S: bingo! Spune Shay aratand spre Ethan.
O urmam incet pana iesim din bisericuta . Shay apasa pe ceva apoi o trapa de dupa copac se deschide. Coboram scarile negre si intram intr-un subsol unde sunt cateva cutii.
D: pe bune.. spune Dilsha uitandu-se la Shay.
S: ar trebui sa inveti sa ai rabdare.Scrie un cod iar usa din perete se deschide,o lumina alba iesind din ea. Intram inauntru si raman fara cuvinte.
A: este asa de... alb. Spune Amber uimita.Zeci de oameni stau la calculatoare cautand si facandu-si treaba. Cativa sunt la o masa 3D si la holograme. In ce an suntem?
C: wow.. spune Chuck suprins.
S: da.. nu e peste tot asa cum credeti voi. Vreti un tur?
E: da. Spun eu sincera.S: bun deci aici sunt hackerii. Stii si voi cu ce se ocupa un hacker. Pe aici. Spune ea si noi o urmam. Trecem de acest laborator care este imens. Mergem si trecem de o usa unde bineinteles este si ea codata.
Fata de laboratorul care zici ca este o buacat smulsa din rai, acum este exact opusul.
S: aici este sala de antrenament. Spune si trecem pe acolo sa tragem o privire. 3 ringuri de box. Saci, fel si fel de aparate ,saltele si tot ce ai nevoie. Barbati si femei care se antreneaza cot la cot.Trecem dupa de aceasta camera si ajungem pe un hol destul de lung. Mergem si intram pe o usa la stanga unde gasim o camera mare cu arme.FOARTE.MULTE.ARME! Tot felul de pusti,pistoale,chiar si mitraliere,bombe,bombe cu gaz si bombe otravitoare,munitie,chiar si arcuri. Cutite,pumnale si bristi. Incep sa ma sperii. Ma uit la gemeni si la Amber care saliveaza si care ating fiecare lucru in parte. James are fata de „stiu deja ce ai pe aici" iar Chuck si Dilsha privesc ,dar nu sunt surprinsi. Incep sa cred ca eu chiar nu il cunosc deloc pe Dilsha. Se vede ca a mai vazut ceva de genu. Se vede ca a mai trecut prin asa ceva.
S: te-as sfatui sa nu atingi alea!! Spune si se refera la Aiden care vrea sa puna mana pe unul dintre pixurile de acolo.
A: de ce? Spune Aiden. Ma voi accidenta cu acest pix? Spune si zambeste.
Shay ia pixul si apasa pe el, din el zburand o mica sageata intrand in perete.
S: sunt veninoase! Spune si il lasa pe Aiden fara cuvinte.Chiar si pe mine... nu ma asteptam sa dam de asa ceva. Fata asta este periculoasa rau. Ce prosti eram daca veneam fara ajutoare! Noroc de Dilsha care se gandeste la totul. Perfectul si sfantul Dilsha! Incep sa uit de ce suntem defapt aici.
Iesim din camera iar Shay ne face semn spre usa vis-a-vis de camera cu arme.
S: va anunt de pe acum, camera asta este foarte galagioasa. Incepatorii trag la tir, avansatii trag cu pistoale normale. Apasa clanta si intram inauntru.
O galagie care ma face sa imi astup urechile pentru putin. M am obisnuit usor cu galagia asa ca mi am lasat mainile jos. Vad ca Shay si Dilsha nu sunt deloc afectati de aceasta galagie, la fel ca gemenii si James.
S: te obisnuiesti cu asta o data ce iti petreci timpul aici in fiecare zi.Sunt tinte peste tot. Camera este imensa cea ce face sa scoata ecou atunci cand cineva trage. Sunt tinte pentru aruncat cutite si stelute ascutite pe care le vezi doar in filme, tinte pentru pistoale cu gloante albe, tinte pentru pistoale normale , mitraliere si pentru arcuri.
Zeci de persoane se antreneaza aici, vad ca sunt cateva persoane care stau acolo si le da sfaturi.
Iesim din acea camera,iar atunci cand Shay inchide usa nu se mai aude nimic. Imi place asta. Este izolata.Mergem mai departe si gasim inca doua usi pe unde trecem pe langa ele.
S: aici este exact la fel ca si inainte. Camera cu arme si camera cu tinte. Mai departe.Mergem mai incolo si intram in una dintre nenumaratele camere. Intram si vedem niste asistente si doctori cu cativa pacienti. Cativa sunt impuscati si cativa dorm.
