* trentasei *

2.3K 88 23
                                    

Ik schud mijn hoofd langzaam en begin te snikken. 'Wat is er' vraagt Ruggero bang, 'wat hebben ze gedaan?'

Ik val tegen hem aan en schud mijn hoofd. Alle tranen die ik achter heb gehouden rollen nu over mijn wangen heen. 'Nino stop' zegt Ruggero.

'Zio heeft gezegd-'

'Ik weet wat hij zei! Stop.'

Nino zet de auto stil aan de kant. Ruggero stapt uit en haalt een deken uit de achterbak en nog iets anders. Hij komt weer bij me zitten en wikkelt ons in een deken. Hij doet oortjes in zijn telefoon en doet die in bij me. Hij zet liedjes van Pink op.

Ik laat mijn hoofd tegen zijn borst rusten. 'Milena' vraagt Ruggero opeens, 'wie heeft je pijn gedaan?'

'De baas' fluister ik, 'h-h-hij...'

'Sssh' sust hij, 'je hoeft niet te praten als je dat niet wil.'

Hij wrijft over mijn rug heen terwijl hij me heen en weer wiegt. Dat maakt me slaperig, en ik voel me ook veilig.

'Hij heeft me verkracht' zeg ik snel.

Ik voel Ruggero verstarren. 'Qualcuno muore' sist hij.

Nino knikt. 'En je vader en oom' vraagt Nino, 'hebben zij je iets gedaan?'

'Nee.'

'Toch ga ik met ze praten' zegt Ruggero 'maar eerst jou naar huis brengen. Zio Gio zal je willen onderzoeken, is dat oké?' 

Ik knik zachtjes. 'Je mag slapen Milena' zegt Ruggero, 'het duurt nog wel even voordat we er zijn.'

Ik knik en val vlak daarna in slaap. De oortjes houd ik in want muziek maakt me rustig.

p.o.v Ruggero

Milena ligt te slapen in mijn armen. Ik kan niet geloven dat hij haar heeft verkracht! Waarom zou hij zoiets doen?!

Ik had haar eerder moeten gaan halen. Gewoon bij mezelf! Waarom heb ik vredesnaam gewacht hiermee. Het is mijn schuld dat ze zo is. Ze is bang. Zelfs  voor mij is ze een beetje bang. Normaal ontspant ze bij mijn aanraking. Maar nu niet.

Fabrizio gaat hier voor boeten. Hij gaat de langzaamste en meeste pijnlijke dood die ik kan bedenken sterven! Niemand mag aan mijn gattina komen! Niemand mag haar pijn doen!

'Ryu' zegt Nino opeens, 'denk je dat ze de waarheid spreekt? Hebben haar oom en vader haar echt niets gedaan?'

'Ik weet het niet, dat zien we later wel. We brengen haar eerst veilig naar huis.'

Hij knikt en zegt: 'Ik moest van je vader wel een beetje omrijden. Anders komen ze erachter waar het huis is.'

'Snap ik, het geeft niet. Ze slaapt toch. Dan kan ze wat bijkomen.'

Nino knikt en we rijden verder in stilte. Als we bij het huis aankomen wek ik mijn gattina.

p.o.v Milena

Ik word gewekt door Ryu als we thuis zijn. 'Eerst breng ik je naar zio' zegt Ruggero, 'dan mag je verder slapen.'

Ik knik en hij tilt me de auto uit. Hij draagt me naar de dokterskamer. Gio zit achter het bureau. 'Milena' zegt hij.

Ruggero zet me neer op het bed en geeft een kus op mijn voorhoofd. Gio loopt naar me toe. 'Is alles oké' vraagt hij.

'Fabrizio verkrachte haar' zegt Ruggero als ik geen antwoord geeft.

Gio kijkt me geschrokken aan. 'Heb je verder nog wonden.'

Ik laat de deken iets van me afzakken en laat hem mijn onderarmen zien. Hij haalt voorzichtig het verband weg. Als hij de nagelkrassen ziet kijkt hij me met grote ogen aan. 'Heb jij dit gedaan?'

---------------------------------------------------------------------------------------------

A/N liever lezers,

Ik zit te twijfelen of ik een deel twee ga maken. Want ik heb nog wel wat ideeën voor dit verhaal. En ik ben bang dat er dan te veel hoofdstukken komen in dit deel.

Dus wat denken jullie? Zal ik een deel twee maken? Of zal ik bij dit deel door blijven schrijven?

laat het snel weten alsjeblieft. Alvast heel erg bedenkt.

Xxx Mairin

my boss, the ItalianWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu