Scars Chapter 27.

660 35 4
                                    

OBAVEZNO pogledajte trejler sa strane,hvala :D

Scars

Chapter 27.

 

 

Ne znajući šta da uradim,a bila sam sigurna da moje slabašno telo neće predstavljati nikakav problem,skočila sam na njegova leđa,u pokušaju da ga oborim,ali naravno,nije mi uspevalo.Jedva da sam uspela pošteno da ga izbacim iz ravnoteže.Taj trenutak Nickove nepažnje Harryju je bio dovoljan da mu uzme nož iz ruku i preokrene celu situaciju u našu korist.Pala sam na pod kada je Nick povratio svoju snagu i ravnotežu,prouzrokovajući jedno ogromno ’tup’ i bol u zadnjem delu mog tela.Pa,moglo je da prođe i gore.Harry uhvati Nicka za okovratnik jedne od njegovih brojnih košulja koje su bile uobičajne za svaku njegovu pojavu te ga prisloni uz zid,ne dozvoljavajući mu da se pomeri i pokazivajući mu svoju snagu  i bes.Nick je pokušavao da se odupre,ali uzaludno.

Harry:,,Šta radiš u mojoj kući?!’’

Nick:,,Zar to nije očigledno?’’

Harry je pogledao ka meni,izgovorivši jedno ’sačekaj me gore’ i ponovo skrenuvši svoj pogled ka već uplašenom Nicku.Neće moći.

Ja:,,Ne!’’

Odlučno sam se uspravila i gledala Harryja koji je nerado ponovo skrenuo pogled ka meni.

Harry:,,Alice,sad baš  nije vreme za raspravljanje.Idi gore,pričaćemo kasnije!’’

Nick:,,Nevolje u raju?!’’

Prostrelila sam Nicka pogledom,dok sam i dalje odlučno stajala pored njih.Harry podiže ruku i iz sve snage udari Nicka,na šta sam ja pomalo skočila.

Ja:,,E pa ja ne idem!’’

Harry:,,Dobro,onda ćemo mi.’’

Ja:,,Harry Edward Styles’’

Napetost je sve više i više ispunjavala prostoriju.

Harry je u inat meni,kao i uvek,počeo da vuče Nicka do stepeništa i da ga polako penje na sprat.Krenula sam za njima,i iako sam išla za njima na stepeništu,on ga uvuče u moju sobu i zatvori vrata,ne pružavši mi nijednu jedinu mogućnost da budem pored njih dok razgovaraju.Zrelo Harry,stvarno nemam reči.Nemam dve godine zaboga pa da ne mogu da podnesem to što se oni tuku ispred mene.U stvari,to što Harry tuče Nicka,ali okej.Nije baš da Nick ima neku mogućnost da udari Harryja koji je vidno jači od njega,što smo i pre utvrdili,kada ga je udarao u dvorištu.

Ja:,,Harry,odmah da si otvorio ta vrata!’’

Besno sam vikala i lupala,ali nije mi odgovarao.Znala sam da neće.Kada nameri da uradi nešto,ne poznaje druge opcije.

Posle nekih sat vremena,koje sam provela pitajući se da li je Harry zapravo ubio Nicka,momak koji je obeležio jedan deo mog života sa krvavom usnom i strahom u očima izašao je iz sobe,pogledavši me kao da želi nešto da mi kaže,ali ne može.Što je brže mogao,sišao je niz stepenice  i napustio kuću.Šta li mu je samo rekao pa je ovaj tako brzo otišao?Za njim je sa ogromnim ponosnim osmehom na licu izašao Harry,koji me je pogledao i shvatio da sada mora da razgovara sa mnom.

Harry:,,On nam više neće smetati.’’

Zbunjeno sam ga pogledala,gubeći se na trenutak u njegovim očima.

Ja:,,Kako si tako siguran?’’

Polako je silazio niz stepenice i ja sam ga pratila sa hiljadu pitanja koje bi moj mozak smišljao svakog mogućeg sekunda.