S: aici este "spitalul". Spune ea facand cu doua degete ghilimele. Doctorii si asistentele de aici sunt platiti destul de bine ca sa isi faca treaba si ca sa si tina acest secret. Haideti, nu cred ca vreti sa vedeti atatia bolnavi.
Iesim si mergem mai departe ignorand cealalta usa in care ea a spus ca e camera unde se tin operatii in cazuri extreme. Acolo se scot gloantele.Acest hol este foarte foarte lung. Ma dor picioarele la cat am mers.C: stiti.. eu vorbeam serios cand am spus ca imi este foame. Spune Chuck. Nu am chef sa ma mai plimb pe holul asta fara sfarsit! Am venit aici cu alt scop!
S: acusi ajungem, unde putem vorbi in privat. Mai avem putin. Spune in zimp ce mergem in continuare. Dam de un mic restaurant,unde Shay ia un Burger si il intinde lui Chuck. El il ia si incepe sa il manance.E: serios? Restaurant? Spun eu.
S: dupa ce te antrenezi toata ziua sa stii ca poti deveni destul de infometat. Crezi ca se duc prin oras sa manance? Nu! Cine ar merge de aici pana in oras sa manance? Stii si tu unde este sediul.E: deja am o impresie ca strabat tot orasul pe jos. Ma plang eu referindu-ma la acest hol fara sfarsit.
J: ai fi surprinsa... spune James usor,pentru el. Shay isi intoarce capul spre James si ii face cu ochiul.
Nu am inteles faza asta si nici nu vreau sa intreb. Fata este atragatoare si nu pot spune ca James nu este.Imi ia ceva sa imi aduc aminte ca James a fost deja pe aici si ca de aceea o cunoaste pe Shay. De aceea pare el asa de plictisit. A mai fost pe aici! Si stie si ce afla aici!Sa inteleg ca acel semn cu ochiul a fost ca sa taca?
Mai mergem pe holul respectiv si trecem de cateva persoane si cateva alte usi.
E: stii.. am o intrebare. Cum vin toate persoanele astea aici? Pe jos? In fata bisericii nu am gasit nici o masina.Shay scoate un chicot cand ajungem la capatul holului si apasa un buton unde usile se deschid si noi intram in acel presupus lift. Apasa pe litera "S"
S: este un deal in spatele bisericii.. dupa acel deal se afla parcarea subterana unde sunt sute de locuri de parcare. Pe unde am intrat noi nu este singura intrare. In total sunt 6 intrari. Una din parcare, una de dupa copac, cea pe care am intrat noi, doua sunt in biserica, una este pe deal si ultima este din oras.Spun un „aham" iar apoi Amber ne atrage atentia.
A: cate etaje am urcat acum? Spune Amber curioasa.
S: 15!Usile se deschid si raman cu gura in pamant cand vad ce este in fata ochilor mei. Un apartament de 5 stele cu geam in loc de pereti. Poti vedea tot orasul de aici de sus . Totul este luxos si de bun gust. Tot apartamentul este alb negru si este curat luna! Ne plimbam in living si ma uit pe unul dintre geamurile imense. Vad bisericuta drept in fata, foarte mica. Vad acel deal. Acum suntem in oras . Mai sa fie. Fata asta a construit un intreg oras subteran aproape! Cine stie ce mai are..
E: chiar am mers jumate din tot orasul pe jos. Spun eu si inca ma uit pe geam.
S: aici stau eu! Acum... spuneti-mi de ce ati venit aici! Spune si se pune pe canapea facandu-ne semn sa o urmam. James cu Chuck se aseaza dar eu raman in spatele lui Dilsha cu gemenii si Amber.S: nu musc.. spune ea si zambeste. Ethan se pune si el pe canapeaua alba si uriasa iar Aiden cu Amber se pun pe un fotoliu, imediat facand si eu la fel. Dilsha prefera sa stea in picioare. Shay ii face semn unei doamne pe care nu o observarem pana acum sa plece apoi sunetul liftului se aude iar din el iese un baiat aratos,chipes si bine lucrat. Se uita la noi analizandu-ne apoi o saruta pe Shay si spune:
Ch: am pierdut ceva?
S: el este iubitul meu, Chris!La medie este Chris!!
Cei ce mi-au citit cartea unde personajul principal este Shay vreau sa va faceti prezenta!!! Cine isi mai aduce aminte de Chris?
CITEȘTI
DILSHA / Finalizată
RomanceEa- Rose Wallynton , o fata simpla si normala. Cel putin,asa credea ea. Parintii ei au decedat intr-un accident rutier. A fost un accident normal? Sau a fost pus la cale? Va face fata adevarului tulburator? Isi va da seama de tot si de toate ce vo...