Ik sla mijn ogen neer en knik. 'Oh-oh Milena' zucht hij.
Iemand legt opeens zijn handen op mijn schouders. Ik verstar meteen. 'Rustig maar Milena' zegt Ruggero, 'ik ben het. Sorry als ik je liet schrikken.'
'Geeft niet' zeg ik zacht.
'Heb je nog andere verwondingen' vraagt Gio.
Ik schud mijn hoofd. 'Is... deed de baas het veilig' vraagt Ruggero.
Ik knijp mijn ogen stevig dicht en zet mijn nagels in mijn handpalmen. 'Hey' zegt Gio, 'het geeft niet. Echt niet.'
'Ik wil er niet aan denken' fluister ik.
'Dat begrijpen we Milena' zegt Ruggero, 'maar deed hij het...?'
'Nee' zeg ik zacht.
'Dan ga ik je een pilletje geven' zegt Gio, 'een morning after pil. Ken je dat?'
Ik knik. Hij staat op en rommelt wat in zijn kastjes. Daarna geeft hij me een glas water en een pilletje. Ik slik het door en zeg: 'Dank u.'
'Graag gedaan.'
Ruggero pakt mijn hand. 'Mijn nonna en de rest willen je graag zien.'
'Oké.'
Hij neemt me mee naar de zitkamer. Nonna, Carla, Neta en Nino zitten op de banken daar. Zodra Neta mij ziet sprint ze op me af. Ze knuffelt me stevig. 'Ben je oké' vraagt ze.
'Niet echt' zeg ik zacht.
Ze kijkt me aan. 'Waarom niet? Wie moet ik omleggen?'
Ik draai me naar Ruggero toe en sla mijn armen om hem heen.
'Fabrizio' zegt Ruggero, 'lui l'ha violentata.'
'Cosa' roepen ze alle drie tegelijk.
Nonna kijkt naar Nino. 'En waarom zei jij niets?'
'Het is niet aan mij om dat te vertellen nonna.'
Ze knikt langzaam. 'Ryu' zegt Neta, 'is er nog iets gebeurd?'
Ruggero zucht diep. 'Haar vader en oom waren daar.'
'Wat?!'
'Maar ze hebben me niets gedaan' fluister ik.
'Je hoeft ze niet te beschermen' zegt Carla.
'Doe ik niet' zeg ik, 'ze hebben me geen pijn gedaan.'
Severino komt de kamer inlopen. 'Milena' zegt hij, 'ben je oké?'
Ik schud mijn hoofd. 'Waar is Fabrizio' vraagt Ryu.
'Kelder, waarom wil je dat weten?'
'Ik heb een appeltje met hem te schillen. Maar eerst gaan Milena en ik naar onze kamer.'
'Eerst wil ik weten waarom ze niet oké is.'
Ruggero zucht. 'Fabrizio lui l'ha violentata
'Cosa' vraagt Severino.
Hij kijkt naar mij. 'Heeft hij je alleen pijn gedaan?'
Ik knik. 'Morgen gaan we even kletsen met hem figlio' zegt Severino tegen Ruggero, 'nu mag je haar meenemen.'
Ruggero knikt kort en neemt me mee naar zijn kamer. Hij sluit de deur achter ons en doet die op slot. Zodra hij zich weer omdraait spring ik in zijn armen en laat alle tranen stromen. 'Het is oké' fluistert hij, 'huil maar.'
Hij tilt me op en gaat met me op bed liggen. Ik blijf huilen maar zeg niets. Na een tijdje ben ik moe en val zowat in slaap. 'Gattina' fluistert hij, 'je moet wat eten.'
Ik knik en kijk hem aan. 'Wil je wat halen?'
'Dat was ik al van plan gattina.'
Hij geeft een kus op mijn hoofd en staat op. Hij laat me even alleen en komt na een paar minuten terug met eten. We eten het in stilte op. Daarna trekt hij me voor zich en ik leun tegen hem aan. 'Het begon met slaan' zeg ik zacht.
-----------------------------------------------------------------------
A/N lieve lezers,
zoals jullie al weten heb ik jullie gevraagd of ik een deel twee moet maken of niet. En jullie hebben me geholpen om de knoop door te hakken. Er komt een deel. Hoe het gaat heten weet ik nog niet helemaal. Maar dat zullen jullie later wel horen. Tot deel twee nog veel leesplezier aan dit deel.
xxx Mairin
JE LEEST
my boss, the Italian
General FictionMilena is als klein meisjes mishandeld door haar vader en oom. Ze is toen ze acht was uit huis geplaatst en heeft zich nooit echt geliefd gevoeld. Bij de gastgezinnen werd ze vooral genegeerd en mensen vertrouwen vind ze ook erg moeilijk daardoor. Z...