Ja:,,Šta si mu rekao?Zašto je samo onako izjurio?Zašto je bio onoliko uplašen,nije jednu reč progovorio?’’

Nije mi odgovarao,nije se čak ni trudio da se okrene.

Ja:,,Harry Edwa...’’

Uzdahnuo je i konačno počeo da reaguje na mene.A bilo je i vreme,Styles.

Harry:,,Samo nemoj sa celim imenom,molim te’’

Nasmešila sam se i sarkastično podigla obrve.

Ja:,,Pa on govori!Ovo treba da se proslavi!’’

Odmahnuo je glavom i dalje mi ne davajući nijedan od odgovora.Stvarno,Harry?!

Harry:,,Nije bitno.Bitno je da sada on više ne postoji i neće smeti da ti priđe.’’

Namrštila sam se.Sada nije bitno?

Ja:,,Harry,ozbiljna sam!Izaćiću odavde i više me nikada nećeš videti ako mi ne odgovoriš na pitanje šta si mu rekao?!’’

Nasmešio se i stavio ruke na moj struk.Okej?

Harry:,,Alice,nemoj da se zamaraš sa tim.Uostalom...šta si ono rekla...voliš me?’’

Približio se i šapnuo mi,a ja sam se naježila osećajući njegov vreli dah na mom vratu,istog trenutka zaboravljajući na sve ono što me je zanimalo.Sprečava me da mislim kada uradi ovako nešto.Ali,saznaću šta mu je rekao.Možda ne od njega,ali saznaću.Sada moram da se pozabavim sa mojom glupošću koju sam napravila u snu,što zapravo samo ja i mogu da uradim,i sa ovom neosporivom željom da osetim njegove usne kako se spajaju sa mojim u plamenu koji polako obuzima moje telo i čini da se otopim u njegovoj blizini.Nisam odgovarala jer nisam imala objašnjenje za ono što se dešava u mojoj podsvesti i što je našlo put do njegovih ušiju.Koliko god se ja osećala poraženom i čudnom,ja sam to izgovorila,jer sam mislila o tome,celog dana.

Harry:,,Ostala si bez teksta?’’

Otvorila sam usta kako bih nešto rekla ali umesto toga,nekoliko centimetara koji su delili moje i njegovo lice nestali su u sekundi,i njegove usne su se ritmično pomerale sa mojim,čineći me da osećam onu gamad od letećih dinosaurusa u mom stomaku.Zašto mora da se ljubi ovoliko dobro?!Kada se odmakao od mene i ja sam uspela da uzmem malo vazduha koga kao da nije bilo u ovoj prostoriji,kao da je ispario,ponovo sam počela da pričam i dalje ometena njegovom blizinom.

Ja:,,Samo nisam mogla da sprečim tvoju želju da me poljubiš,kada ti toliko trebam,pa sam ti dopustila da utoliš žeđ za mojim usnama’’

Pokušala sam da zvučim zavodljivo ali nisam sigurna da mi je to baš uspelo.

Harry:,,Pokušavaš da me zavedeš ili?’’

Nasmejao se.Zvučala sam smešno.Dobro obavljeno,Alice.Odaljila sam se od njega okrećući mu leđa,što ga nije sprečilo da ponovo svojim snažnim rukama obmota moj struk,dok sam ja jedva disala od tenzije koja je mogla da se sečem nožem između nas dvoje.Samo mi dođe da ga poljubim,pocepam mu svu odeću i provedem celu noć sa njim.Obratio mi se,na šta sam ja izustila jedno ’m?’ i nastavila sa premeštanjem stvari po kuhinjskom stolu,što je bio pokazatelj koliko sam zapravo nervozna i koliko me njegovo prisustvo čini poludelom.

Harry:,,Ja te...’’

Kada sam čula ove dve reči,srce mi je poskočilo.On me?On me...voli?

Okrenula sam se prema njemu,očekujući treću reč.Iskreni osmeh mu se našao na licu,kada je ponovio ono od malopre.

Harry:,,Ja te...’’

Kaži to već jednom.

ScarsWhere stories live. Discover now