TRRR! Trrrr! Trrr!
E: nuu! Alarma! Nu... universitate, prieteni noi, trezitul devreme, alarma asta nenorocita... dap... ma duc sa ma omor. Spun eu rautacioasa.
Ev: scumpo! Trezirea! Am facut clatite!Cand am auzit cuvantul clatite am sarit din pat ca arsa si m.am dus in baie, sa fac un dus si rutina de dimineata.
E: cobor in 20 de minute!Dupa rutina mea de dimineata, care a durat 15 minute, decid sa ma imbrac si sa cobor jos. Am mancat si am urcat inapoi sus, sa ma machiez putin , sa imi fac parul, sa ma incalt si sa cobor. Un claxon se auzi de afara . Asta inseamna ca Beth a ajuns.
E: exact la tanc. Paa eva! Pa Bob !
Eva: paa!Am iesit din casa si m.am indreptat spre masina ei.
B: hei!
E: neata.Urcam si pornim spre Universitate.
Drumul nu a fost lung asa ca am ajuns repede. Stam la coada intrarii in curtea universitatii ca sa putem parca.Grupuri de adolescenti erau acolo. Wow.. se pare ca Universitatea nu este mare diferenta ca liceul.. am parcat langa o alta masina neagra. Pe capota ei fiind un grup de persoane . Beth saluta persoanele si ma prezinta.
B: gasca, ea este Rose. Este fata de care v.am povestit ieri. El este John.
J: hei
B: ea este Zoey,sora lui. Si arata spre fata care era suita pe capota masinii.
Z: bunaa!
E: hei!
B: el este Adam. Iubitul meu
Adam imi face doar un semn dat din cap
B : sii.. el e Chuck. El este.. capul nostru. Ma uit la el si parca am impresia ca il cunosc de undeva.. dar nu stiu de unde. Sau nee... doar mi se pare.. se uita la mine cu o privire ciudata, dar familiara.
C: buna si tie.Am inceput sa povestim si sa ne cunoastem mai bine. Am tras un ochi prin curtea universitatii. Si pe poarta intra un porsche si doua motociclete . Din porsche iese un baiat si o fata. Un baiat bine lucrat, frumos, cu niste ochi de milioane si un ranjet hm.. fals. Fata arata bine. Cu parul mediu saten, imbracata cu o pereche de blugi negri rupti, niste botine negre in picioare, un tricou alb si geaca de piele. Sub castile motociclistilor se aflau doi baieti, gemeni. Cu parul blond, imbracati la fel,cu ochi albastri. Mi se par cunoscuti.
E: cine sunt?
C: el e Dilsha. Fata e vara lui,Amber si cei doi gemeni sunt Ethan si Aiden.Stiam ca i.am mai vazut undeva. Dilsha si gasca lui s.au uitat la noi Cu o privire amenintatoare. De ce este atata tensiune intre ei ?? Chuck vine la mine si imi pun mana dupa gat si imi spune:
C: bine ai venit in gasca, Rose.. ne intoarcem si intram in universitate. El inca avand mana in jurul meu.M.am indreptat impreuna cu Beth si Zoey spre sala de clasa. Am intrat si ne.am asezat pe bancile de sus,din ultimul rand. Ora a inceput si imediat cum profesorul a intrat in clasa, cei doi gemeni , Ethan si Aiden parca, au intrat imediat, urmati de Amber .Toata lumea si a intors privirea la ei.
B: ce cauta ei aici?
Z: nu stiu!!
E: imi spune si mie cineva ce se intampla? De ce este atata tensiune intre toti?
B: pai, Amber e anul III si gemenii in anul II. Noi suntem in anul I ei nu au ce cauta aici.In timp ce Amber ii facea complimente profesorului Smith si ii atragea atentia , gemenii au urcat sus, la noi. Defapt.. la mine. Zoey s.a ridicat de langa mine si s.a pus pe celalalt scaun de langa Beth. S.au asezat langa mine, unul in stanga si unul in dreapta. Ok.. asta e ciudat.
E: scuza.ma?! Acolo sta Zoey.
Z: rose e ok lasa.
A: de unde vii? Spune Aiden serios
E: de unde vreau eu. Acum daca nu te superi, vreau sa stau langa prietena mea. Dau sa ma ridic dar Ethan ma trage inapoi.
E: ce vreti? Nici nu ma cunoasteti!
Ethan: exact. Si aici.. noi cunoastem pe toata lumea. Lui Dilsha ii pari cunoscuta.
E: pai, spune.i lui Dilsha sau cum il cheama .. ca daca ii se par cunoscuta, sa se miste el la mine si sa ma intrebe el, in persoana! Sau ce?.. e timid? Spun eu dupa ranjind
B: rose.. mai bine nu spuneai asta..A: Baieti! Sa mergem! Striga Amber de jos.
Ethan si Aiden s.au ridicat nu inainte de a da un pumn in masa si au plecat, urmati de Amber.
Domnul Smith si.a inceput ora.
E: de ce toata lumea e asa cand intra unul din ei aici?
B: pentru ca ei sunt cei de temut. Si crede-ma.. nu intra in orice clasa sa vorbeasca cu o eleva noua asa cand vor ei.
E: pai si de ce nu a facut nimic profesorul?
Z: rose, ai multe de invatat de aici. Ei il au la degetul mic si pe director.. deci nu ai ce sa le faci.Amber pov:
E: ati aflat ceva?
Ethan: nu.
Aiden: e intepata.
E: vom afla , in curand
Ne.am indreptat spre Dilsha, care statea pe masina lui.D: si?
E:nu vrea sa spuna nimic. Spun eu indiferenta. Nu stiu cine e fata si nu stiu de ce Dilsha vrea sa afle cine e. E:Dilsha, poate ti se pare ca ai mai vazut o.
D: crezi ca sunt nebun sau ce?
E: poate ti se pare cunoscuta pentru ca ai vazut.o in masina politistului. Sau nu stiu.. pe strada! San Francisco e enorm poate ai vazut o fata care semana cu ea! Sau chiar pe ea! Si chiar daca ai vazut.o ,ce iti pasa? Spun eu deja nervoasa.
D: Ai grija cum vorbesti Amber. E treaba mea de ce vreau sa aflu cine e!Ethan: a spus ca, daca vrei sa afli ceva despre ea, sa vii tu in persoana.
D: asa sa fie. Spune el si ranjeste.Bunaa!! Acesta este un nou capitol! Sper sa va placa si sa dati un vot! Cei care au idei noi sa le scrieti in comentarii, sau in privat! O sa le iau in considerare❤️❤️
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...