,,Ja savršeno čujem sebe,ali ne mogu da verujem da ti ne razumeš!’’
Harry:,,Idem po tvoju otpusnu listu,makar morao da im platim kako bi izašla odavde’’
Ja:,,Harr..’’
Nisam uspela lepo ni da izgovorim njegovo ime,a on je već bio izvan sobe.Ustala sam,pokušavajući da smirim svoje živce.Kada Harry nešto hoće,on to i dobije,više puta se to tako pokazalo.Ali zar ne može da mi dozvoli da sama odlučim nešto?Šta je on uopšte,ko je on meni?Niko!Nikakav spasitelj,ništa.Okej,jednom mi je pomogao,i šta sad,treba da mu se klanjam?Divno,sada će da mi upropasti jedinu šansu za osvetu.Degen,kreten jedan.
Lilly:,,Alice?Vreme je da se vratiš...a gde je..’’
Ja:,,Otišao je da..otišao je.’’
Zaćutala sam,prošavši brzim korakom pored Lilly kako bih požurila u svoju sobu,pokušavši da izbegnem visokog mladića koji misli da mi čini dobro ako me spasi odavde.
Harry:,,Alice,gde si krenula?’’
Oči u oči,našao se odmah ispred mene,baš gde nisam želela da bude.Pa naravno,šta sam očekivala?
Harry:,,Ostani ovde.’’
Lilly:,,Izvinite,ona sada ide u svoju spavaonicu’’
Harry:,,Ne,ona sada ide kući,sa mnom.’’
Lilly:,,Pravila vam nisu jasna?’’
Harry:,,Alice,objasni joj da sada ideš kući.’’
Rekao je,mašući ispred Lillynog lica sa nekim plavim dokumentom.Šta?!Uspeo je?!
Kad pre,zaboga?!
Ja:,,Um,mislim da je...Lilly u pravu’’
Njegov promukli glas odjekivao je hodnikom dok je zbunjeno pokušavao da izgovori nešto.
Harry:,,M-Molim?’’
Tišina.
Harry:,,Ti ideš sa mnom.’’
Uhvatio me je za ruku i povukao,dok je spretno bacao Lilly onu otpusnu listu.Ovog puta je bio previše jak i nisam mogla da mu se oduprem.
Ja:,,Harry!Pusti me!Vrištaću’’
Harry:,,Vrišti.’’
Ponovo je na svetlost dana izašao onaj kreten kojeg sam mrzela najviše na svetu.
Ja:,,HARRY!’’
Otvorio je vrata svog auta i ugurao me unutra.Za mnom je ušao i on,na vozačevo mesto.Zaključao je sva vrata,tako da nisam mogla da pobegnem i upalio auto.
Ja:,,Harry,vrati me unutra’’
Harry:,,Ne!Čemu da te vratim?Treba da gledam kako rizikuješ svoj život?’’
YOU ARE READING
Scars
FanfictionOna je naizgled obična devojka.Samo naizgled.Ona krije svoje pravo lice,krije svoju tugu,depresiju.O tome svedoče ožiljci na njenim rukama.Svaki ožiljak je jedna uspomena.Porodica?Da li ona uopšte ima nešto što možemo nazvati porodicom?Prijatelji?Po...