* venti *

2.8K 95 22
                                    

We blijven tot aan het eten in de keuken. Als we bij de eetzaal komen zijn alleen Severino en Gio er al. Gio loopt naar zijn vrouw en geeft een kus op haar hoofd. 'Cara mia' zeg hij zacht, 'mi sei mancato.'

'Mi sei mancata troppo, tesoro. Questa sera ce la farò a voi.'

'Jakkes' zegt Neta, 'te veel informatie.'

'Laat je ouders jonge dame' zegt nonna, 'wacht maar tot jij getrouwd bent.'

Ruggero komt binnen met Nino. 'Broertje' zegt Neta, 'mam en pap doen klef.'

'Daar kunnen we niet veel aan doen. Behalve ze hun gang laten gaan.'

Ruggero loopt naar mij en slaat zijn armen om me heen. 'Volgens mij heeft iedereen je nu wel ondervraagt' fluistert hij, 'of niet?'

'Nino nog niet.'

'Nino heeft hij ondervraagd over jou. Dus hij weet ook heel erg veel.'

'En Celio?'

Hij pakt mijn kin tussen zijn duim en wijsvinger beet. 'Jij blijft uit zijn biirt' zegt hij.

'Als jij me verteld waarom je hem niet mag.'

'In de tuin' zucht hij, 'dan hoor je het.'

'Deal.'

Ruggero laat me los en mompelt iets. Nino grinnikt en gaat op zijn plek zitten. Ruggero gaat ook op zijn plek zitten. Ik ga naast hem zitten. 'Wat zei je' vraag ik.

'Jij word mijn dood' zegt hij tegen me, 'dat zei ik.'

'Hoezo' vraag ik.

'Je weet hoe je mijn gevoelens kan manipuleren. Dat is niet goed.'

Nonna grinnikt en gaat schuin tegenover me zitten. Severino gaat aan het hoofd zitten en de rest komt ook zitten. Na een paar minuten is iedereen er. Severino zorgt dat we bidden en daarna eten we. Ruggero geniet duidelijk van de lasagna want het duurt heel erg lang voordat hij het opheeft. 'Goed gedaan nichtje' zegt hij als hij alles op heeft.

'Eigenlijk heb ik Milena het meeste laten doen.'

Ruggero kijkt mij aan. 'Goed werk gattina.'

'Dank je' zeg ik zacht.

Ik voel mijn wangen weer rood worden waardoor hij grinnikt. Als we het het toetje ook hebben neemt Ruggero mij en Bobby mee de tuin in. Hij laat Bobby los en we lopen achter Bobby aan door de tuin. 'Dus waarom mag niemand Celio hier' vraag ik.

'Celio is Neta's ex. Maar hij heeft meerdere meisjes gehad tijdens die periode. Daarbij is hij echt veel te veel met sesso bezig. Hij heeft al veel one night stands gehad.'

'Wat betekent sesso?'

'Seks. Ik wil niet dat je bij hem in de buurt komt omdat hij mooie praatjes heeft. Daarbij heeft hij ook wel eens een paar meisjes gedrogeerd en zo in bed gekregen.'

Hij blijft stilstaan en we draaien naar elkaar toe. Hij pakt mijn schouders beet. 'Beloof me dat je uit zijn buurt blijft. En als hij bij jou in de buurt komt probeer dan weg te lopen. Oké?'

'Dat beloof ik.'

'Dank je.'

Hij geeft een kus op mijn hoofd en we lopen verder achter Bobby aan. Na een tijdje gaan we naar binnen en lopen we naar boven. 'Zullen we douchen' vraagt Ruggero aan mij.

'Kay' zeg ik.

Hij tilt me op en draagt me naar de douche. Daar zet hij me neer op de wastafel. Eerst trekt hij mijn shirt uit voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. 'Samen douchen' vraag ik verbaasd als hij me loslaat.

'Alleen als jij wil.'

Ik haal mijn schouders op. 'Niet staren' zeg ik.

'Tuurlijk niet gattina.'

'Dan is het oké.'

Hij glimlacht en we kleden ons verder uit. Daarna gaan we onder de douche staan. Na vijf minuten duwt hij me tegen de koude muur aan. We zijn in een hevige zoensessie verwikkeld. Uiteindelijk wint hij en laat ik hem zijn gang gaan. Al snel doet hij de douche uit en tilt me naar het bed. Als hij me op bed heeft gegooid klimt hij bovenop me. 'R-r-ryu, wil je... wil je het alsjeblieft... veilig doen?'

'Natuurlijk doe ik dat gattina, mag ik dit doen?'

'Zolang je het veilig doet.'

'Ik zal het altijd veilig doen gattina.'

my boss, the ItalianWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu